Migawki tygodniowe

niedziela, maja 03, 2015

1. 27 kwietnia - moje 32 urodziny 2. Mąż wie jak sprawić mi urodzinową niespodziankę 
3. Rośniemy! 4. Nasz Muminek okazał się być Panną Migotką, która już teraz dostaje prezenty.

1. Wiosenne akcenty 2. "Poszerzam" swoją garderobę, która zawsze była w rozmiarze 34/36 
3. Jeszcze jest dość chłodno, więc ciepłe zapachy są ok!4. H&M Home w naszym domu

1. Ostateczne zakupy na pierwszej promocji w Rossmannie 2. Zakupy z Czas na buty 
3. Jak to określił mój mąż "tureckie" spodnie na lato 4. #AmbasadorkaLPM

1. Po warzywa na kanapki wędruję na pobliski rynek 2. Koktajlowy eksperyment z jabłkiem, pietruszką i wodą 
3. Ulubiona pasta z makreli 4. Mąż gotuje obiad ;)

1. Póki mam czas nadrabiam zaległości filmowe 2. Moje obiektywy za 4$ 
3. Jest i czas na spirulinę 4. Jeśli dziś jest niedziela, to jesteśmy na maratonie w Pradze (mąż biega)


A jak Wam minął tydzień? ;)





18 komentarze

  1. Bardzo lubię oglądać takie mixy :) Niech Bobo rośnie zdrowo :)
    Skąd ten śliczny rózówy sweter ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sweterek jest z zeszłego roku z Primarka ;)
      Dziękuję :)

      Usuń
  2. Z tą Migotką to u nas tak samo:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oooo :) Zobacz jakie skłonne do psikusów :)

      Usuń
  3. Świetny mix, obiadek przygotowany przez męża super ;) narobiłaś mi ochoty na pizzę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny mix :) Mój mężczyzna również "gotuje" takie obiady! :))

    OdpowiedzUsuń
  6. fajowy miks :DU& mnie gdzieś ten tydzien minął wg szybko mi ucieka czas

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytałam i oglądałam z zaciekawieniem :) W Jestem tu nowa także wszystkiego najlepszego z okazji urodzin i rośnijcie zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne mixy zdjęć! :) moglabys kliknąć w kilki w nowym poście bede wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czekam teraz na mix zdjęciowy prezentów Migotki :D

    OdpowiedzUsuń
  10. skąd te "tureckie" spodnie? ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!