I tak mijają nam tygodnie...

poniedziałek, maja 25, 2015

Dni upływają nam całkiem przyjemnie. Teraz czujemy się chyba najlepiej od początku ciąży ;) To chyba najpiękniejszy czas w życiu każdej kobiety. Mimo wielu obaw, czekamy z niecierpliwością na początek września... to już 26 tydzień. Nasz asystent ciążowy w telefonie mówi, że do porodu zostało nam równo 100 dni ;)




Zmienia się garderoba mamy. Zaczyna pojawiać się garderoba córeczki. Kupowanie maleńkich rzeczy jest chyba jeszcze bardziej przyjemne, niż kupowanie kosmetyków ;)

14 komentarze

  1. Uwielbiałam ten czas.... Faktycznie, kupowanie maleńkich ubranek jest duuuużo przyjemniejsze, niż inne zakupy.

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne te wszystkie rzeczy dla dzieciaczków :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojej u mnie również 26 tydzień!

    OdpowiedzUsuń
  4. Migotka rośnie i ma się świetnie :D Super!

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratulacje! :-) I wszystkiego dobrego!

    OdpowiedzUsuń
  6. 100 dni minie błyskawicznie, a kupowanie uroczych ubranek to sama przyjemność :)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja juz mam 9 miesicy po tym czase i czasem mi brakuje :) brzuszka;')

    OdpowiedzUsuń
  8. Super! Ja jeszcze przygotowuję się psychicznie do bycia mamą, jakoś mi się po drodze, ale w końcu trzeba pomyśleć o tym waznym wydarzeniu w życiu :)
    Dołączam i dziękuję za odwiedziny.

    OdpowiedzUsuń
  9. oj kiedy to byo :) moja ma juz 6 lat :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!