Majowe zakupy

wtorek, maja 19, 2015

Zakupów w tym miesiącu poczyniłam dużo, a to chyba jeszcze nie koniec, bo od jutra, jak Skarb niesie kolejna promocja w Rossmannie - tym razem - 40 % na pielęgnację <kilk> z okazji Dnia Matki.




Weekend majowy spędzaliśmy z Pradze, gdyż mój mąż biegł w tamtejszym maratonie. Oczywiście ja w tym czasie odwiedziłam czeski DM. Tym zakupom poświęcę osobnego posta. Powiem tylko tyle - całe szczęście, że mój bagaż miał ograniczone wymiary ;)

Wracając do zakupów poczynionych w Polsce... Niestety dla mojego portfela skorzystałam z każdego tygodnia promocji w Rossmannie - 49%. Wcześniej pisałam już o tygodniu pierwszym i drugim. W trzecim tygodniu skusiłam się na lakiery do paznokci z serii Rita Ora dla Rimmel 408 Peachella i 498 Rain Rain Go Away.




Sięgnęłam też do szafy Wibo ...i z kolei tam wypatrzyłam jeden lakier z serii letniej, czyli Wibo Hello Summer w kolorze nr 9, fantastyczny lakier w kolorze nr 181 z serii Wibo Extreme Nails i zwykły biały lakier z kolekcji Wibo French Manicure, czyli nr 1.




Po zakupy z "serii usta" wybrałam się w sumie dwa razy, gdyż nie byłam w pełni zdecydowana co chciałabym przy okazji tej promocji przetestować. Za namową koleżanki sięgnęłam po pomadkę Bourjois z serii Rouge Edition Velvet w kolorze 10 Don't pink of it!, masełko do ust z firmy Astor w kolorze 011 Feeling Feline.




Nie przeszłam też obojętnie obok szafy Rimmel, bo zgarnęłam po balsam w kredce w kolorze 110 Make me blush. Tania szafa Miss Sporty skusiła mnie do zakupu kredki w kolorze 020 Candy Plum, a Wibo na lakier do ust z nr 1.




Z racji tego, że siostrzane odżywki Eveline 6 w 1 i 8 w 1 sprawdzały się u mnie bardzo dobrze, nie powodowały żadnego spustoszenia i nie musiałam się wstydzić moich paznokci, postanowiłam wypróbować Odżywkę wzmacniającą z diamentami. Mam nadzieję, że spisze się równie dobrze jak jej poprzedniczki.




Rossmann oferował w promocji znakomity Samoopalacz w sprayu Sun Ozon. Kupiłam wersję do normalnej i ciemnej karnacji. To bardzo przyjemny produkt, który pozwala cieszyć się pokolorowaną skórą, bez smug i pomarańczowych placków. Nie mogę w tej chwili zażywać zbytnio słońca, więc kolejne opakowanie tego kosmetyku na pewno zużyję z przyjemnością. 
Mam zamiar wypróbować również Żel micelarny do demakijażu AA Oil Infusion z olejkiem z babassu (na siódmym miejscu w składzie) i z olejkiem z avocado (na dziewiątym miejscu w składzie). Skusiłam się głownie dlatego, że produkty z tej serii przeznaczone są dla skóry wrażliwej i skłonnej do alergii.




Już po promocji - 49% znalazłam całkiem przypadkiem w szafie Lovely Brązowy matowy eyeliner i Rozświetlacz do twarzy w odcieniu ciepłym. Byłam bardzo niepocieszona, że nigdzie w mojej okolicy nie było go w czasie upustu, toteż capnęłam szybko ostatnią niemacaną sztukę, kiedy nadarzyła się okazja ;) Teraz już wierzę, że faktycznie był kiedyś w tej szafie, bo do tej pory trafiała tylko na wersję chłodną.




Zostałam Ambasadorką Klubu Ekspertek Ofeminin i przy tej okazji otrzymałam do przetestowania krem na noc Vichy Idealia Skin Sleep, który powinien być stosowany ze wskazaniem na pierwsze zmarszczki, rozszerzone pory i niejednolity kolor skóry (wypisz, wymaluj ja!).




Nie tylko Rossmann kusił promocjami. W czasie 'szalonej środy' w Superpharm, gdzie oferowana była zniżka - 40% na pielęgnację twarzy, z ciekawości postanowiłam kupić dwa kremy firmy Ziaja. Są to dwa kremy z serii Ziaja Med - Kuracja dermatologiczna z witaminą C + HA/P, Krem głęboko regenerujący na noc i Kuracja dermatologiczna AZS, Krem kojący, nawilżający




Skorzystałam z moich kuponów do karty Lifestyle i zaopatrzyłam się w Wodę termalną Uriage (którą ostatnio sobie bardzo chwalę!), a przy kasie zostałam namówiona na Żel do powiek i pod oczy ze świetlikiem firmy Floslek. Kiedyś używałam tego żelu i działał bardzo kojąco na skórę wokół oczu, szczególnie, gdy spędzałam dużo czasu przed monitorem. 




Obok - 40% na pielęgnację SP oferowało taką samą zniżkę na pasty do zębów, więc do koszyka powędrowała pasta Blanx Med w wersji do zębów wrażliwych i pasta Colgate  Max White One. Pierwsza jest dla mnie nowością, pasty Colgate używam już jakiś czas i jestem z niej bardzo zadowolona.




Po obejrzeniu jednego z filmików na Avon Makeup TV, kupiłam krem z nowej serii Nutra Effects, a mianowicie Nawilżająco - odświeżający żel - krem. Mam nadzieję, że będzie idealny na upalne dni, które mogą nadejść...




...i "do komplet" wzięłam jeszcze Odświeżającą piankę do mycia twarzy do cery normalnej i mieszanej. Coś innego, niż żel. Ot tak, dla odmiany ;)




Za sprawą Pani Magdy stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnych letnich kremów z serii Pharmaceris S. Tym razem w progach mojego domu pojawiła się Nawilżająca Emulsja Ochronna do ciała...




...nasza mała koza dostała Krem ochronny do twarzy i ciała SPF50+. Póki co poużywam go ja na swojej twarzy. Córeczka ma się pojawić planowo pod koniec wakacji, więc i pewnie ona będzie miała okazję jeszcze skorzystać ;)




Zołza Anna na swoim FB wstawiłam informację, że biedronkowe szczoteczki do oczyszczania twarzy znów są w ofercie sklepu, więc poszłam po chleb i kupiłam jedną dla siebie. Tyle razy ją sobie darowałam, że teraz postanowiłam sprawdzić czy faktycznie działa ;)




Uff! Dobrnęłyście do końca? ;)



40 komentarze

  1. Gratuluję zostania Ambasadorką Klubu Ekspertek Ofeminin - też mi się udało dołączyć do tego grona. Niestety do testu kremu nie zakwalifikowałam się, a szkoda, bo kremy Vichy uwielbiam i ten także chętnie bym poznała. Tymczasem pozostaje mi poczekać na opinie i nie wykluczone, że zakupię go w przyszłości ;)
    Szczoteczkę z Biedronki wczoraj dorwałam i i powiem szczerze, że ta końcówka do masażu póki co mnie najmilej zaskoczyła ;)))
    W Rossmannie też nieco zaszalałam - może nawet nie takie nieco :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie miałam czasu, by przetestować szczoteczkę, ale mam nadzieję, że będę zadowolona przynajmniej z jednej końcówki :)
      Również gratuluję tytułu Ambasadorki. Powiem szczerze, że nie mam pojęcia pod jakim kątem wybierają osoby do testów, bo dostaję się do nich w najmniej oczekiwanym momencie..

      Usuń
  2. Jestem ciekawa działania tej szczoteczki biorąc pod uwagę, że jest sprzedawana w supermarkecie w niskiej cenie. Aczkolwiek słyszałam o niej wiele pozytywnych opinii :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiele osób ją sobie chwali. Kosztuje 20 zł, więc to nie jest jakaś kosmiczna cena ;) Widziałam identyczne na Aliexpress, tylko bez napisu 'Beauty Line' i były jeszcze tańsze.

      Usuń
  3. Mam szczoteczkę i jestem zadowolona:) lubię też lakiery 60 sec rimmela. Na promocji na pasty w SP kupiłąm moją ulubioną białą perłę. a tak w ogóle, to spore zakupy i mnóstwo nowości!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja pewnie też bym kupiła Białą Perłę, ale możliwości pakowe naszej szafki są już mocno ograniczone ;)

      Usuń
  4. O super nowości :)) Ja dopiero jutro wejdę do Rossmana skorzystać z promocji na pielęgnację twarzy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już zaliczyłam wczoraj swój pierwszy rajd pielęgnacyjny ;)

      Usuń
  5. mamie chyba bedzie trzeba kupic cos w rosmanie na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oo Rimmelki :) same ciekawe kosmetyki :) wybieram się dziś po płyn micelarny z Garniera :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam wczoraj ten różowy, pierwszy raz :)

      Usuń
  7. Mam już drugie opakowanie tego kremu z ziaji med profilaktyka zmarszczek i jestem z niego bardzo zadowolona. Wraz z serum z bioliq powodował że moja buzia była promienna i wypoczęta:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że to piszesz, bo utwierdzam się w przekonaniu, że dokonałam dobrego zakupu :)

      Usuń
  8. Sporo tego :) Ale widzę tu wiele ciekawych produktów, miłego używania :))

    OdpowiedzUsuń
  9. o widzę same cuda! polowy tych kosmetykow nie mialam i z checia bym je przetestowała!
    www.nataliamajmonroe.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może w przyszłości coś z tych rzeczy znajdzie się również u Ciebie :)

      Usuń
  10. Sporo dobroci :) Pomadkę Bourjois REV oraz lakiery Rimmel również posiadam i mogę tylko napisać, że to był bardzo dobry wybór.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dobrze, że to piszesz, bo miałam obawy co do zakupu pomadki Bourjois :)

      Usuń
  11. Wow spore zakupy ! Ja również zakupiłam pomadki w pisakach i Bourjois :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poszalałam w tym miesiącu. Kolejne miesiące zapewne będą przeznaczone na wydatki dla córci :)))

      Usuń
  12. zaintrygował mnie żel micelarny do demakijażu aa:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze go nie otwierałam, ale dam znać jak się sprawdza :)

      Usuń
  13. Intrygują mnie te pomadki w kredce Rimmela i Astora. Ciekawe jak się sprawdzą:) Ja mam jedną z Bell, jest niezła ale bardzo miękka i pozostawia ślady na kubkach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rimmel zbiera lepsze opinie niż Astor, ale mam nadzieję, że obie się sprawdzą. Przyznam się, że nie ruszałam ich do czasu zdjęć :)))

      Usuń
  14. Fajne mazidełka do ust wybrałaś . Samoopalacz też wpadł mi w oko. Na Vichy też miałam ochotę ale stwierdziłam że pewnie i tak nie mam szans.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Samoopalacz dobrze sprawdza się na nogach i aplikacja jest banalna. Nawet ja sobie radzę, będąc w 6 miesiącu ciąży ;)

      Usuń
  15. Gratuluję testowania Vichy ;) to jedna z moich ulubionych marek.
    Też poluję na jakąś wodę termalną, ale niestety nie miałam tej z Uriage w kuponach :(
    Zakupiłam też szczoteczkę z Biedronki, póki co uważam, że jest super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo często ta woda jest w promocji z SP, ale zawsze mam problem, by wypatrzeć ją na półkach. Mam wrażenie, że ją ukrywają :)))

      Usuń
  16. Bardzo fajne zakupy - przyjemnego używania! :) Do mnie też w czasie promocji rossmannowych trafiła matowa pomadka Bourjois w kolorze 10 - to moja pierwsza burżujka i jestem z niej bardzo zadowolona.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten żel ze świetlikiem pod oczy jest super! :) Polecam.


    Chcesz wiedzieć jak odróżnić oryginalną markową torebkę od podróbki?
    http://encore4u.blogspot.com/2015/05/jak-kupic-oryginalna-torebke.html

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo przyjemnych rzeczy :)
    Mam balsam do ust w kredce od Astor, i nie rozstaję się z nim ostatnio.

    OdpowiedzUsuń
  19. Też miałam ten żel micelarny z AA w koszyku ale jednak po zastanowieniu odłożyłam. Jednak wolę typowe lekkie formuły chociaż nie powiem, wpadnę tu na pewno jak pojawi się jego recenzja :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będę go testować i za jakiś czas napiszę jak się sprawdza :)

      Usuń
  20. Kurczę na tą biedronkową szczoteczkę poluję od dawna i nigdzie jej nie ma :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się udało ostatnim rzutem na taśmę tym razem :)

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!