Kosmetyczne promocje

środa, maja 20, 2015

Dużymi krokami zbliża się Dzień Matki. U mnie w rodzinie to dzień "podwójnego święta", gdyż tego dnia swoje imieniny obchodzą Pauliny, w tym moja młodsza siostra ;) Na tym nie koniec, bo pierwsza połowa czerwca też obfituje w imieniny w naszej rodzinie, w tym moje, więc trzeba będzie rozejrzeć się za prezentami. Pewnie pojawią się też prezenty kosmetyczne. Znalazłam kilka ciekawych promocji, które może i Wam się spodobają.

W drogerii Hebe oprócz wielu różnych promocji, przy użyciu karty Hebe, otrzymujemy ofertę w postaci Kup 3 produkty, zapłać za 2. Oferta dotyczy kosmetyków Loreal. Jeśli nie skorzystałyście z wcześniejszych promocji na kolorówkę, sklep oferuje zniżkę -25% na wszystkie tusze do rzęs, pudry i podkłady Astor. W gazetce znajdziemy również kod rabatowy na pudełko beGlossy.




Jeśli zdecydujemy się na zakupy w drogerii Douglas, warto skorzystać z fajnej oferty na zestaw miniatur Estee Lauder, gdzie dostajemy serum i korektor w cenie 39 zł. W korzystnej cenie możemy kupić pomadki w kredce Revlon Colourburst.




W drogerii Natura znajdziemy sporą ofertę na perfumy i kosmetyki do pielęgnacji twarzy i ciała. Znajdzie się też coś z kolorówki. Wszystkie kosmetyki z firmy Marion do 27.05. będą objęte upustem - 40%.




Jak już zapewne wszyscy wiedzą Rossmann kusi nas tym razem promocją -40% na pielęgnację twarzy. Oferta nie obejmuje maseczek i produktów dla mężczyzn. Z tej promocji już sama dziś skorzystałam ;)





Od jutra w Lidlu w akcji tematycznej 'Komfort i wygoda' znajdziemy Lampę UV do utwardzania żelu i Zestaw do manicure i pedicure. Pod hasłem 'Igraszki ze słońcem' sklep oferuje kosmetyki do i po kąpieli słonecznej.




Mam nadzieję, że uda Wam się skorzystać z wybranych promocji. 
Niewątpliwie Rossmann znów kusi najbardziej ;)


23 komentarze

  1. Hebe nie mam w pobliżu za to do rossmana chętnie się wybiorę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  2. zastanawiam sie nad ta lampa:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hebe do mnie woła "Przyjdź do mnie" :P

    OdpowiedzUsuń
  4. kurcze jak dla mnie wiekszośc nieprzydatna albo co niektóre rzeczy juz mam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. w Naturze widzę fajne promocje na perfumy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. żałuję, ze nie ma w pobliżu drogerii Hebe, bo ciągle słyszę o jakiś promocjach od nich :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Najbardziej do mnie się uśmiecha zestaw Collistar`a :) Może się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio mam wrażenie, że drogerie chcą nas doprowadzić do bankructwa ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. przez Rossmanna zbankrutuję :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetna ta paletka w Douglasie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ty kusicielko;p wszystko na zdjęciach jest wspaniałe i chce zostać kupione xd

    OdpowiedzUsuń
  12. Byłam w Rossmannie do pozostałych sklepów boję się wchodzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same fajne promocje, szkoda że nie mam natury pod ręką, wpadnę tam dopiero w czerwcu :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Musze częściej zaglądać do Dauglasa;]

    OdpowiedzUsuń
  15. O muszę sie wybrać! :)
    Klikniesz w kliki w nowym poście będę wdzięczna :*

    OdpowiedzUsuń
  16. fajne promocje, lampę uv już mam

    OdpowiedzUsuń
  17. No prosze, było warto do Ciebie zajrzeć, dzięki temu zaoszczędzę parę zł. Dzięki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Póki co jestem na odwyku promocyjno-zakupowym :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!