Sobotnie chciejostwo - zrealizowane

sobota, czerwca 09, 2012

Jest sobota, długi weekend w pełni..
Skorzystałam z tego, ze to mój pierwszy tak naprawdę wolny dzień 
i postanowiłam zrobić sobie małą przyjemność - wybrałam się na zakupy :)

Przez cały tydzień nadrabiałam zaległości blogowe - naoglądałam się denek i ulubieńców..
Włączyło się mi tzw. "chciejostwo" ..i tak oto mam kilka produktów, które wypatrzyłam u Was!




Kupiłam:

- Gąbkę Konjac (14,99,-)
- Miętowy lakier z Wibo (5,99,-)
- Wodę brzozową z Isany (6,59,-)
- Odżywkę Isany z olejkiem babassu (5,49,-)
- Żel do mycia twarzy czysta skóra Garniera (12,69,-)
- Krem opalizujący do cery tłustej i mieszanej firmy Ziaja (9,99,-)


---

Miłego weekendu!



37 komentarze

  1. Konjaca mam i uwielbiam a na babas i brzozę się czaję! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja dałam się zwieść już teraz :)

      Usuń
    2. Konjac i ja mam i polecam!

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że sprawdzi się u mnie na dłuższą metę :)

      Usuń
  2. mam ochotę na tą odżywkę isana...;)
    u mnie jest recenzja lakieru miętowego wibo:)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Konjak... Daj znać co i jak, może skuszę się w promocji rossmanna, skoro jest taka genialna:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Użyłam jej dopiero raz i mogę powiedzieć, że skóra jest po niej całkiem fajna :) ..ale to tylko raz :)

      Usuń
  4. Mam tę wodę brzozową :) pokaż miętkę na paznokciach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Krem z Ziaji zawitał i do Ciebie, w takim razie czekam na recenzję:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak napisałam u Ciebie, tak też zrobiłam :)

      Usuń
  6. O, ciekawy ten krem z Ziaji, uwielbiam tą markę, jak zużyję, to może kupię, bo zawsze mam bladą buzię :/ Pozdrawiam i dodaję do obserwowanych!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam tylko nadzieję, że nie będę żałowała jego zakupu :)

      Usuń
  7. na kem z Ziaji na pewno się skuszę :DD chodzi po głowie od jakiegoś czasu już :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w końcu uległam, chociaż Ziaja nie jest dla mnie zbytnio łaskawa, bo zawsze mi coś po niej wyskakuje ;)

      Usuń
  8. bardzo fajne zakupy :) jestem ciekawa tej wody brzozowej :):) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też :) Szczególnie teraz gdy odstawiłam hormony :)))

      Usuń
  9. woda z Isany za mną chodzi, a kolorek lakierku cudowny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zawsze będąc w Rossmannie przeoczałam ją, ale tym razem od razu wpadła mi w oko :)

      Usuń
  10. Bardzo fajne te Twoje zakupy :) Szczególnie wpadł mi w oko ten lakier :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też muszę upolować ten lakier i kupić odżywkę z Isany bo mi się kończy.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie ma to jak wypad do Rossmanna :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Interesuje mnie ta odżywka Isany z olejkiem babassu. Czekam na recenzję. Zapraszam do mnie na rozdanie: http://kosmetyczne-pokusy.blogspot.com/2012/06/rozdanie-z-annabelle-minerals.html

    OdpowiedzUsuń
  14. Woda z Isany już nie raz miałam kupić ale jakoś mi to umknęło.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzucił mi się w oczy piękny kolorek z wibo i odżywka z Isany którą lubię;D Obserwuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Widzę że ostatnio dużo szumu jest wokół tej gąbki ;)
    Obserwuję :)
    Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  17. kurde sama myślę ostatnio o tej gąbce. gdzieś właśnie o niej czytałam i stwierdziłam, że musze mieć.
    dziękuję;*

    OdpowiedzUsuń
  18. Śliczny kolor lakieru ;)! Ciekawa jestem tej odżywki z Isany ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. uwielbiam ziaje :) a z tego kremu z całą pewnością będziesz zadowolona :)
    a co do wody brzozowej hmmm niegdy nie używałam :(
    p.s.
    dziekuję za odwiedziny i milusińaki komentarz :)
    będzie mi bardzo miło jak będziesz u mnie częstym gościem, a może i obserwatorem :)
    Buziaczki

    + obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!