Deszczowe zakupy

środa, czerwca 20, 2012

Na dobrą sprawę, to mogłabym w tym miesiącu nic nie kupować, 
ale czasem coś sroce w oko wpadnie, coś poczyta i kupuje.. 
Tak też zrobiłam w tym tygodniu! :)



Odważyłam się kupić (już wiem, że śmierdzący jak cholerka!) Dermogal A+E. Użyłam wczoraj pierwszą rybkę i wiem, że chyba będzie mi służył, bo ładnie zasusza moją przeklętą kaszkę.. Przeżyję chyba ten okropny zapach, który kojarzy mi się z czymś sfermentowanym :(

Kolejnym zakupem to nowy "BB" krem od Bielendy. Przyznam się szczerze, że to mój pierwszy "BB" krem, który jest naśladowcą tych typowych kremów BB. Do tej pory kupowałam na eBay te oryginalne. Pięknie pachnie.. i na dzień dzisiejszy nic nie mogę o nim powiedzieć :)

Ostatnio rzeczą jest baza od Ingrid (za grosze).. nie pamiętam kiedy ostatni raz używałam bazy, mam kilka ważnych spotkań w najbliższym czasie i może się sprawdzi. Idzie lato i nie chciałam wyrzucać pieniędzy na kosmetyk, który nie będzie gościł często na mojej twarzy.

---

Czy tylko u mnie leje cały dzień??


30 komentarze

  1. ani kropli deszczu, czy BB Bielendy ma filtry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ma tylko SPF 15.. więc jeśli ktoś potrzebuje większy, to niestety musi sobie dokupić. Dlatego osobiście zawsze wolałam te azjatyckie..

      Usuń
  2. u mnie też na północy padalo ale na chwile obecną juz nie :) jestem ciekawa tego produktu z Bielendy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Po tych pierwszych pochlebnych opiniach ja też :)

      Usuń
  3. też muszę ten Dermogal kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Odpowiedzi
    1. Chętnie oddam te ulewy, które trwają tu na Kujawach od 10 :)

      Usuń
  5. Posiadam ta bazę i jest to taki średniaczek




    ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Dobrze wiedzieć o tych rybkach. Z tego co teraz poczytałam o nim opinie, to ładnie radzi sobie z problemami skórnymi. Czytałam że jakaś kobitka sobie nos perfumami czy olejkiem smarowała, żeby zapachu nie czuć :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak posmarowałam się nimi w dzień, to nie było tragicznie! :D Gorzej było wieczorem, kiedy już bez perfum i niczego siedziałam w piżamie.. uhh :/

      Usuń
  7. Ale mi narobiłaś ochoty na zakupy, dawno nie bylam i nic nowego nie wpadło w moje rąsie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi zawsze odwiedziny blogowe robią smaka na zakupy ;)

      Usuń
  8. ciekawa jestem jak się sprawdzi BB krem Bielendy. osobiście jestem trochę nieufna w stosunku do nie azjatyckich kremów, ale może niesłusznie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie zawsze porządnie doczytuję o tych azjatyckich kremach i póki co nie nacięłam się jeszcze :)

      Usuń
  9. Świetne zakupy. :) U mnie co prawda nie leje, ale jest zimno i wieje. :(

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Zakupy to co lubi chyba każdy . Przepraszam ale robimy na blogu zabawę o biżuterii ! Weźmiesz udział ? Na blogu piszę więcej . Przepraszam za spam ^^

    OdpowiedzUsuń
  11. no ja nie rozumiem tego co Wy wszystkie widizcie w tym zapachu! przeciez jest całkiem normalny ;-))) olej jak olej

    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie cały dzień duszno, nie było czym oddychać i mogło by mocno popadać,ale niesttey tylko pokropiło..

    Przy okazji odwiedzin Twojego bloga, zapraszam Cię serdecznie na moje pierwsze rozdanie, które kończy się już za 5 dni:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja mam te rybki i faktycznie nie za fajnie pachnął :( krem z Bielendy sama chcę wypróbować ale nie wiem czy go dostanę u mnie gdzieś w mieście bo szczerze mówiąc to nie widziałam a baza również się przyda bo w najbliższym czasie mam dwa wesela :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam rybki keratynowe tylko. :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ja zastanawiam się nad tymi rybkami, ale wszędzie czytam, że to strasznie śmierdzi;D i wciąż się waham. gdzie kupowałaś tą bazę pod podkład i krem BB?:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa tego "BB" krem od Bielendy :)
    czytałam dużo pozytywnych opini

    OdpowiedzUsuń
  17. też mam ochotę na tenn BB bielendy, ogólnie cała seria wygląda ciekawie

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie miałam niczego, z tego co kupiłaś :)
    Ale rybki mnie kuszą od dłuższego czasu :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!