Mój ostatni GlossyBox

poniedziałek, czerwca 11, 2012

Zawartość pudełka poznałam już w sobotę na jednym z blogów, które odwiedzam..
Wtedy też zdecydowałam, że to będzie mój ostatni GlossyBox.
 Czerwcowe pudełko mnie nie porywa.
Na wszystkie cztery jakie zmówiłam, podobały mi się tylko dwa..
 ..więc postanowiłam zaoszczędzić te 49zł miesięcznie na coś bardziej luksusowego.




GlossyBox - czerwiec 2012

1. BM BEAUTY - sypki róż mineralny (pełny produkt ok. 40zł/4g)

2. CLARENA - luksusowy krem mikrokolagenowy z multipeptydami (pełny produkt 82zł/50ml)

3. TONI&GUY - sól morska w sprayu (pełny produkt ok. 40zł/200ml)

4. TSO MORIRI - organiczne z naturalnymi ekstraktami Mydło Kibica (pełny produkt 16zł/100g)

5. YVES ROCHER pogrubiający tusz do rzęs Sexy Pulp Czarny (pełny produkt 49zł/9ml)

+ LOEWE Aire Sensual (pełny produkt 239zł/30ml, 339zł/75ml)

---

Bye, bye GlossyBox..

9 komentarze

  1. widzialam juz tego boxa na kilku blogach i gdybym takiego dostala to zdecydowanie nie bylabym zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. ja wolę nie zamawiać sobie tych pudełeczek tylko kupić coś co sama wybiorę.

    OdpowiedzUsuń
  3. ja się lubię przyglądać co dziewczyny dostają ale sama nie zamówiłam Polskiej edycji GB. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja to 49 zł wydałabym na coś co wiem, że na pewno mi się przyda lub zaoszczędziła i kupiła sobie jakieś cacko. :)

    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. ja zrezygnowałam w zeszłym miesiącu;)) jedyne co zawsze mi się podobało to opakowanie:D

    OdpowiedzUsuń
  6. poprzedniego nic nie przebije :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nic ciekawego, nie dziwię się, że rezygnujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi było by żal 50 zł na te kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  9. Popieram, zdecydowanie nie jest wart swojej ceny, nie wspominając że miały być kosmetyki luksusowe,a póki co są drogeryjne

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!