Wyróżnienie w konkursie i nowości Provoke

sobota, lipca 25, 2015

Jak wiecie w czerwcu brałam udział w konkursie "Moja kopertówka" organizowanym przez firmę Dr Irena Eris. Zadaniem każdej uczestniczki było pokazanie swojego pomysłu na kopertówkę, z ograniczeniem do jednego kosmetyku Provoke - Rosy Eyeshadow & Blushher i 4 przedmiotów niekosmetycznych.




Moje zdjęcie prezentowało się tak... ;)




Niedawno nastąpiło rozstrzygnięcie konkursu, a moje zdjęcie chociaż nie wygrało, to otrzymało jedno z wyróżnień - "za letnią symbolikę"! Jako wyróżniona Blogerka otrzymałam jedną z limitowanych toreb PROVOKE (których to firma wypuściła tylko 200 sztuk).




Ok, pochwaliłam się swoim małym sukcesem, a teraz pokażę Wam zdjęcia, które stanęły na podium. Gratuluję Dziewczynom pomysłowości ;)



1. miejsce ZA PIĘKNE ZDJĘCIA W LETNIM KLIMACIE i prowokacyjne tło otrzymała praca:

2. miejsce ZA SŁOŃCE W KAŻDYM DETALU jury przyznało:

3. miejsce ZA BARWY LATA nagrodziliśmy:


---

Marka Dr Irena Eris jest chyba na tyle znana, że nie muszę jej nikomu przedstawiać. Jej makijażową odsłoną jest seria Provoke, która istnieje na naszym rynku już od jakiegoś czaasu. Jeśli jeszcze jej nie znacie odsyłam polecam Wam zajrzeć do nowo powstałej strony - provoke.drirenaeris.com.

W zeszłym roku miałam okazję poznać kilka produktów Provoke, a w ostatnim czasie stałam się szczęśliwą posiadaczką kolejnych trzech wybranych przeze mnie kosmetyków do makijażu. Zdecydowałam się na: podwójne cienie w moich ulubionych fioletach, znany mi tylko z próbek matujący fluid i absolutnie nieznaną mi pomadkę nabłyszczającą.



No 203 - lavender romance



Fluid matujący - 01 ivory



508 - darling pink


Jestem bardzo ciekawa jak będą sprawdzały się u mnie moje nowe kosmetyki do makijażu. Cicho liczę na to, że podkład będzie dobrze przykrywał to, co powinien przykryć, gdyż ciążowe przebarwienia na twarzy są u mnie dość widoczne (szczególnie w okolicach skroni). Z racji tego, że nie mogę z nimi w tej chwili tak naprawdę nic zrobić, muszę je tylko zakrywać ;) O moich wrażeniach na pewno przeczytacie z czasem na blogu.


A Wy znacie produkty do makijażu Dr Ireny Eris?

48 komentarze

  1. Uwielbiam podkład PROVOKE :) Gratuluję wygranej :) Zazdroszczę ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja z próbek byłam zadowolona i mam nadzieję, że cała buteleczka też się sprawdzi :)
      Dziękuję!

      Usuń
  2. A mi się bardziej podoba Twoje zdjęcie niż to, które wygralo :)

    Nie znam nic z Provoke

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Ja do tej pory bardzo lubiłam bazę pod cienie i kredkę do brwi - te produkty znam chyba najlepiej :)

      Usuń
  4. Cienie wyglądają bosko, nie miałam pojęcia o ich istnieniu ale na 100% będą moje :) Pozdrowienia! www.mojegotowanieiblogowanie.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolory są w rzeczywistości jeszcze ładniejsze i mam nadzieję, że będą lepiej napigmentowane niż te prostokątne ;)

      Usuń
    2. Już na zdjęciu mi się bardzo podobają, uwielbiam po prostu takie połączenia :) I tak z innej beczki, próbowałam sobie przypomnieć jaki masz adres bloga, żeby znaleźć te cienie na komórce i stąd moje pytanie.. nie myślałaś, żeby przejść na własną domenę, ale nadal pozostać na blogerze? Myślę, że Twój blog jest tak wspaniały i Twoje posty, które wręcz uwielbiam. I bardzo cenię to, że szczerze piszesz, czy produkt Ci się podoba cz też nie. To chyba jeden z nielicznych szczerych blogów :)

      Usuń
    3. Dziękuję :) Dużą część kosmetyków, jak nie 3/4 kupuję sama, więc nie mam powodów, by pisać o nich tylko dobrze, skoro wydaję na nie moje ciężko zarobione pieniądze ;) Współprace jak już wybieram sobie takie, które nic nie narzucają, więc mam dużą swobodę w pisaniu. To dla mnie najważniejsze.
      Powiem szczerze, że ja tu piszę tak bardzo hobbystycznie, że nie zastanawiałam się nad przechodzeniem na własną domenę jeszcze. Aż się uśmiechnęłam jak przeczytałam Twoje słowa o przypominaniu sobie nazwy bloga, gdyż mój mąż od jakiegoś czasu wierci mi dziurę w brzuchu, że adres jest "tak niemedialny", że trudno go wpisać z pamięci i powinnam go zmienić :D

      Usuń
    4. :) To się zgrałam z wierceniem dziury :) A co do nazwy bym wcale nie zmieniała, bloger daje taką możliwość, że możesz przejść na własną domenę nie tracąc nic. Adres Twojego bloga będzie nadal tylko Twój i nikt nie założy takiego, a linki nadal pozostaną wypozycjonowane - jedynie automatycznie Google będzie przekierowywać stare linki na te z nową nazwą domeny. I to jest świetne, bo przejście na WordPress i własny serwer gubi całe pozycjonowanie, a tu nie tracisz kompletnie nic, a zyskujesz krótki link :) Na nazwie.pl pierwszy rok domeny jest za 0zł, a jak Ci się nie spodoba to nie musisz przedłużać, potem jakieś 100zł/rok. Ps. www.allicando.pl jest wolna :)

      Usuń
    5. Może zabiorę się za to jeszcze przed porodem :)

      Usuń
  5. Gratuluję :) bardzo lubię kosmetyki tej marki ;) różyczki mam w tym jaśniejszym kolorze, świetnie sprawdzają się u mnie jako rozświetlacz :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ostatnio moich używałam jako cieni :)
      Dziękuję!

      Usuń
  6. Znam tą fimrę ale nigdy nic z niej nie miałam :) Gratuluję wyróżnienia! :D
    http://loveecosmetics.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znam jeszcze wielu produktów tej firmy.

      Dziękuję!

      Usuń
  7. Gratuluję. Znam Provoke, ale nie miałam jeszcze nic z kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazdroszczę Provoke :) Czaję się na kredkę do brwi z tej serii i piękne róże :)

    OdpowiedzUsuń
  9. nie używałam jeszcze żadnej kolorówki z Dr Ireny Eris, pomadeczka wygląda świetnie i korci mnie jeszcze rozświetlacz, który widziałam na czyimś blogu właśnie tej firmy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam jedno trio z Provoke i jest tam rozświetlacz. Całkiem przyjemny jest ;)

      Usuń
  10. Bardzo fajne zdjęcia. Gratuluję wyróżnienia

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje :). Nie miałam nic provoke, ale te cienie i pomadka wyglądają bardzo fajnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kolor wybierałam z papierowego próbnika, ale udał mi się :D

      Usuń
  12. Gratuluję wygranej i wspaniałych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję :) jak dla mnie Twoja praca była świetna :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Znam podkład, dla mnie jest bardzo dobry ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że u mnie też tak będzie się sprawował :)

      Usuń
  15. gratki! różyczki provoke kocham <3

    OdpowiedzUsuń
  16. gratulacje choc powinnas wygrać:) a kosmetyki provoke mnie kusza szczególnie rozswietlacz:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, może następnym razem mi się uda ;)

      Usuń
  17. gratuluję, przyjemnego testowania !

    OdpowiedzUsuń
  18. Provoke prowokuje mnie od pierwszego wejrzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!