ShinyBox - Perfect Beauty __say yes!

środa, lipca 22, 2015



Lipcowe pudełko ShinyBox, pod szumną nazwą Perfect Beauty __say yes!, już nie jest dla mnie niewiadomą. Wszystko jasne, ale powiem szczerze, że nie jestem w niego zadowolona. Jedyny produkt jaki mnie "intryguje" to pasta cukrowa, reszta jest naprawdę przeciętna. Krem do stóp i dezodorant już nam. Szkoda, że to krem od Norel nie jest produktem pełnowymiarowym... Mam nadzieję, że sztyft do stóp sprawdzi się chociaż w połowie tak dobrze, jak ten mój z Avonu. 





NOREL
Krem hialuronowy
Krem o aksamitnej konsystencji dla skóry suchej i normalnej, z równoczesnymi objawami odwodnienia - szorstkością i łuszczeniem naskórka. Tworzy na skórze delikatny, jedwabisty film ochronny niwelujący suchość i napięcie naskórka. Intensywnie nawilża uzupełniając niedobory wilgoci w skórze przez wiele godzin.
49,00 zł / 50 ml

COSMODERMA (produkt pełnowymiarowy)
Pasta cukrowa Sweet Skin
Pasta cukrowa Sweet Skin ułatwia nie zawsze przyjemny zabieg depilacji. Zawiera wyłącznie naturalne składniki i można stosować ją na skórę skłonną do alergii. Depilacji może zostać poddane całe ciało, jak i delikatne partie twarzy, ponieważ zabieg jest praktycznie bezbolesny. Skóra po zabiegu jest gładka, delikatna i odżywiona.
29,00 zł / 170 g

ETRE BELLE
Krem do opalania Etre Belle Sun Care
Inteligentny krem o delikatnym zapachu jest kombinacją substancji pielęgnujących i nawilżających takich, jak pantenol, alantoina, mocznik i seryna. Zapewnia skórze pełną ochronę przed słońcem, pozostawia ją gładką, silną i elastyczną. Produkt nie zawiera parabenów, parafiny i olejów mineralnych.
105,00 zł / 75 ml

SILCATIL (produkt pełnowymiarowy)
Sztyft Ochronny
Skutecznie chroni stopy przed otarciami oraz zapobiega powstawaniu pęcherzy i odcisków. Zawiera skwalan oraz olej jojoba, które dodatkowo intensywnie odżywiają i nawilżają skórę, a także zwiększają jej elastyczność.
19,00 zł / szt.

DOVE (produkt pełnowymiarowy)
Dezodorant Dove Beauty
Dezodorant Dove Beauty powstał, aby twoje pachy były jeszcze bardziej zadbane. Zawiera 1/4 kremu nawilżającego, który odżywia skórę pod pachami, pozostawiając ją miękką i miłą w dotyku. Zapewnia 24 h ochronę.
11,99 zł / szt.

SHEFOOT (produkt pełnowymiarowy)
Krem odżywczy
Opracowany by odżywiać i uelastyczniać przesuszoną skórę stóp i zapobiegać mikropęknięciom. wzbogacony płynną keratyniną i elastyną, które wzmacniają płytkę paznokcia. Olej arganowy i witamina E nawilżają, ujędrniają i regenerują, a masło shea tworzy na powierzchni skóry ochronny film.
19,90 zł / 75 ml

FARMONA
Peeling myjący Tutti Frutti
Tutti Frutti to pełne soczystej świeżości kosmetyki dla wszystkich, którzy cieszą się życiem. odkryj soczyste orzeźwienie gruszki i żurawiny, kiwi i karamboli oraz wiśni i porzeczki. Poczuj się owocowo.
5,00 zł / 100 ml


A jak Wam się podoba lipcowe pudełko?

34 komentarze

  1. Zawartość mogłaby być lepsza...

    OdpowiedzUsuń
  2. Zawartość słaba, ale pudełeczko ładne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale co mi po pudełku-pudełku za 49 zł? ;))

      Usuń
    2. Hahahah wiem, szukałam pozytywu :)

      Usuń
    3. Wiem, wiem ;) Masakra z tymi pudełkami. Bez wyrzutów sumienia kliknęłam dziś 'anuluj' po dwóch ostatnich pudełkach.

      Usuń
  3. kompletnie nie byłabym zadowolona z tego pudełka.. +proszę poklikaj linki w poście :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlatego już 2 miesiące temu zrezygnowałam z Shiny Box. 49 zł co miesiąc, kosmetyki, któe nie zawsze mi odpowiadały... nie nie - wolę wydać 49 zł na coś czego naprawdę chcę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja kupiłam dwa pudełka i dałam sobie spokój ;)

      Usuń
  5. Faktycznie mizerne to pudełko :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Jeśli mam być szczera to w mojej ocenie bardzo słabe. Po takich pudełkach spodziewam się innych, lepszych, bardziej wyszukanych produktów :).

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie podoba mi sie zawartość pudełka.Dobrze, że ich nie zamawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie byłaby zadowolona z tego pudełka -naprawdę szału nie ma

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie zawartość raczej by się nie zmarnowała, bo są to takie produkty no generalnie potrzebne...ale pudełko tak czy inaczej dość słabe..:/ Miałam subskrypcję w tamtym roku i czy to czerwcowe, lipcowe były nieco lepsze niż obecne boxy...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że na pewno to wszystko zużyję, ale za 49 zł oczekuję trochę więcej, niż kosmetyki, które mogę sobie kupić w pierwszej lepszej drogerii ;)

      Usuń
  10. Nie lubię kupować w ciemno więc pudełek nie zamawiam. Myśle jednak, że produkty te są warte tej ceny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ojoj ech, coś im sie nie udało z tym box-ikiem ;(

    OdpowiedzUsuń
  12. mi by sie nic nie przydało z niego

    OdpowiedzUsuń
  13. Mi się podoba zawartość :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Farmonę uwielbiam za zapachy ;) a Dove deo używam regularnie.. najbardziej je lubię.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jest mój trzeci dezodornat Dove do szafki, do wykorzystania ;)

      Usuń
  15. dove króluje ostatnio w pudełkach, to już kolejne shiny (dokładnie 7 , hehe) w tym roku, którego nie kupiłam i z uśmiechem na ustach patrzę, jakie pospolite rzeczy tam wrzucają, nic nie powaliło mnie na kolana i nic z niego nie zawładnęło moim sercem, nie przyprawiło o ból dupy z zazdrości i nie wyzwoliło ponownie chęci posiadania takiego pudełka, jestem znowu na nie:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Z całego pudełka zdecydowanie najbardziej zaciekawił mnie krem Norel, reszta kosmetyków niestety trochę rozczarowuje.

    OdpowiedzUsuń
  17. Już dawno nie kupowałam Shinybox'a. Jedyny produkt, który by mnie ucieszył to pasta cukrowa, bo i już nie raz zastanawiałam się nad jej zakupem ;).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pasta cukrowa będzie dla mnie przyjemnym doświadczeniem, bo do tej pory nie używałam żadnej ;)

      Usuń
  18. pudełko nie jest takie złe,ale Dove- trochę słabo? :)
    Obserwuję :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Najbardziej interesuje mnie krem NOREL oraz pasta cukrowa, fajny box.

    OdpowiedzUsuń
  20. Faktycznie zawartość jakaś taka słaba.
    Jakiś rok temu szalałam za takim pudełkiem, ale że górę zawsze brał rozsądek, wolałam kupić potrzebne mi kosmetyki niż kupić pudełko, w którym tak naprawdę nie wiemy co jest w środku dopóki nie przywędruje do nas. Teraz nie żałuję, że nie kupiłam ani jednego pudełka, o ile rok temu jego zawartość kusiła, o tyle teraz jakoś mnie nie przekonuje.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zawartość nie jest taka zła, ale za to taka... zwyczajna :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie jest źle, ale też bez szału :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawa jestem Norela i farmony:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Dokładnie to pudełko to tragedia :/

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!