-40% na wybrane marki w Hebe

czwartek, lipca 09, 2015

Drogerie nie chcą by nasze portfele miały chwilę wytchnienia... Tym razem w dniach: 09 - 15.07.2015 r. z 40% promocją na wybrane marki makijażowe przychodzi Hebe [ klik ]. Jakby tego było mało w dniach: 16 - 22. 07.2015 drogeria oferuje:  40% na zapachy lata [ klik ] [ klik ].






Ja nie mam w tej chwili wielkich potrzeb zakupowych. Zastanawiam się jedynie nad skorzystaniem z promocji na markę Eveline i Bell, ale muszę to jeszcze dwa razy przemyśleć. Wam tymczasem życzę udanych łowów ;)




14 komentarze

  1. No nie i tutaj kuszą promocjami.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trzeba będzie się wybrać do Hebe :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam dostępu - a pewnie bym skorzystała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety takie promocje zawsze mnie omijają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja nie mam w okolicy Hebe więc zaoszczędzę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. kupilabym cos ale sama nie wiem co wiec zostane w domu;)

    OdpowiedzUsuń
  7. dobrze, że nie ma mnie blisko z Hebe, bo mam wszystko co potrzebuję i nie chcę się kusić ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. o nie, znowu promocje :D:D biedny mój portfel

    OdpowiedzUsuń
  9. Mimo, że hebe nie mam blisko to zainteresował mnie Twój blog i dołączam do obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ze względu na zapasy na szczęście się nie wybieram :)

    OdpowiedzUsuń
  11. o nie a ja mam szlaban na kosmetyki!!!

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj chętnie bym się skusiła, ale trzeba oszczędzać na wakacje :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!