Porządek w przepisach.

poniedziałek, lipca 28, 2014

Jestem właśnie na etapie porządkowania 'mojej książki z przepisami', a właściwie tych wszystkich świstków, które walają się po mojej kuchni i szafkach w całym domu. Dobrym początkiem tego procederu było zakupienie w Biedronce przepiśnika (których to do tej pory jest w owym sklepie multum!). Z racji tego, że lubię pisać ręcznie, więc sukcesywnie "przeniosę" wszystkie moje świstki do nowego przepiśnika używając rąk własnych i będzie to 'moja domowa książka kucharska'. Część przepisów mam jednak również w formie elektronicznej. Wiele z nich, ma trochę więcej słów i więcej zdań niż 10... z tego też względu postanowiłam znaleźć sobie jakiegoś ładnego pomocnika. Przeglądając blogi natrafiłam na te oto przepisowe etykietki, które na moje szczęście zapisane są w PDFie, z możliwością edytowania. W ten sposób łatwo przeniosę przepisy i najzwyczajniej w świecie je wydrukuję, następnie po prostu wkleję tam gdzie trzeba ;)







Dużym plusem tych kart jest to, że można je wczepić do segregatora (to dla tych, którzy przepiśnika nie mają, a lubią mieć porządek!). A jeśli ktoś tak jak ja rozdaje sprawdzone przepisy znajomym, to już nie będzie musiał się wstydzić wydartej z zeszytu, obszarpanej kartki, którą wręcza innej osobie ;)



13 komentarze

  1. Ja mam przepiśnik z Biedronki, ale on dość cienki jest :) Bez dodatkowych kart się na pewno nie obejdzie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W sieci jest mnóstwo tego typu kart, więc jeśli nie te, to inne też znajdziesz :) Mi też tych biedronkowych zabraknie :)

      Usuń
  2. też czeka na mnie biedronkowy przepiśnik, już za 2 tygodnie się z nim zobaczę:)
    bardzo fajne te druki na przepisy, chyba skorzystam - dziękuję:D
    przyjedziesz do bydzi w sierpniu?

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Skoro za dwa tygodnie będziesz w Polsce, to może i przyjadę :) Powinnam być akurat po remoncie i na chodzie po zabiegu :)

      Usuń
    2. no kochana, to byłoby nas już 3:D
      bo Ewa jest z bydgoszczy, ma zresztą rzut beretem do mnie, a Marta z okolic i też chętnie dojedzie - takie miłe spotkanko przy kawce:D

      Usuń
    3. po zabiegu?
      mam nadzieję, że to nie jest jakaś poważna sprawa...

      Usuń
    4. Już jestem po :) Czuję się dobrze :)

      Usuń
  3. Oooooo ja lubie mieć wszystko w segregatorach i chociaż przepisów nie zapisuje, bo wszystko pamietam i robię na oko : p to na ciasta by mi sie przydało : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Taki przepiśnik świetnie ułatwia życie, sama mam jeden w formie zeszytu ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super taki przepisnik :D Moze sprawie taki mamie na urodziny albo imieniny ;)

    Wiolka-blog KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Przydatne te karty. Fajnie, że o nich napisałaś, bo zastanawiałam się nad Przepiśnikiem z Biedronki, ale nie do końca on mi pasował.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!