Kilka przyjemności - Yves Rocher

poniedziałek, sierpnia 11, 2014

W zeszłym tygodniu skorzystałam z promocji w Yves Rocher rabat 100 zł przy zamówieniu od 199 zł + darmowa przesyłka. Do samego zamówienia podchodziłam chyba trzy dni, bo w weekend, kiedy się do niego zabrałam po raz pierwszy, wiele rzeczy oflagowano jako niedostępne. Dopiero chyba w poniedziałek śmiało mogłam wrzucić do wirtualnego koszyka, to co sobie zaplanowałam. Dodając odejmując kalkulując ostatecznie wybrałam...




Wybrałam opcję kuriera DPD, bo nasze osiedle z tej firmy obsługuje przemiła kobieta i jeszcze nigdy nie mieliśmy z nią żadnych problemów, wręcz przeciwnie, to jej zależy na tym, bo paczka dotarła do naszych rąk. Taki kurier to skarb ;)




Trochę w ciemno, z serii roślinnej, zamówiłam Peeling roślinny do ciała z pudrem z pestek moreli, a do tego po przeczytaniu opisu produktu, zamarzył mi się Suchy olejek do ciała.




Na ostatni letni miesiąc (a upały w pełni!) zamówiłam Nawilżającą mgiełkę aloesową do ciała. Z racji tego, że moja trzydziestojednoletnia skóra wymaga już większej opieki, a moje cudne serum "ze wschodu" się skończyło, zdecydowałam się na Elixir 7.9 Energizujące serum młodości i Koncentrat nawilżający z serii Hydra Vegetal.



Dla męża upolowałam wiecznie niedostępną Wodę toaletową Hoggar, a w prezencie do zakupów dostałam Wodę toaletową Flowerparty. To moje pierwsze zamówienie z Yves Rocher od bardzo dawna i mam nadzieję, że będę zadowolona ;)




19 komentarze

  1. Świetna oferta, warto korzystać z takich promocji. Tym bardziej że kosmetyki w dużej mierze mają dobrej jakości, jednak ceny regularne są zbyt wysokie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dotychczas jakoś opierałam się ich promocjom, bo zawsze czegoś nie było, ale teraz się uparłam i upolowałam to, co chciałam. Faktycznie, ceny regularne są czasami kosmiczne ;)

      Usuń
  2. YR rozpieszcza promocjami, tez mam ten koncentrat :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Promocje to chyba ich specjalność :)

      Mam nadzieję, że będę zadowolona z tego koncentratu :)

      Usuń
  3. besziesz zadowolona, mogłaś sobie kupis jeszcze dwufazówkę i serię ogórkową, czyli żel, tonik, micel,sa świetne, no i rumianoa seria do twarzy jest też rewelacyjna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nad rumiankową serią właśnie się zastanawiałam, bo swego czasu chwaliła ją Agnieszka - 82Inez :) Będę miała na uwadze przy kolejnych zakupach.

      Usuń
  4. Serum 7.9 mam i zdecydowanie polecam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mgiełka jest cudowna, uwielbiam ją <3 Będziesz zadowolona ;]

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię Yves Rocher, ale najczęściej robię zakupy stacjonarnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. ja też mam ostatnio ochotę kupić coś w YR

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam YR i ich promocje ;)
    Można znaleźć perełki w niskiej cenie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Udane zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Daj znać co sądzisz o suchym olejku :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetne rzeczy :) Miałam próbkę kremu nawilżającego i niestety rolował mi się przy nakładaniu makijażu :(

    OdpowiedzUsuń
  12. Miłego używania! :) Fajne kosmetyki.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo interesujące. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!