Blogowy eksperyment

niedziela, lipca 13, 2014

Wakacje miały być dla mnie mobilizacją do pisania bloga. Założyłam sobie, że będę odbiegać również od tematyki kosmetycznej. Idzie trzeci tydzień moich wolnych dni, a w mych progach istna posucha ;/ Tymczasem trafiłam na posta Uli [klik], która przygotowała sam nowe wyzwanie i postanowiłam przyłączyć się do zabawy! 

Zgodnie z wyzwaniem przez najbliższe 5 dni (zaczynając od jutra), na blogu będą pojawiały się systematycznie posty ..i tak kolejno będą to:

DZIEŃ 1: Historia nazwy mojego bloga.
DZIEŃ 2: Dlaczego bloguję.
DZIEŃ 3: 10 rzeczy, które lubię i 10, których nie znoszę.
DZIEŃ 4: Ulubiona książka/album muzyczny/film, do którego lubię wracać.
DZIEŃ 5: Mój typowy dzień.




Zapewne mało kto wie, ale jakieś 10 lat temu, kiedy blogi zaczynały panować w świecie internetowym, miałam dość poczytnego bloga na Onecie i  przelewałam tam słowa tonami, bynajmniej o kosmetykach ;) Co najbardziej ciekawe, praktycznie nie umieszczałam zdjęć, czy to swoich, czy "tych zapożyczonych", a to wszystko kręciło się samo!
Wyzwanie, które podejmuję, w niektórych tematach samo prosi się o zdjęcia, więc najbliższy tydzień będzie miksem dawnego blogowania i odrobiny kreatywności obecnej, okraszonej zdjęciami, na które muszę znaleźć pomysł ;)

5 dni lekkiej pisaniny przede mną!

12 komentarze

  1. a ja też biorę udział trala lala:P
    ale podłączam pod Zakątek Pieguski i cieszę się, że jesteś w projekcie:)

    buźka

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam tylko jednego bloga, więc zrobię to tu :)

      Usuń
    2. i tak jest lepiej, ale zakątek pieguski powstał dawno, jeszcze na potrzeby scrapów - przechodził metamorfozę, a teraz mi go zwyczajnie szkoda, bo tam przepisy, moje biżu, serwetki, scrapy no wszystko, co nie jest kosmetykami hehe

      Usuń
  2. Świetny pomysł na serię postów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I do tego "ciąg" inny niż kosmetyczny :)))

      Usuń
  3. super takie wyzwanie, pomysle i moze dolacze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. przytupuję już nóżkami:P
    moja historia już jest w Zakątku;)

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze nie czytałam :) Dopiero co przeglądam @, bo znów pojechałam niespodziewanie jako opiekun po dzieci na obóz..

      Usuń
    2. no a gdzie Twoja historia? Toć, ja już chcę wiedzieć;)

      Usuń
    3. Właśnie kończę pisanie :))

      Usuń
  5. Aaaa ciekawe czy jeszcze można dołączyć! Bo to fajna sprawa : )

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!