Zamówienie z Biochemii Urody i Zrób Sobie Krem

wtorek, lipca 24, 2012

Zakupy na tych stronach, a mowa oczywiście o Biochemii Urody i Zrób Sobie Krem, to wielka przyjemność i odkrywanie co rusz nowych rzeczy. Mam już kilka sprawdzonych perełek (puder bambusowy, hydrolaty), które szczerze uwielbiam, ale z każdym zamówieniem wrzucam coś nowego do koszyka..


Biochemia Urody:


1. Hydrolat oczarowy 200ml - 11,90,-
2. Maseczka MORSKA z perłami 50 ml- 12,80,-
3. Pomarańczowy olejek myjący 120 ml - 11,80,-
4. Puder bambusowy (jedwab + owies) 65 ml - 17,80,-
5. Serum - olejek antyoksydacyjny GRANAT EKO + CQ10 35 ml- 33,50,-
6. Butelka kosmetyczna z pompką 15 ml -  6,40,-

Zrób Sobie Krem:


1. Kwas glikolowy 70 % - 11,51,-
2. Peeling z nasion truskawek - 3,83,-
3. Łyżeczka miarowa 0,15 ml - 2,19,-
4. Butelka z atomizerem 125 ml - 2,16,-
5. Butelka farmaceutyczna 65 ml - 0,95,-


Polecacie coś jeszcze?

23 komentarze

  1. spore te zakupy :)
    z kupionych przez Ciebie produktów miałam tylko hydrolat oczarowy i olejek pomarańczowy z BU. hydrolat mnie zbytnio nie zachwycił, ale nie mogę powiedzieć, że był zły ;) a olejek był super, chociaż odrobinę przeszkadzał mi jego zbyt słodki zapach.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mnie tylko denerwuje, że czasem mgłę na oczach mi robi ;)

      Usuń
  2. jak faajnie, też mi się marzy większe zamówienie w najbliższej przyszłości :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety trzeba mieć na takie zachcianki trochę funduszy ;)

      Usuń
  3. Też kupiłam, hydrolat oczarowy :D Kochaaam :D

    OdpowiedzUsuń
  4. no zakupy udane :)) peeling z ziarenek truskawek... mniami... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam takie zakupy :D

    mojego bambusa uzywam od roku i nie potrafie skonczyc... aczkolwiek juz ostatni zapasu wsypalam do pudeleczka w ktorym go przechowuje wiec za jakis miesiac czy dwa zamowie nowy puder. czekam na recenzje tego z owsem i jedwabiem!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja się pozbyłam trochę z opakowania, bo odsypałam koleżance, więc mogłam sobie zamówić kolejny :D
      Napiszę jak się sprawuje ten z owsem, na pewno :)

      Usuń
  6. od wczoraj siedze na stronach tych dwóch sklepów i robię zamówienie, tyle rzeczy chciałabym przygarnąć a budżet ograniczony więc muszę cięcia robić :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rachunek można sobie zrobić na tych stronach porządny, to prawda! :))

      Usuń
  7. mam hydrolat oczarowy z BU, ale strasznie mnie po nim wysypuje i nie używam... ale ten peeling z nasion truskawek mnie właśnie kusi =]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Peelingu jeszcze nie wypróbowałam, ale dam znać jak się sprawuje :)

      Usuń
  8. ja zastanawiam sie nad pudrem bambusowym

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda, że nie można zamawiać mniejszych ilości, wtedy byś mogła spróbować bez obawy, że tak duże opakowanie będziesz musiała gdzieś upłynnić..

      Usuń
  9. ja się dopiero przymierzam do kupienia czegoś z jedne i drugiej strony ale jeszcze sama nie wiem do końca co chcę :D bardzo fajne produkty może któryś z nich zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Trzeba trochę czasu na tych stronach spędzić i poczytać sobie, bo to, że się u jednym sprawdza, może być mylące ;) Radzę poczytać i wtedy będziesz wiedziała co się Tobie przyda.

      Usuń
  10. Ja uwielbiam puder bambusowy z BU :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ile ja się zabieram za zamówienie z BU... ten hydrolat to koniecznie muszę mieć, no i pewnie na jakieś maseczki się skuszę, bo tego nigdy za wiele :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja zamawiam po troszku :) bo wiem, że "na raz" wszystkiego nie zużyję :)

      Usuń
  12. Też ostatnio zamówiłam sobie puder bambusowy w tej samej wersji co Ty :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!