Żele pod prysznic APART NATURAL z prebiotykami

środa, lipca 04, 2012

Dzisiejszy deszczowo - burzowy dzień okazał się dniem wielkiej radości, ponieważ przyszła paczka, której się co prawda spodziewałam, ale nie spodziewałam się tak szybko..




Za sprawą portalu Uroda i Zdrowie, a także Global Cosmed Group zostałam wytypowana do przetestowania żeli pod prysznic APART NATURAL z prebiotykami.




Już wcześniej wiedziałam, że otrzymam 4 pełnowymiarowe opakowania (400ml), ale firma sprawiła mi niespodziankę i okazało się, że do paczki dołączony jest też mały firmowy kuferek.
Moja biżuteria już po woli wysypuje się z tego, który mam, więc będę miała do zapełniania kolejny :)






Paczka zawiera następujące żele:


Hipoalergiczny żel pod prysznic – oliwka i buriti


Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural-oliwka i buriti zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Oliwka natłuszcza i zapobiega nadmiernej utracie wody, zmiękcza i uelastycznia naskórek. Wygładza oraz wzmacnia lipidowe bariery ochronne naskórka. Tworzy na skórze delikatny film chroniący ją przed niekorzystnym wpływem czynników zewnętrznych. Buriti chroni przed wolnymi rodnikami odpowiedzialnymi za przedwczesne starzenie się komórek, natłuszcza, odżywia, wygładza i uelastycznia skórę. Jest bogatym źródłem karotenoidów (prowitaminy A), tokoferoli (witaminy E) i niezbędnych dla skóry kwasów tłuszczowych. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Pojemność: 400 ml

Hipoalergiczny żel pod prysznic – jedwab i noni



Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natural- jedwab i noni zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Proteiny jedwabiu tworzą ochronną warstwę, broniącą skórę przed niepożądanym wpływem środowiska zewnętrznego oraz utrzymują wysoki poziom wilgoci. Noni zapobiega cellulitowi oraz starzeniu się skóry oraz pomaga naprawić mikrouszkodzenia naskórka. Stymuluje podział komórek oraz zwiększa poziom ich dotlenienia, dzięki czemu skóra staje się bardziej jędrna. Chroni naskórek przed szkodliwym działaniem środowiska zewnętrznego. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka. 
Pojemność: 400 ml

Hipoalergiczny żel pod prysznic – algi i goji


Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natura-algi i goji zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Algi morskie z uwagi na bogactwo mikroelementów, białek, aminokwasów i witamin działają antyrodnikowo, wspomagają proces regeneracji i odnowy skóry, pobudzają syntezę kolagenu oraz nawilżają. Ekstrakt z tybetańskiego „superowocu” goji rewitalizuje oraz zapobiega starzeniu się skóry, która jest narażona na szkodliwe działanie wolnych rodników. Jagody Goji odżywiają i regenerują naskórek, gdyż zawierają proteiny, aminokwasy, minerały oraz witaminy: B1, B2, B6, C, E. Mleczko owsiane nawilża i odżywia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Pojemność: 400 ml

Hipoalergiczny żel pod prysznic – figa i irys


Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natura-figa i irys zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Figa zapewnia długotrwale nawilża i odżywia skórę. Dzięki witaminie C stymulującej produkcję kolagenu, posiada właściwości przeciwstarzeniowe. Irys pobudza metabolizm regeneracji komórek skóry przez co jest doskonałym środkiem wygładzającym i ujędrniającym. Hamuje działanie enzymów odpowiedzialnych za rozkład cząsteczek kolagenu i elastyny, uelastycznia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.
Pojemność: 400 ml




Przyznam się szczerze, że do tej pory używałam jedynie płynów do kąpieli Apart. 
Moim ulubieńcem jest Wino i Szampan :) 
Mam nadzieję, że te żele również będą spełniały swoją rolę i przypadną mi do gustu.

Recenzja wkrótce :)





7 komentarze

  1. z wszystkiego najbardziej podoba mi sie kuferek :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałam ten zielony i nie podobał mi się zapach, do tego był niewydajny.. :) kuferek najlepszy!

    OdpowiedzUsuń
  3. używałam tego płynu kilkukrotnie, fajnie się pieni, ładnie pachnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. hmmm nie miałam jeszcze żadnego z tych żeli :( a kuferek jest boski :)
    buziaczki
    zapraszam do siebie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam okazji używać ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. kuferek chyba podoba mi się najbardziej;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Używałam i nie są złe ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!