TAG: 7 faktów o mnie

niedziela, lipca 15, 2012

Jest mi wstyd, bo otagowana byłam przez Myszę już w czerwcu, 
ale na śmierć zapomniałam o odpowiedzi.. 


Nadrabiam więc zaległości i oto zaległy wpis :)

---

TAG: 7 faktów o mnie


Zasady:
1. Należy napisać, od kogo dostało się wyróżnienie.
2. Umieścić BANER.
3. Napisać 7 rzeczy o sobie.
4. Podarować WYRÓŻNIENIE 10 blogom


No to zaczynam, może uda mi się Was czymś zaskoczyć :)


1. Jestem nauczycielką z 4-letnim stażem przy tablicy. Pracuję z dziećmi w klasach I - III.

2. Obecnie jestem niebieskooką blondynką z prostymi włosami, chociaż moje naturalne włosy są sporo ciemniejsze i do tego naturalnie kręcone.

3. Chociaż ważę 48 kg, a mierzę 164 cm i nie wyglądam na taką, która lubi jeść, to najzwyczajniej w świecie jem dużo i do tego są to zazwyczaj staropolskie (czasami tłuste) potrawy.

4. Mam siostrę, młodszą ode mnie o 4 lata, która miesiąc przede mną wychodzi za mąż :)

5. Uwielbiam oglądać horrory.

6. Jestem herbaciarą i "znoszę" do domu co raz to nowe pudełka herbat.

7. Jeśli kupuję czekoladę, to jest to w 98% "czekolada z okienkiem".


Wiem, że wiele dziewczyn już odpowiadało na tego TAG swego czasu, więc nie będę nikogo TAGowała osobiście. Jeżeli nie odpowiadałyście jeszcze  i macie ochotę wziąć udział w zabawie, to zapraszam :)


Pozdrawiam :)


6 komentarze

  1. jeju jeju prawie jakbym swoje odpowiedzi widziala :)

    OdpowiedzUsuń
  2. aj tam wstyd:D ja niedawnoo tyle juz mialam tych tagow ze juz mi sie przestało chciec hehe;D

    OdpowiedzUsuń
  3. Też jestem mega herbaciarą:) Uwielbiam herbaty Earl Grey.

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja za to mam 172 cm i ważę bardzo dużoooo... a na tyle nie wyglądam hihi :D Mam strasznie dziwną budowę po ojcu i ważę dość sporo i zawsze wszyscy się mnie pytają gdzie ja chowam te wszystkie kilogramy :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!