#6 Blogmas - nowości listopada

wtorek, grudnia 06, 2016

W poście w nowościami października cicho mówiłam, że ograniczę moje zakupy kosmetyczne i że planuję nic nie kupować. Zapomniałam jednak, że w listopadzie zaczynają się wyprzedaże, że jest Black Friday, że z końcem miesiąca przychodzi DDD. Uległam i poległam! Jeśli macie ochotę zobaczyć co nowego przybyły do mnie w minionym miesiącu, to serdecznie zapraszam ;)

W sklepie kosmetykomania.pl kupiłam duuużą butlę Acetonu Semilac do ściągania hybryd, małą, poręczną buteleczkę Odtłuszczacza również firmy Semilac. Dodatkowo skusiłam się na jeden lakier Semilac w kolorze 169 Baby Boy (chociaż bardzo się go obawiam!), blok polerski i jedną Invisibobble w kolorze Cherry Blossom.




Z okazji Światowego Dnia Łuszczycy otrzymałam od Pani Magdy serię Pharmaceris P, w skład które wchodzą: Kojąco - natłuszczający krem do ciała, Płyn Keratolityczny do owłosionej skóry głowy i ciała zmniejszający łuskę łyszczycową i Żel do mycia ciała i skóry głowy.




W sklepie Blisko Natury w czasie Black Friday kupiłam jedynie dwa Vianki - Żel myjący do twarzy i Tonik wcierka do skóry głowy. Oba produkty są z serii normalizującej. Firma Fitomed przesłała mi do testów swoje najnowsze produkty - Serum nawilżające Arnika górska do cery naczynkowej i Krem pod oczy odżywczy Aksamitka wyniosła.




Od firmy Yasumi otrzymałam do testów Przeciwzmarszczkowy krem z retinolem Reti Pro Action Cream. Natomiast z Klubu Ekspertek Ofeminin przywędrował do mnie Trymer do twarzy i ciała firmy Veet.




Darmowy dzień dostawy miał również sklep Natura, a że ja mam całkiem do niego nie po drodze, to skorzystałam i odebrałam swoje zakupy w pobliskim paczkomacie. Zamówiłam jedynie Brązujące mleczko do ciała nawilżająco - odżywcze firmy Ziaja z serii Cupuacu (w końcu dzięki reklamie w TV wiem jak to się wymawia - kupłasu ;) ) i pomadkę Wet n Wild w kolorze Bare It All. Przy okazji odzieżowego zamówienia z H&M kupiłam kredkę do oczu w cudnym kolorze Over The Taupe. Kredka swoją formułą przypomina żelowe kredki z Avonu. Zamówienie ze sklepu cocolita.pl to: Paleta do konturowania Rimmel w wersji 002 Coral Glow, próbka Pudru ryżowego Ecocera i Striper do ściągania hybryd firmy Semilac. Ostatnie nabytki z DDD to trzy rzeczy ze sklepu ezebra.pl. W skład tego mini zamówienia weszły dwie matowe pomadki firmy Golden Rose w kolorze 02 i 12. Dodatkowo skusiłam się na cień do powiek Bourjois w kolorze 05.




W Rossmannie skusiłam się jedynie na Bosster na dzień i na noc FenomenC od Perfecty. Zamówienie z Sephory zaowocowało Pędzlem o numerze 73 i Skrzącym się olejkiem perfumowanym. Jeden wolny elektron to pędzelek Zoeva 228.




Spływają moje zamówienia z Aliexpress z 11.11. i ku mojemu zdziwieniu po dwóch tygodniach od wysyłki przyszła już lampa Sun 9C Plus i trzy lakiery hybrydowe o numerach 01, 14 i 18.




Jedyne zakupy z Allegro w tym miesiącu to: Innowacyjny system regeneracji włosów Ultraplex Joanna i Odżywka utrwalająca z tej samej serii. U tego samego sprzedawcy kupiłam jeszcze Lakier do włosów Allwaves w gigantycznej pojemności 750 ml ;)




Ostatnia rzecz, wcale nie najmniejsza i najmniej ważna, to moja wygrana w konkursie na portalu iBeauty.pl i jest to Stożkowa lokówka ProLuxe firmy Remington.




Więcej grzechów w listopadzie nie pamiętam! ;)


36 komentarze

  1. Ale fajna rzeczy :D Ja nic nie kupiłam na black friday i ddd, zapomniałam o tych okazjach i wszystko pokupowałam wcześniej;/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ostatnio piłam szampana w kolorze skrzącego się olejku, który nabyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zastanawiam się nad zakupem Ultraplexu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem jak działa, więc nie będę nawiać. Mnie skusiła dość niska cena.

      Usuń
  4. W miarę szybko Ci wszystko przyszło :) moje zamówienie z ezebra podczas DDD dopiero dzisiaj trafiło do paczkomatu:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O kurczę, ja nie czekałam na swoje przesyłki dłużej niż 3 dni. Ostatnie odbierałam w piątek z paczkomatu. Może dlatego, że zamówienia robiłam rano.

      Usuń
  5. Wcierka Vianek podobno jest świetna!

    OdpowiedzUsuń
  6. fajne nowości, ten Płyn Keratolityczny do owłosionej skóry głowy byłby dla mnie zbawieniem, właśnie skalp mam najbardziej objęty łuszczycą :/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie najgorszej jest ze skórą nad karkiem. Ostatnie dwa tygodnie to totalne pogorszenie stanu mojej skóry, nie tylko skóry głowy. Ten płyn fajnie łagodzi swędzenie.

      Usuń
  7. Remington to fajna firma. Mam prostownicę z tej firmy i służy mi wspaniale już od wielu lat :) ❤ :) ❤

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja miałam kiedyś, kiedyś prostownicę tej firmy i miło wspominam :)

      Usuń
  8. uwielbiam patrzeć na te wszystkie dobrocie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też lubię takie posty. Mogę sobie popatrzeć jak czegoś nie kupię :D

      Usuń
  9. Świetne nowości ! ;) Ja niestety założyłam sobie reżim na kosmetyki i ddd i black friday mnie ominęł ;((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zazdroszczę! Ja nie byłam taka wytrwała :)

      Usuń
  10. W jakiej cenie wyrwałaś lampę? :) Napiszesz o niej coś więcej? Bo szukam, szukam i nie wiem czy na Ali warto kupić :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za lampę dałam $11,70, a w tej chwili kosztuje blisko 30. Czekałam na nią specjalnie do 11.11. Napiszę o niej pewnie w najbliższym czasie. Póki co uważam, że za takie pieniądze warto. Sprzedawca jest zaufany i w razie co nie robi problemów z gwarancją.

      Usuń
  11. sporo tych dobroci, lokówka bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  12. No no, istny szał-ciał :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Detoks zakupowy w listopadzie zakrawa na masochizm więc żadnego z zakupków nie powinnaś żałować! ;D
    Btw - też zgarnęłam próbkę Vianka przy którejś okazji i tak mi się spodobał, że już mam pełnowymiarowy :D Kolor i zapach jest mega specyficzny, ale sprawdza się bardzo przyjemnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Uwielbiam róż z Bourjois ;) A więcej nic nie miałam ;) Chyba jestem w tyle, bo niektóre kosmetyki widzę pierwszy raz ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawa jestem tego trymeru z Veet:) czekam na recenzje:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Na tych wszystkich promocjach i ja trochę poszalałam jednak większość to prezenty także jestem usprawiedliwiona - trochę gorzej pewnie będzie gdy przyjdzie do podsumowania grudnia :D Puder ryżowy Ecocera uwielbiam i właśnie kończę drugie opakowanie mając w zanadrzu 3 :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ten trymer mnie intryguje. Wspaniałe nowości ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Na bosster z witaminą C mam ogromną ochotę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wow:)
    zazdroszczę wygranej lokówki:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ale duże zakupy. Ja zapomniałam o black friday i nic nie kupiłam .

    OdpowiedzUsuń
  21. też muszę kupić lokówkę. już nie mogę się doczekać jak pokażesz nam tego nowego semilaca ;P

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!