#17 Blogmas - Pakowanie prezentów

sobota, grudnia 17, 2016

Zapakowaliście już wszystkie prezenty? Ja jeszcze nie. Nawet chyba jeszcze nie kupiłam wszystkiego co bym chciała kupić... Pomijając to, po raz kolejny powtarzam, że bardzo lubię własnoręcznie i oryginalnie zapakowane prezenty. Niestety torebki prezentowe są w moim odczuciu pójściem na łatwiznę. Oczywiście, czasami prezenty bywają niewymiarowe i trudno jest nadać im ładny kształt i do tego okazale zapakować, ale na chwilę obecną jest tyle inspiracji w Internecie, że nie wiedziałam/nie wiedziałem jak jest naprawdę słabą wymówką. Do dziś pamiętam, że mój mąż zapakował dla mnie bransoletkę Lilou w karton pełen Michałków i ładnie owinął to wszystko papierem. Można? Można ;) Jak się za chwilę przekonacie, nawet ciastka można zapakować ze smakiem ;) Zostawiam Wam garść inspiracji...






23 komentarze

  1. Przeczytałam Twoje "O mnie" i widzę, że jesteśmy w tym samym wieku :)
    A w tym roku nie pakuję prezentów bo nie robimy sobie prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jeszcze nawet nie kupilam wszystkich prezentów a co tu mówić o pakowaniu:)
    A inspiracje idealne:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja zapakowałam już w listopadzie:) ale został mi jeszcze 1:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja jeszcze nie pakowałam. Tym bardziej, że brakuje mi kilka drobiazgów :P

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie umiem ładnie pakować prezentów :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kocham pakować prezenty ! :D W tym roku u mnie króluje celofan ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nie kupiłam jeszcze ani jednego prezentu :(

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne inspiracje. Chętnie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja jeszcze nie spakowałam prezentów, więc te inspiracje bardzo mi się przydadzą. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. przepięknie zapakowane prezenty ; ) ja z moją siostra również wybrałyśmy w tym roku szary papier do prezentów ; )

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba zainspiruję się i podobnie zapakuję tegoroczne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  12. wykorzystam pomysl twojego meza:P

    OdpowiedzUsuń
  13. My na święta nie robimy sobie prezentów ale na inne okazje tak i uwielbiam pakować prezenty :P

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo podoba mi się 2 . Ja nie pakuje prezentów bo nie ma u mnie tradycji kupowania ich pod choinkę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Z pewnością skorzystam z Twoich inspiracji.
    :*

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja to jestem cała chora jak mam pakować i kupuję woreczki :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja uwielbiam pakować prezenty:-) począwszy od pakowania w papier, przez różne folie aż do ozdobnych pudełek! :-) super inspiracje :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja wczoraj pakowałam prezenty, w tym roku postawiłam na zieleń, czerwień i srebro :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ale cudowne pomysły ❤ Tylko gdzie ja takie fajne papiery do pakowania znajdę

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja w tym roku będę miała niewiele prezentów do spakowania, ale zrobię to z wielką przyjemnością, i zapewne jak co roku w szary papier :) Myślę, jeszcze tylko nad dodatkami :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pięknie to wygląda.. Ja osobiście bardzo lubię pakować prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Super inspiracje :) Ja niestety nie mam talentu do tak pięknego pakowania prezentów :(
    Obserwuję!
    http://beatypunktwidzenia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetnie napisany artykuł. Mam nadzieję, że będzie ich więcej.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!