#9 Blogmas - Kringle Candle Frosted Mahogany (Zapach Świąt)

piątek, grudnia 09, 2016

Święta Bożego Narodzenia rządzą się swoimi własnymi zapachami. Tu cynamon, tam czekolada, pomarańcze, mandarynki, ciastka makowe... Jeśli znudziły się Wam te wszystkie ładne, ale oczywiste świąteczne zapachy, to koniecznie sięgnijcie po wosk lub świeczkę Frosted Mahogany. Koniecznie!


Kringle Candle
Frosted Mahogany



Frosted Mahogany to wosk marki Kringle Candle o zachwycającym zapachu mroźnej mieszanki cytrusów i jagód, pośród aromatu świeżego mahoniu. Wesoła kompozycja wprowadzi Cię w pozytywny nastrój na długi czas!




Zapach na pewno zadowoli fanów zapachów męskich, bo nie jest to woń oczywista dla zapachów świątecznych. Nikt nie spodziewa się, że zaszywając się w domowych pieleszach, z kocem, kubkiem kakao i książką pod pachą, spotka na swojej drodze zaskakująco świeże cytrusy, świdrujące w nos. Każdy oczekuje raczej, że otuli się przyjemnym cynamonem, szarlotką, a tymczasem przyjdzie mu się zmierzyć z nutami nieco drzewnymi, które nie dla wszystkich mogą kojarzyć się ze spokojem i odpoczynkiem. Ja jednak zdecydowanie lepiej czuję się mając wokół siebie tego typu zapachy. Nie ociekają one może słodyczą, ale nie są mdłe i nie są też powielaniem tych samych nut zapachowych, które np. często obserwuje się w zapachach YC. Zatem niech Was uszczypnie w nos Frosted Mahogany i ucieszy, podobnie jak mnie ;)




Ten wosk i inne woski Kringle Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.

19 komentarze

  1. wyglada wspaniale choc moge sobie jedynie wyobrazic jak pachnie

    OdpowiedzUsuń
  2. dla mnie nie bardzo, ale bardzo lubię ich woski ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie miałam świecy czy wosku z tej firmy. Bardzo mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Myślę że dla mnie byłby całkiem fajny, lubię takie nuty. Ale ocenić mogę go dopiero gdybym powąchała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Poznać go mogę, skrywa dla mnie ciekawą kompozycję:)

    OdpowiedzUsuń
  6. z ogromną przyjemnością wypróbowałabym ♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam ten zapach <3 nie pogardziłabym świecą :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Tego zapachu jeszcze nie znam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czuję, że ten zapach przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z opisu brzmi bardzo intrygująco i czuję się nim zainteresowana ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie poznam jego zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale bym chciała przetestować ten zapaszek :O

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Czuję, że bardzo by mi się spodobał!

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!