#3 Blogmas - Kokosowe

sobota, grudnia 03, 2016

Jakiś czas temu chciałam napisać post o kosmetykach, które prezentują ładny, naturalny zapach kokosowy, podobnie jak to zrobiłam z różanymi [tutaj]. Brakowało mi jednak tego trzeciego ;) Z pomocą, całkiem nieświadomie, przyszedł mi zespół Only You, przysyłając do mnie pudełko Dookoła włosów. Kokosowa odżywka szybko podbiła moje serce, nie tylko zapachem. Dwa pozostałe kosmetyki to woda toaletowa i balsam, które sprawiłam sobie już jakiś czas temu.




Cece Of Sweden, Odżywka Olejek Kokosowy Hello Nature nawilżenie i odbudowa - to zdecydowanie najlepszy kosmetyk z pudełka Dookoła włosów. Pachnie nieziemsko i nie jest to sztuczny, typowo kosmetyczny kokos! Pięknie wygładza i nawilża włosy. Spłukuje się bez najmniejszego problemu, mimo moich wcześniejszych obaw. Nie powoduje szybszego przetłuszczania włosów. W pewnym stopniu chyba zmniejsza puszenie się włosów i nie wyglądają one jak przysłowiowe siano. Jedyne co mi przeszkadza w tej odżywce, to twarde opakowanie, które utrudnia dozowanie kosmetyku.




Balea, Bodylotion Cocos & Sheanuss - to bardzo delikatne mleczko, które niestety nie zadowoli osób, które preferują o tej porze roku bardziej treściwe produkty. Ja używam go jednak dla czystej przyjemności zapachowej. Jest to nienachalny mleczny kokos, który działa wieczorem jak balsam na strudzoną duszę, jak noc po ciężkim dniu ;) Wybaczcie moje skojarzenia.. Jeśli tylko preferujecie tego typu zapachy, to polecam Wam poszukać tego w sklepach z chemią niemiecką, na Allegro lub po prostu w DMie. Ja swój przywiozłam w ciemno z Pragi i używam go z dużą przyjemnością, chociaż nawilżać z niego słaby. O tej porze roku zapach kokosowy jest terapią dla mojej duszy ;)




Yves Rocher,  Woda toaletowa Noix De Coco - mam ją już tak długo i tak oszczędzam, że aż wstyd! Zapach takie niby nic, bo to czysty, ociekający słodyczą kokos. Tylko kokos i nic więcej. Dla mnie jest to natomiast bardzo otulający i uspokajający zapach, który daje chwilę wytchnienia i relaksu. Wbrew pozorom kokos z Malezji nie jest zapachem na lato, bo latem jest strasznie duszący i w moim odczuciu odstrasza otoczenie. Zapach utrzymuje się na moim ciele, ubraniach naprawdę bardzo długo. Lubię używać go własnie w takie chłodne i nieprzyjemne dni jak teraz, nawet kiedy nie wystawiam nawet palca za drzwi ;)




Jakie zapachy lubicie o tej porze roku najbardziej?



20 komentarze

  1. Mam bzika na punkcie zapachu kokosowego w zimę i arbuzowego/ melonowego w lato. :D Chciałabym kiedyś spróbować kosmetyków Balea. W przyszłym roku wybieram się do rodziny do Niemiec więc napewno coś kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Kokosowy zapach należy obok mangowego i ziołowego do moich ulubieńców:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię zapach kokosa w kosmetykach. Mam wodę YR, ale już w nowym opakowaniu. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne zapachy, chętnie wypróbowałabym te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo lubię zapach kokosa w kosmetykach, kilka dni temu zamówiłam peeling o tym aromacie, mam nadzieję, że się polubimy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam kokosowe aromaty :D Jednak chętnie sięgam też po waniliowe...lub inne słodkie zapachy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo lubię zapach kokosowy, chętnie używam takich kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uwielbiam wszystko co jest kokosowe :-) a szczególnie kosmetyki o tym zapachu:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja uwielbiam zapach migdałów i pierników ; ) ostatnio nawet widziałam krem do rąk piernikowy ♥

    OdpowiedzUsuń
  10. A myślałam, że żarełko będzie!:D

    OdpowiedzUsuń
  11. Widać, że lubisz kokos. :) Ja raczej nie zbyt przepadam za nim w kosmetykach.

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubię kokosek, ale bardziej latem. Jest wtedy taki orzeźwiający :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Też bardzo lubię zapach kokosa :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak ja nie lubię kokosowych aromatów.. a może raczej nie lubiłam :-D sama mam kokosową wodę Yves Rocher i naprawdę wyjątkowo ją lubię. Zużycie mam chyba nawet mniejsze niż u Ciebie :-) ale to naprawdę ładny kokos. Zgadzam się z Tobą że nie jest to zapach na lato.. a w okresie jesienno-zimowym sprawdza się świetnie :-)
    Chyba od tego produktu polubiłam kokosowe aromaty bo ostatnio zaopatrzyłam się w kokosowy peeling do ciała :-)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja oczywiście kokos :) pomarańcza, cynamon i wszystkie słodkie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ja tą kokosową odżywkę z Cece Of Sweden oddalam siostrze do testów.

    OdpowiedzUsuń
  17. Kocham kokosowe kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystko, co kokosowe! :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!