Nowości października

poniedziałek, listopada 07, 2016

Deszczowy październik zleciał mi dość szybko. Nie mam czasu na nudę, więc i dni biegną szybko. Nasza domowa rutyna też robi swoje ;) Październik miał być dla mnie miesiącem odpoczynku od zakupów kosmetycznych. Wyszło trochę inaczej. Na szczęście sporą część rzeczy, która przywędrowała do mnie w październiku dostałam do przetestowania, więc czuję się nieco rozgrzeszona z kosmetycznego przypływu!


Ten miesiąc upłynął mi chyba pod znakiem Dove. Mój mąż wygrał zestaw kosmetyków z serii Odżywcza pielęgnacja wzbogacona Marokańskim Olejkiem Arganowym i w skład tego zestawu wchodził - olejek, żel pod prysznic i mydło w kostce. Zapach piękny! Olejku nie da się nie lubić ;)




Sama również zaopatrzyłam się w kolejne produkty Dove. Skusiłam się na dwa żele pod prysznic -Słodki krem z piwonią i Mandarynkę z gardenią tahitańską. Z racji tego, że bardzo lubię odżywki w postaci mgiełek, postanowiłam wypróbować tym razem Odżywkę bez spłukiwania do włosów suchych i puszących się. Oczywiście nie mogło zabraknąć mydła w wersji podstawowej ;) Wszystko pochodzi z drogerii Rossmann.




Po woli docierają moje zamówienia z Aliexpress. Część rzeczy, które do mnie już dotarły pokazałam na moim Instagramie. Tutaj pokażę zatem już tylko lakiery hybrydowe Bling. Jest też baza i top oraz klipsy do paznokci.




Od firmy Ziaja dostałam do przetestowania kosmetyki, które sama sobie wybrałam. Nie ukrywam, że najbardziej zależało mi na Kremie - masce do skóry wokół oczu ;) Nie byłam samolubna i wybrałam coś dla wszystkich domowników i tak oto w naszych progach pojawiły się - Remineralizująca pasta do zębów i Płyn stomatologiczny remineralizujący, Zimowe mydło Czekolada i Pomarańcza, Tonik nagietkowy, Żel do zębów dla dzieci bez fluoru i Płyn do higieny intymnej dla mężczyzn (który zapomniałam zabrać z łazienki do zdjęć).




Robiąc podstawowe zakupy w Biedronce, skusiłam się na Długotrwały cień do powiek Bell w kolorze 03. Mam zamiar sprawdzić jaki efekt daje na brwiach ;) W ostatnim dniu rossmannowej promocji kupiłam Podkład wypełniający zmarszczki AA Make Up Filler i Rozświetlającą bazę Bielendy. Słysząc dobre opinie o płynie do demakijażu Isany z serii Young, postanowiłam, że wypróbuję to tanie cudo. W internetowym Empiku (tak, tak w Empiku!) kupiłam Arganowy koncentrat brązujący Bielendy. Sklep, który kiedyś kojarzył mi się głównie z książkami, zaoferował mi najniższą ceną na ten produkt ;) W konkursie na blogu Agnieszki - cosmeticsfreak.com wygrałyśmy z Martynką Malinowe Mydło do mycia rąk w piance Palmolive.




Przed pierwszym długim weekendem listopadowym dotarła do mnie paczka od Lirene, która zawierała jesienne nowości firmy. I tak stałam się posiadaczką: dwóch kremów z serii BIO Nawilżenie, Wygładzającego balsamu pod prysznic Egzotyczna orchidea, Bazy rozświetlającej pod makijaż, Rozświetlającego korektora pod oczy, Podkładu Perfect tone, Olejkowego serum do rąk, skórek i paznokci, Skarpetek złuszczających i Rękawiczek regenerujących.




Oprócz tego jak już pisałam wcześniej dostałam jeszcze pudełka Dookoła włosów, na blogu Iwony - inspirujemniezycie.pl wygrałam zestaw z Wytwróni mydła i z uwagi na moje problemy skórne podjęłam się testowania filtra prysznicowego Fit Aqua (zobaczymy co z tego wyniknie!).



Mamy listopad. 
Dziś odebrałam dwie paczki... listopad chyba nie będzie goły ;)



42 komentarze

  1. No no bardzo fajne nowości i wygrane:) tez ostro testuje filtr ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nie przecieka u Ciebie? ;) U nas jakoś nie chce się dobrze dokręcić na słuchawce i woda trochę przelatuje górą :D

      Usuń
    2. Nie przecieka i nawet od razu zauważyłam jakieś działanie na włosach. Ale u mnie niestety nie dało się zamontować przy dolnej części prysznica bo ja mam wannę+ prysznic w niej i wtedy nie dałoby się przekręcić pokrętła umożliwiającego nalanie wody typowo do wanny;/ Tak więc mam przy słuchawce i trochę mnie to drażni bo ciężkie etc:P

      Usuń
  2. Ciekawa jestem jak sprawdzi sie maska do skóry w okół oczu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Póki co jest bardzo dobra i jestem z niej zadowolona. Używam jej już miesiąc.

      Usuń
  3. Lubie dove :) i ziaję, ale mam wrażenie, że w sklepach które są u mnie w mieście większości tych produktów nie ma... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo tych dobroci, dawno nic z Dove nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ale dużo świetnych nowości :) uwielbiam kosmetyki Dove :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta rozświetlająca baza bardzo mnie ciekawi :) Kusi mnie też zapach żeli dove :)

    OdpowiedzUsuń
  7. mialam probke maski pod oczy ale nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Super rzeczy, uwielbiam czytać takie wpisy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetne nowości
    Będziesz miała co testować :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wow, dużo tego :) Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Produkty z pierwszego zdjęcia też do mnie trafiły :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ten brązujący koncentrat z Bielendy już kiedyś miałam i byłam z niego zadowolona -idealny dla takich bladziochów jak ja - kilka chwil i opalenizna jak z nadmorskiego kurortu ;) Ostatnio skusiłam się też na bazę od Bielendy oraz korektor Lirene, ale jeszcze nie zdążyłam ich przetestować. Jednak słyszałam dużo pozytywnych opinii na ich temat więc liczę na to, że i u mnie spiszą się wzorowo ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też jeszcze nie zdążyłam wziąć się za testowanie tej bazy i korektora. Liczę, że w weekend będę miała czas na spokojne ogarnięcie nowości. Póki co testowałam tylko na rękach :))

      Usuń
  13. Nowości na bogato ;) Nic nie znam ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. bardzo lubię kosmetyki dove, lakiery bling też zamawiałam z Aliexpress. To mydełko w piance jest super, jestem w połowie opakowania, super nowości

    OdpowiedzUsuń
  15. Ile świetnych nowości :) maska/krem wokół wokół oczu mnie bardzo zainteresowała, czekam na coś więcej na jej temat :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Dużo fajnych produktów ;) Olejek z Dove jest super!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ulala, dużo fajnych nowości! :) Widzę ciekawe kolorki Bling - ja mam jakieś hybrydki tej marki od dawna, ale nie używałam jeszcze :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Ciekawa jestem jak się sprawdzi krem-maska pod oczy Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  19. olejek bielendy brązujący to cudo !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Koniecznie muszę zerknąć na to zimowe mydło z Ziaja :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Uwielbiam żele Dove, są jednymi z moich ulubionych!

    OdpowiedzUsuń
  22. ale dużo nowości, ja aktualnie testuję przeróżne bazy, a oprócz tego z nowości u mnie to tylko kilka semilaców :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Zimowe mydło Ziaja czekolada i pomarańcza brzmi zachęcająco. Muszę je gdzieś poszukać :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Nono, sporo tych nowości - to będziesz miała testowania ,hehe :) Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciągłe nowości! :) Oby się sprawdziły :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Świetne nowości, życzę miłego testowania :D Z Dove bardzo lubię żele, o dziwo innych ich kosmetyków nigdy nie używałam :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Fajne kosmetyki, miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja wciąż czekam na swoje zamówienia z Ali, jestem ciekawa topu:)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ładnie poszalałaś ;-) czekam na recenzje :-*

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!