Blogmas #4 - Zostałam Ambasadorką Noble Health

piątek, grudnia 04, 2015

Z początkiem miesiąca za pośrednictwem portalu Uroda i Zdrowie otrzymałam przesyłkę, a wraz z nią zostałam mianowana Ambasadorką Noble Health




Marka Noble Health to polska marka, która od ponad 6 lat podnosi jakość życia kobiet przez troskę o ich ciało, zdrowie i dobre samopoczucie. W ciągu zaledwie 4 lat produkty otrzymały 8 nagród w kategorii Premium Wellness, w tym Prix de Beaute Cosmpolitan 2012 dla linii Beauty i linii SLIM w 2015 r. Marka Noble Healt po połączenie innowacyjności, bezpieczeństwa i skuteczności potwierdzone w niezależnych badaniach przeprowadzonych przez Collegium Medicum w Bydgoszczy.




W paczce Ambasadorki znalazłam:
Suplement diety CLASS A COLLAGEN, 90 tabl.
Suplement diety BIOTYNA NA WŁOSY + KRZEM, 40 tabl.
Próbka kremu na dzień CLASS A COLLAGEN
Przewodnik Ambasadorki




Zapraszam Was do odwiedzenia strony internetowej Noble Health, która jest źródłem ciekawych informacji o marce, produktach i prowadzonych akcjach społecznych. W zakładce BLOG znajdziecie wiele interesujących poradników i materiałów tematycznych dotyczących pielęgnacji i opinii ekspertów, gwiazd o produktach NH. Zachęcam Was również do dołączenia do społeczności Noble Health na FB.




Znacie już markę Noble Health?

17 komentarze

  1. ale fajnie:D ile dobroci otrzymałaś:)

    OdpowiedzUsuń
  2. udanych testów :) słyszałam o marce ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękna przesyłka! Gratuluję :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam nadzieję, że suplementy korzystnie zadziałają:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Też testuję te suplementy :) jeden z nich już przyjmuję :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam tą markę i testowałam kiedyś od nich suplementy diety :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy o tej marce nie słyszałam. Miłego testowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. gratuluję Ambasadorko. mam nadzieję, że efekty będą widoczne

    OdpowiedzUsuń
  9. Udanych testów ciekawe jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Też testuję te suplementy :) mam nadzieję, że dobrze nam się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Gratulacje i udanych testów! :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemnego testowana, super kosmetyki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam marki, ale gratuluję i życzę miłego testowania :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!