Blogmas #12 - promocja w Hebe

sobota, grudnia 12, 2015

12 grudnia. Wybraliśmy się dziś całą naszą trójką na zakupy. Nie był to dobry pomysł, bo ludzi w galerii multum, ale jeśli nie ma się możliwości w tygodniu, to trzeba przedzierać się przez tłum. Moje nogi zawiodły mnie m.in. do Hebe, gdzie tak naprawdę miałam kupić szampon (mój obowiązkowy - rewitalizujący kolor blond z Joanny). Przechodząc między regałami, zorientowałam się, że przeceniona jest cała seria profesjonalna Ava Laboratorium - kremy, maseczka, serum z witaminą C, aktywator młodości. Z racji tego, że serum z witaminą C już mam, do koszyka wrzuciłam polecaną w blogosferze maseczkę, a przy kasie miła pani ekspedientka skusiła mnie jeszcze na aktywator młodości (kwas hialuronowy). Ucięłam sobie krótką pogawędkę z panią ekspedientką i przyznała, że w tak niskiej cenie tych kosmetyków jeszcze u nich nie było. Gazetka ważna jest jeszcze 4 dni, więc jeśli macie ochotę na zakup owych kosmetyków, ruszajcie do Hebe.



16 komentarze

  1. przy karmeniu naruralnym chyba nie mozna uzywac z wit c kosmetykow tak mi sie wydaje ale moge sie mylic, a kosmetyki kusza:)

    OdpowiedzUsuń
  2. no właśnie... tak tanie jeszcze nie były i to jest powodem dlaczego omijam Hebe :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dużo promocji wczoraj widziałam, ale byłam dzielna ;)

      Usuń
  3. Do Hebe mam totalnie nie po drodze, trochę żałuję, ale mam nadzieje, że uda mi się wpaść na inną ciekawą promocję.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie mam teraz po drodze, ale w końcu się wybrałam. Mam nadzieję, że trafisz na coś ciekawego :)

      Usuń
  4. może dziś się wybiorę, strasznie dawno nie byłam w hebe

    OdpowiedzUsuń
  5. muszę zajrzec do Hebe w takim razie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Blisko mam, ale wstrzymam się z zakupem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie znam tych produktów :P :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Czaiłam się na to serum z witaminą C, ale mi je wykupili... Ale gdzieś je dorwę tak czy inaczej. :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!