Blogmas #10 - przesyłki z dnia darmowej dostawy

czwartek, grudnia 10, 2015

10 grudnia. Z końcem zeszłego tygodnia przyszły moje zamówienia z Dnia Darmowej Dostawy. Oprócz tych trzech paczek, tego dnia dotarły jeszcze dwie zamawiane wcześniej. Nasz biedny kurier musiał wnieść nam na piętro 5 kartoników/kartonów ;) 

W sklepie ECO Spa zamówiłam dwa olejki do nawilżacza powietrza dla naszej córeczki - pomarańczowy i miętowy. Za jednym zamówieniem postanowiłam wypróbować rozchwalany wszędzie olej z pestek winogron, glukonolakton i frakcję niezmydlaną oleju sojowego. A ten maleńki dwuczęściowy kawałek plastiku, to forma do kul do kąpieli, którą zamierzam wykorzystać w najbliższym czasie.




Minti Shop skusił mnie paletką, na którą chorowałam od dłuższego czasu - Death by Chocolate, I love makeup. Nie udało mi się jej wygrać w żadnym konkursie, chociaż próbowałam wiele razy, więc musiałam sprawić sobie tę czekoladkę sama.




W chwili obecnej spożywam tylko herbatki ziołowe dla mam i herbatki owocowe, ale skoro ECO drogeria miała darmową dostawę, postanowiłam zamówić herbatę Pukka, Vanilla chai. Miałam ochotę na więcej, jednak zdrowy rozsądek zdecydował inaczej, herbata nie zając, nie ucieknie.




Skromne zakupy, a cieszą jak czekolada... ;)


12 komentarze

  1. Najbardziej zazdroszczę herbat :D Ostatnio mam wielką fazę na czerwone, a moje półki powoli pękają w szwach od pudełek ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kurcze, a ja zapomniałam o darmowej dostawie :(

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie były trzy małe paczuszki, mój kurier nie musiał aż tak dźwigać :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta czekoladowa paletka jest super, wiem co mówię bo mam ją już dość długo :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kusi mnie paletka czekoladowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jaką świetną paletkę kupiłaś.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ta paletka wygląda rewelacyjnie :) Muszę ją pooglądać na jakiejś stronie :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!