Blogmas #23 - ...uff.

środa, grudnia 23, 2015

23 grudnia. Cóż tam cały świąteczny zgiełk. Moja córcia po raz pierwszy sama przewróciła się z pleców na brzuch ;) To jest dopiero wyczyn dla tak małego człowieka! To nie koniec chwalenia mojego Martynka - była łaskawa i bacznie obserwowała jak mama spędziła przedpołudnie na robieniu makowca [ z tego przepisu ]. Ciasto wyszło tak jak powinno - mama zadowolona. Po popołudniowym spacerze zrobiłyśmy jeszcze jeden piernik, śledziki i sałatkę ziemniaczaną. Udało nam się nawet posprzątać, jednak tu potrzebowałyśmy już pomocy taty.

Jest późny wieczór i mama ma chwilę dla siebie... uff.



3 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!