Blogmas #19 - zapakuj pięknie prezenty

sobota, grudnia 19, 2015

19 grudnia. Nie lubię pakować prezentów do gotowych torebek. Mam wrażenie, że takie torebki to taka rzecz na odwal się. Zawsze własnoręcznie pakuję choćby najmniejszą pierdółkę. Lubię to robić. Mam w domu całe pudło wstążek, piórek, świecidełek, papierów, nożyczek i innych tego typu rzeczy, które mogą mi w tym tylko pomóc. Tegoroczne pakowanie prezentów ciągle jeszcze przede mną. Zajrzałam wczoraj na Pinteresta w poszukiwaniu inspiracji i przepadłam. Nie odwiedzam tego serwisu często, bo to straszny pożeracz czasu. Znalazłam jednak kilka ciekawych rozwiązań na pakowanie prezentów i chciałabym się nimi z Wami podzielić. Może skorzystacie ;)





Miłej soboty!

16 komentarze

  1. uwielbiam oglądać takie inspiracje :) też od kilku lat nie korzystam z torebek tylko pakuję wszystko w papier, nawet prezent dla kota został zapakowany :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie zapakowane prezenty to podstawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Samą mnie cieszą najbardziej najmniejsze drobnostki otrzymane, ale właśnie zapakowane w piękny sposób. I sama staram się co roku też dawać prezenty zapakowane w coś co wyszło spod moich rąk :)

    A te co przedstawiłaś we wpisie są całkiem bomba! Niektórych aż szkoda by mi było rozpakowywać ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja w tym roku postawiłam na gotowe torebki prezentowe, w moim przypadku chyba lepiej to wygląda niż własnoręcznie robione, hah :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Zdjęcia cudne, aż szkoda takie prezenty rozpakowywać :D Ja bardzo lubię pakować prezenty, zazwyczaj stawiam na papiery ozdobne, nie lubię gotowych torebek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja chcę w tym roku dodać szyszki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Chciałabym dostać prezent tak ślicznie zapakowany.

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie to wszystko wygląda. Ja co się dało zapakowałam w papier, a resztę w ozdobne torebki (niestety), ale dodałam od siebie jeszcze wydrukowane etykiety:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja właśnie wczoraj pakowałam, część do torebek, bo w papier nie bardzo by się dało.
    Małym dzieciom (swojemu synowi i siostrzenicy) zapakowałam w torebki, bo uwielbiają z nich wyciągać :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja co roku fantazjuję z opakowaniami :) Jestem estetką i plastykiem, więc najważniejszy jest dla mnie wygląda i schludność prezentu, który zostawię pod choinką! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. pięknie zapakowane, prezenty, które ja zrobiła już leżą pod choinką.

    OdpowiedzUsuń
  12. I super, dziś będę pakować prezenty więc inspiracje się przydadzą :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Uwielbiam piękne opakowania, ale sama nie umiem ich wykonać estetycznie dlatego kupuję gotowe torebki i pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie też był taki post :) Dostać tak zapakowany prezent to czysta przyjemność :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!