Kosmetyczny haul marcowy

wtorek, marca 26, 2013

Miesiąc marzec nie był miesiącem pozbawionym zakupów kosmetycznych.
Generalnie nabyłam tylko rzeczy, o których czytałam na blogach
i chciałam je wypróbować na sobie, tylko dlatego, że skończyły mi się moje :)

Wbrew pozorom, najłatwiej poszło mi ze zdobyciem "blogowych" lakierów do paznokci :)
Zapragnęłam ich dopiero wczoraj w drodze do ortopedy i dostałam je w pierwszym Rossmannie, 
do którego weszłam w Toruniu (przy Rynku Staromiejskim).

Reszta to typowe potrzebne zachcianki :)


Rossmann - Isana, Krem do rąk, Pianka do golenia; Babydream, Szampon do włosów; Wibo - Lakiery do paznokci wg The Oleskaaa i wg Gosi; Biedronka - BeBeauty, Krem do rąk, Zmywacz do paznokci; Real - Garnier Fructis, Szampon wzmacniający; Lidl - Zapachowe chusteczki nawilżane; Avon - Anew, Krem na noc, Kredka do brwi; Yves Rocher - Kokosowa woda toaletowa;




.

Cieszę się, że marzec był miesiącem zakupów w granicach rozsądku :)


16 komentarze

  1. Kiedy będę w Rossmannie również zaopatrzę się w ten krem do rąk- fajnie się sprawdza, a przez tą temperaturę, niestety skóra na moich dłoniach mocno się przesuszyła

    OdpowiedzUsuń
  2. O, widzę swoją ukochaną wodę kokosową <33

    OdpowiedzUsuń
  3. Krem z Isany też w marku kupiłam i lakier blogerek, ale inny kolorek :)

    OdpowiedzUsuń
  4. kokosowa woda też mnie kusi :DDD chociaż ostatnio zastanawiałam się też nad kokosową mgiełką do ciała z TBS :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Kiedyś używałam tylko i wyłącznie szamponów Garnier, ale mi przeszło ;P

    OdpowiedzUsuń
  6. Mój ulubiony krem do rąk :) Miałam też tą piankę do golenia ale zdecydowanie bardziej lubię żel :)

    OdpowiedzUsuń
  7. chusteczki zapachowe z lidla należą do moich ulubionych tego typu:D krem do rąk z rossmanna miała, produkt dobry ale u mnie raczej już nie zawita. miałam też piankę, i polecam Ci wypróbowanie żelu. kosztuję parę groszy więcej, ale jest bardziej wydajny, i przyjemniejszy w używaniu, przynajmniej dla mnie;) na krem z biedronki też się skusiłam, czeka w kolejce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Muszę więc wypróbować ten żel do golenia :)

      Usuń
  8. Kremy z Rossa są dobre, ale ten tutaj jest według mnie trochę za tłusty, więc kupię go na przyszłą zimę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Używałam tej pianki do golenia. Tylko, że moja była brzoskwiniowa. Bardzo fajna.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Brzoskwiniową mam już na wykończeniu - też fajna :)

      Usuń
  10. Ten krem do rąk faktycznie taki dobry?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Podobno dobry. Mi udało się kupić go pierwszy raz. Wczoraj byłam w Rossmannie po raz kolejny i już nie było żadnego na półce ;)

      Usuń
  11. Muszę kupić sobie ten krem z Isany :)
    Pozdrawiam i dołączam do grona obserwatorów :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!