Małe poświąteczne zakupy

wtorek, kwietnia 02, 2013

Dziś z racji tego, że miałam jeszcze dzień wolny, mogłam odpocząć sobie w naszym domu po świątecznych wyjazdach. Takie "obskakiwanie" rodzin, byle wszyscy chociaż chwilę nas widzieli i byli zadowoleni, nie jest dobrym rozwiązaniem. Jednak póki nie mamy własnych dzieci, skaczemy między trzema domami i koniec, końców po świętach jesteśmy bardziej zmęczeni, niż przed ;)

---

Udało mi się skończyć "za Wisłę" i odwiedzić Rossmanna, 
a tam poczynić małe (najpotrzebniejsze!) zakupy..









A teraz najważniejszy mój zakup lidlowy, przez który musiałam wstać wcześnie rano,
bo mojego małego rozmiaru po południu już bym pewnie nie uświadczyła :)

..zakup z myślą o bieganiu (o ile ortopeda pozwoli).




Zbieram się do opisania projektu DENKO, 
który po 3 miesiącach liczy aż 30 pustych opakowań.
Mam nadzieję, że jutro uda mi się dobić do końca.. :)



16 komentarze

  1. ja też jestem ciekawa fluidu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. maski Perfecty sobie chwalę, lubię gruszkową :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten lioton uwielbiam u mnie sprawdza się świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. maseczki z perfekty są świetne.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten fluid matujący mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja tez polowalam na te buty... ale niestety nie wstalam rano... a pozniej juz nie bylo ;(((

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No niestety, do Lidla trzeba zawitać wcześnie rano żeby coś upolować ;)

      Usuń
  7. Też kupiłam te buty w Lidlu - wersję czarną :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja również po świętach jestem bardziej zmeczona niż przed ;)

    www.izabielaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!