Wracam do Maseczki Morskiej z BU

poniedziałek, marca 18, 2013

Dziś korzystam z tego, że jestem na L4
i robię porządek w moich zbiorach kosmetycznych :)

Wygrzebałam z czeluści pudła kolejną Maseczkę Morską z perłami z BU..



Zestaw zawiera:

Spirulinę - drobnej, zielonej algi morskiej o ogromnych właściwościach odżywczych i regenerujących, która ujędrnia, uelastycznia, nawilża i ożywia koloryt skóry.

Masę perłową - od wieków stosowanej przez azjatyckie kobiety do pielęgnacji skóry, o działaniu przeciwzmarszczkowym, gojącym, antyseptycznym i wygładzającym

Mleko w proszku wzbogaconego odżywczą serwatką, które poza nawilżaniem, działa także lekko peelingująco i rozjaśniająco dzięki naturalnej zawartości kwasu mlekowego.


Wykonanie maseczki jest dziecinnie proste, ponieważ wystarczy wymieszać wszystko w największym pojemniku i nakleić kartkę z datą ważności :)




To już moja kolejna maseczka i jestem z niej bardzo zadowolona. 
Moja subiektywna :) opinia pojawi się na blogu w najbliższym czasie.


- - -


Wreszcie zmobilizowałam się i zakupiłam na Allegro wagę jubilerską. 
Dzięki niej będę mogła wykonać bardziej skomplikowane i precyzyjne "mikstury".




Na pewno na pierwszy rzut pójdzie serum z witaminą C :)

12 komentarze

  1. Podziwiam za zapał i chęci w samodzielnej "produkcji" wieloskładnikowych preparatów. Ja jestem zbyt leniwa i wybieram gotowe, dostępne w sklepach kosmetyki. A do zamówienia na BU zabieram się już rok....:)
    pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam takie zrywy, bo zazwyczaj też mi brakuje czasu :)

      Usuń
  2. Czeskam na opinie maseczki- zainteresowala mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. oo ta maseczka brzmi swietnie. czekam wiec na opinie!

    ja lubie mieszac spiruline z glinka i ekstraktem z mlodej pszenicy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja sobie ostatnio mieszam z olejkiem tamanu i z wodą różaną :)

      Usuń
  4. Taki sprzęt to tylko z niego korzystać. ; ) Ciekawie to wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  5. fajna waga, ile za nią dałaś?

    OdpowiedzUsuń
  6. Słyszałam, ze dobra jest maseczka ze spiruliny i mleka w proszuku, a tu jeszcze masa perłowa- jestem bardzo jej ciekawa i czekam na opinie:) Ja robię na razie z samej spiruliny i dodatków takich jak hydrolat, dowolny olej czy miód ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przy robieniu całej mikstury mleko w proszku też było, masa perłowa jest chyba tylko takim dodatkiem ;)

      Usuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!