Yankee Candle | Coastal Living

piątek, lipca 27, 2018

Pogoda dopisuje. Nie wiem jak u Was, ale w Toruniu jest ciepło i pięknie. Jeden urlop już za nami. Spędziliśmy tydzień w przeuroczej miejscówce w Dębkach. Jeśli ktoś będzie się wybierał w to miejsce, to szczerze polecamy Dębki Plaza. Bardzo sympatyczni właściciele i miejsce bardzo przyjazne rodzinom z dziećmi. Tymczasem przez najbliższy miesiąc zostajemy w domu, więc na kolejny wyjazd musimy trochę poczekać. Umilamy sobie pobyt w domu letnimi zapachami Yankee Candle.

Yankee Candle
Coastal Living


Coastal Living to wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic o intrygującej słodko - słonej mieszance zapachu nadbrzeżnych kwiatów z ciepłą oceaniczną bryzą.


Nie jest to zapach intensywny, więc na pewno sprawdzi się w czasie dni letnich, letnich ciepłych wieczorów spędzanych na balkonie czy przydomowym tarasie. Przywołuje wakacyjne, dobre wspomnienia i powoduje tęsknotę za spacerami brzegiem morza. Coastal Living jest w moim odczuciu bardzo relaksujący. Pachnie świeżo, momentami przypomina pranie dopiero co wywieszone na dworze. Świeżość zapachu przełamuje bardzo delikatna nuta słodyczy, która przychodzi z opadaniem mocy wosku. Wówczas nabiera on nieco perfumeryjnego tonu. Całość oceniam niezwykle pozytywnie i chętnie wrócę do niego za jakiś czas, ponieważ nasz egzemplarz uleciał już w całości ;)


Ten wosk i inne woski Yankee Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.

8 komentarze

  1. Od razu przywołuje na myśl wspomnienie wakacji nad morzem :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Spróbuj sobie Coconut Splach z tegorocznej kolekcji:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Już idę szukać co to takiego :) Od wiosny nic nowego nie kupowałam :D

      Usuń
  3. ja mam teraz woski z przecen stacjonarnych i chetnie uzywam ale kominek jeden chyba wywale bo gasna mi swieczki w nim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Miałam też jeden taki, który gasił świeczki, bo nie miał odpowiedniej wentylacji. Sam pękł, chyba z przegrzania :/

      Usuń
  4. Bardzo lubię te woski ❤️

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!