Mystik Warsaw| Efekt Maksymalnie Wydłużonych Rzęs | Fiber Lashes Extension | Kontigo

środa, lipca 25, 2018

Okres wiosenny był bardzo, bardzo trudny dla moich oczu, rzęs i chyba ogólnie całej tej strefy twarzy właśnie. Ciągnące się zapalenie rogówki, antybiotyki, sterydy i wiecznie swędzące oczy nie rokowały dobrze. Moje rzęsy długo dochodziły do siebie. W sumie to chyba ciągle nie jest z nimi tak dobrze jak ja bym tego chciała, ale chyba wychodzimy na prostą ;) 


Mniej więcej w czasie, kiedy chorowały moje oczy otrzymałam do przetestowania nowość z drogerii Kontigo - Fiber Lashes Extension Mystik Warsaw, czyli nic innego jak tylko Sztuczne rzęsy z fibry. Jest to produkt przeznaczony do stosowania z naszym tuszem do rzęs, a jego zadaniem jest by nasze rzęsy otrzymały maksymalną objętość. Chyba nie muszę pisać, że sztuczne rzęsy zaczęłam stosować sporo później, niż miało miejsce moje zapalenie rogówki...


Rzęsy z fibry aplikujemy na świeżo wytuszowane, jeszcze mokre rzęsy, a następnie całość utrwalamy kolejną warstwą naszego tuszu do rzęs. Ja początkowo używałam w tej kombinacji tuszu pochodzącego od tego samego producenta, czyli od Mystik Warsaw. Moja wersja tuszu to Longevity, czyli produkt stworzony by uzyskać efekt maksymalnie wydłużonych rzęs. Maskara ta w połączeniu z silikonową szczoteczką perfekcyjnie rozdzielającą rzęsy dawała naprawdę bardzo fajny efekt. Szczególnie dla osoby, która miała dość mocno przerzedzone rzęsy.


Aplikacja rzęs z fibry jest bardzo prosta i w sumie nawet osoby, które boją się osypywania i podrażnienia oczu, mogą spać spokojnie. Maleńkie rzęsy wzorowo przyklejają się do świeżej warstwy tuszu. Pozwalają ładnie zagęścić linię rzęs, a przy tym nie powodują żadnych skutków ubocznych. Nie zauważyłam by przyczyniały się do swędzenia oczu, pieczenia czy innych nieprzyjemności. Nie twierdzę, że jeśli ktoś całkiem przypadkiem zbyt mocno zbliży szczoteczkę do oka, nie odchoruje tego garścią łez, ale mnie jeszcze taka sytuacja nie spotkała ;)


Fiber Lashes będą ciekawym rozwiązaniem dla osób, które posiadają cienkie lub nieco przerzedzone rzęsy. Myślę, że nie sprawdzą się na rzęsach krótkich, z widocznymi ubytkami w linii rzęs, ponieważ nie taka jest ich moc działania i przeznaczenie. Korzystając z tego produktu, z powodzeniem zagęścimy swoje naturalne rzęsy, sprawimy, że będą wyglądały na bardziej pełne, a całość nadal ukryta będzie pod szumnym czasem hasłem naturalności ;)


Bardzo mi przykro, ale nie obdaruję Was w tej chwili żadnym zdjęciem poglądowym, ponieważ do tej pory nie udało mi się takiego wykonać. Przy najbliższej okazji, postaram się to oczywiście nadrobić. Zapewniam Was, że Sztuczne rzęsy z fibry są bardzo wydajne i dobrze współdziałają nawet z tuszami innych marek, więc okazji do zdjęć na pewno mi jeszcze nie zabraknie. Tymczasem pozdrawiam Was bardzo serdecznie i polecam zakupić sztuczne rzęsy w tubce, jeśli tylko czujecie potrzebę posiadania takiego produktu ;)


8 komentarze

  1. Cieszę się, że jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mam ten sklep 500 m ode mnie i nie ciagnie mnie do niego :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inne preferencje. Ja np. nie lubię chodzić do Natury :)

      Usuń
  3. Ciekawa jestem tych sztucznych rzęs :P

    OdpowiedzUsuń
  4. miałam ten tusz z najdziwniejszą szczoteczką jaką widziałam:D

    OdpowiedzUsuń
  5. Póki co tylko o nich czytam, ale to ze względu na zacny zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Najwazniejsze ze przypadl Ci do gustu, u mnie niestety wloski bylyby problematyczne, mam wrazliwe oczy :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna sprawa, nie słyszałam wcześniej o tym produkcie, nawet o tej marce nie słyszałam:)
    Lubię tusze z włókienkami więc powienien się u mnie sprawdzić.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!