Ziaja Zimowe mydło, czekolada i pomarańcza

poniedziałek, listopada 21, 2016

Jak do tej pory, to nie była szczególnie ciepła jesień. Powiem szczerze, że nie pamiętam tak paskudnej pogody, jaką w tym roku jesień nam zafundowała. Niestety jestem osobą, która jest typem ciepłolubnym i męczę się okrutnie w czasie słoty i tych niskich temperatur, które miały miejsce chociażby w zeszłym tygodniu. Lubię jednak czas świąteczny i małymi kroczkami, znoszę do domu kolejne ozdoby, kolejne gadżety, kolejne kosmetyki, które kojarzą się ze świętami. W ostatnim czasie umilam sobie czas Zimowym mydłem od firmy Ziaja


Ziaja 
Zimowe mydło, czekolada i pomarańcza



Zimowe mydło czekolada, pomarańcza - na chłodne i zimowe wieczory  polecamy aromatyczną pielęgnację, kojarzącą się z ciepłym, puszystym kocem i kubkiem gorącej czekolady z aromatyczną skórką pomarańczy.


Działanie:
  • ujmuje przyjemnym, świątecznym zapachem,
  • pachnie smakowitym aromatem czekolady i pomarańczy,
  • łagodnie myje oraz pielęgnuje skórę,
  • pozostawia skórę zadbaną i delikatną w dotyku,
  • umila kąpiel tworząc aksamitną, pachnącą pianę.

Sposób użycia:
do mycia stosować niewielką ilość mydła, następnie spłukać. Może być używany jak płyn do kąpieli. Temperatura wody powinna być zgodna z temperaturą ciała. Zbyt długie przebywanie w wodzie może wysuszać skórę.




Mydło znajduje się w butelce dość charakterystycznej dla kosmetyków firmy Ziaja. Butelka ma 200 ml i z uwagi na swoją pojemność jest dość smukła i bardzo poręczna. Wolałabym jednak, by wydobywanie produktu z opakowania odbywało się przez pompkę, ale to już tylko moja fanaberia, bo ja generalnie chciałabym mieć wszystko z aplikatorem w formie pompki ;) Mydło rzeczywiście pachnie zimowo i świątecznie. W moim odczuciu bardziej wyczuwalny jest aromat pomarańczy, niż czekoladowy (mimo, że czekoladę czuje się jako pierwszą). Być może dlatego, że ja dziecko urodzone w roku 83, święta kojarzę z pomarańczami, które pojawiały się w domu tylko na święta ;) Do tej pory tak mam, że pomarańcze kupuję w zasadzie tylko na czas świąteczny mimo, że w dzisiejszych czasach dostępne są przez cały, okrągły rok.




Mydło zimowe postawiłam sobie w łazience, na umywalce, ponieważ często myję ręce i lubię, gdy mydło, którego używam ładnie pachnie. W tym przypadku zapach w kontakcie z wodą staje się nieco bardziej subtelny, ale nadal pozostaje na dłoniach i przyjemnie, słodko przypomina o sobie. Kilkukrotnie użyłam mydła pod prysznicem, ale ja nie jestem typem prysznicowym i zdecydowanie bardziej wolę ciepłe kąpiele. Pojemność 200 ml nie pozwala na szaleństwa w wannie, zamiast więc wylewać mydło do wanny, zużywam je sobie sukcesywnie w ciągu dnia, a ono spełnia swoją podstawową funkcję myjącą bardzo dobrze. Kosmetyk ładnie się pieni, a ja lubię pianę i jeśli tylko znalazłabym w sklepie płyn do kąpieli w tym klimacie, kupiłabym w ciemno ;)




Skóra moich dłoni szybko się przesusza i obecny ich stan to niestety obraz nędzy i rozpaczy. Nie jest to oczywiście wina tego mydła, a tego, że zdarza mi się chodzić w chłodny dzień bez rękawiczek (bez nich łatwiej opanować dziecko na spacerze!), nie potrafię wykonywać większości czynności domowych w rękawiczkach. Jedynie tylko zmywarka wyręcza mnie w myciu naczyń ;) Mydło zimowe nie pogarsza bardziej stanu skóry moich dłoni. Nie zauważyłam żadnych dodatkowych podrażnień poza tymi, które obserwuję u siebie od zawsze. Kosmetyk nie ma w moim odczuciu właściwości pielęgnujących, ale nie przeszkadza mi to, ponieważ prawie po każdym myciu dłoni używam kremu do rąk. Jeśli lubicie kosmetyki w klimacie świątecznym, to polecam Wam Mydło zimowe o zapachu pomarańczowo - czekoladowymMam nadzieję, że i Wy polecicie mi coś zimowego ;)


34 komentarze

  1. Nie znam, ale sama nazwa kojarzy mi się już ze świętami ;) Chętnie się rozejrzę i zaopatrzę w to mydło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Prawda, zapach i opakowanie w sam raz na święta :)

      Usuń
  2. Nigdzie nie widziałam jeszcze tej serii marki Ziaja,a bardzo ją lubię,muszę się rozejrzeć za tym mydełkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja widziałam w kilku aptekach. Polecam szukać w tych miejscach lub na stoiskach Ziaja.

      Usuń
  3. W sumie fajne :). Ja szukam czegoś mocno czekoladowego :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jedyne co kojarzę, to chyba Bingo Spa, ale sama nie używałam.

      Usuń
  4. Jeśli chodzi o chłodne spacery, jestem uzależniona od rękawiczek ;) Uwielbiam je, więc zakładam :) a te domowe, do sprzątania - niestety już nie... jakoś nie jestem nauczona ich używać... przy szlifowaniu i malowaniu mebli czy innych rzeczy też zdarza mi się zapomnieć o rękawiczkach... także ratuje się kremami ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja powinnam, nie ja muszę nosić rękawiczki, ale nie zawsze się da :D

      Usuń
  5. Nienawidzę jesieni i zimy, ale mydła w takich zapachowych klimatach lubie ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Świętna recenzja! Szczególnie spodobał mi się sposób użycia ;-) bardzo fajnie się czyta Twoje wpisy :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kupiłabym je dla samego zapachu, uwielbiam połączenie czekolady z pomarańczą :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Uuu :) Że ja nie widziałam jeszcze tej serii :P
    Przy okazji zapraszam na słodkie rozdanie :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale musi pięknie pachnieć :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę koniecznie wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapach tego mydła musi być obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja też nie potrafię funkcjonować w domu w rękawiczkach a powinnam bo mam uczulenie na wiele detergentów. mydełka ziaji bardzo lubię, często używałam ich jako żeli pod prysznic, tego wariantu jeszcze nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  13. Chętnie się skuszę, uwielbiam takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten zapach tylko pobudzałby mój apetyt :P

    OdpowiedzUsuń
  15. Nigdy nie miałam mydła z Ziaji, nawet nie pomyślałabym, że mają je w swojej ofercie. To bardzo kusi ze względu na piękny i świąteczny zapach. Sama chętnie bym go użyła :)
    Bardzo przyjemnie czyta się Twoje recenzje :)
    Niestety, na chwilę obecną nie znam żadnego "świątecznego" kosmetyku, któy mogłabym polecić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zapach bardzo świąteczny! Sama skuszę się na coś z tej serii :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Wczoraj wąchałam to mydełko Ziaji zapach całkiem przyjemny mają te ich nowości:)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!