Black Friday - co, za ile i gdzie :)

piątek, listopada 25, 2016

Wiem, że w czasie Black Friday większość z Was będzie robiła zakupy przez  Internet, więc zebrałam w jednym poście spis (wydaje mi się fajnych) promocji, które udało mi się wypatrzeć. Korzystajcie ;)





Aliexpress - przeceny i co godzinę kupony do zdobycia.

BeGlossyrabat 40% na zakup pierwszego zestawu BeGlossy. Kupon obowiązuje na subskrypcję oraz pakiety zestawów beGLOSSY. Rabat naliczany jest do pierwszego pudełka. Kod: T40GL.

Biofemina.pl - kod: blackweek25 obniża kwotę za zamówienie o 25% (21-27 listopada 2016 r.).

Delia Cosmetics - z kodem: BLACKFRIDAY -40% na wszystko.

Douglas - kod: FRIDAY -20% na cały asortyment!

eKobieca.pl - darmowa dostawa przy zamówieniu za 99 zł.

ekoDrogeria - rabaty od -25%.

e-naturalne.pl - 18% rabatu na wszystko oraz darmowa dostawa dla zamówień od 99 zł.

Eveline Cosmetics - rabat -20% na wszystko z kodem: blackfriday20.

Farmona - 20% na produkty nieprzecenione, krem na zimę do każdego zamówienia + zestaw Titti Frutti przy zamówieniu powyżej 50 zł ( 25 - 28.11.2016 r.).

Kiehl’s - w sklepach stacjonarnych przy zakupach powyżej 150 zł odbierz zestaw dwóch indywidualnie dobranych kosmetyków do przetestowania, w sklepach online darmowa dostawa dla zamówień od 99 zł, wpisz kod: KIEHLS99 (25-28 listopada 2016 r.).

Lawendowa Mydlarnia M1 - 20% rabatu przy użyciu kodu: black20.

Minti Shop - BLACK10 (przy zakupie za min. 100 zł), BLACK25 (przy zakupie za min. 200 zł), BLACK40 (przy zakupie za min. 300 zł).

Natural Products - kod: BLACK FRIDAY przy zakupach 200 zł gwarantuje upominek marki Korres lub Olivolio. Oferta łączy się z innymi promocjami z sklepie.

Naturativ - rabat -30% na wszystko, z kodem: RABAT (25 - 26.11.2016 r.)

Nocanka.pl - kod: BLACKFRIDAY (% nieznany)

Nyxsklep oferuje przeceny do -50%, kod: NYX-20 rabat - 20% na cały asortyment

Pandora - 4 za 3 na wszystkie produkty, dodatkowo sprzedaż charmsa z limitowanej edycji (25 - 29.11.2016 r.)

Perfumesco – kod: MAYXWCK obniża wartość zamówienia o 5%.

Pixie Cosmetics - sklep oferuje rabaty do -50%

Skin79 - kod: BLACK -20%, również na produkty przecenione

Strefa Urody - przeceny do -30% i kod rabatowy BLACKFRIDAY16 -10% na rzeczy nieprzecenione

Yves Rocher - FRIDAY - 50% na produkty nieprzecenione i bez zielonego punktu

Znak - kod rabatowy: BLACKFRIDAY41 obniża o 41% cenę jednej książki (24.11. - 20.12. 2016 r.)


29 komentarze

  1. Dzięki za informacje:)! Ja wiedziałam tylko o promocji Skin79 i YR :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno z ofert skorzysta wielu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja akurat nie korzystam z promocji :) w sumie wszystko mam, a zakupy i tak robię stacjonarnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niektóre oferty to jakiż żart. 10%? Darmowa wysyłka od 100zł? Taaa, to jest Black Friday w polskim wydaniu.
    Clarena - 50% zniżki

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj tam.. Semilac daje lakier do paznokci w gratisie :D

      Usuń
    2. A co warto kupić z Clareny? Przyznam się, że nie znam bliżej tej marki.

      Usuń
    3. Za to Delia ma -40%, a Skin79 podniosło ceny :/

      Usuń
    4. W sumie to oni taką promocję i bez Black Friday dają co jakiś czas :/

      Usuń
  5. Coraz więcej sklepów ma organizuje black friday :)

    OdpowiedzUsuń
  6. A w Nocance całe 3% przy zakupach za min 130 zł - no nie mogę :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Niektóre oferty nawet spoko, choć ja i tak raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. Odpowiedzi
    1. Pochwal się co kupiłaś :D Ja tylko buty i to wczoraj! Takie zwykłe do latania na spacery ;))

      Usuń
  9. ja teraz poluje na dwie paletki cieni :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Coś bym skorzystała, ale aktualnie w zapasach mam dosłownie wszystko :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dobrze wiedzieć o takich promocjach, choć ja w tym roku nie wpadłam w zakupowy szał ;)
    Niestety czasami jesteśmy manipulowani tymi promocjami. Niedawno zamówiłam bluzę na chińskiej stronce i z 30 dolarów była przeceniona na 20. Teraz cena pozostała niezmieniona, ale dolepili wielką grafikę, że to przecena na black friday;p

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja postanowiłam, że się nie pokuszę w tym roku :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Odpuściłam sobie, bo kupiłam już tyle produktów w tym miesiącu :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie skorzystałam, szukałam jakiegoś sklepu z kosmetykami dla dzieci, ale nie znalazłam.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!