Z wizytą w Helfy i niebieskie zakupy z Rossmanna

środa, kwietnia 22, 2015

Wszyscy szykują się na kolorówkowe promocje w Rossmannie i w Naturze, a ja korzystając z okazji, że wybrałam się na starówkę, wstąpiłam do Helfy. Toruń ma tę przyjemność, że posiada jeden punkt stacjonarny w centrum miasta. Lubię ten sklep i spokój jak w nim panuje...
Do mojego koszyka zapakowałam tym razem: Tymiankowy żel do twarzy Sylveco Hibiskusowy tonik do twarzy Sylveco (oba kosmetyki z myślą o moim nowym wysypie atopowym na twarzy). Przechodząc obok szafy z herbatami, nie mogłam się oprzeć i wzięłam również Sweet Chili Yogi Tea, którą pokochałam kiedyś będąc z wizytą u koleżanki ;)




Po drodze zahaczyłam też o poczciwego Rossmanna i zaopatrzyłam się w mój ulubiony i przede wszystkim działający (!!!) krem pod oczy Rival de Loop Hydro i nawilżające kapsułki pielęgnacyjne z tej samej serii. Z uwagi na to, że 'czerwony' krem Evree się u mnie doskonale sprawdza, kupiłam jego 'niebieskiego' brata - Głęboko nawilżający krem do rąk do bardzo suchej i szorstkiej skóry. Jestem ciekawa jak się sprawdzi ;)




Żeby nie było... na kolorówkę w Rossmannie też mam plan, ale nie będę płodzić setnego, poczytnego w sieci posta na temat tego co 'należy' kupić ;)

7 komentarze

  1. ta marka, Rival de Loop, była mi do niedawna nieznana, ale teraz mam ich krem CC, to takie dziwactwo, że muszę chyba skrobnąć o nim posta, wady z zaletami się tak wymieszały, a moja buźka, wbrew wszelkiej logice wygląda w nim jak mistrzostwo świata :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne zakupy, lubiłam żel tymiankowy :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Muszę kupić ten krem pod oczy Rival de Loop, bo mam maseczkę pod oczy i żel domycia twarzy i oba te produkty spisują się u mnie świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. tyminakowy zel i tonik hibiskus mam i czekaj sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. żel i tonik od dawna mnie ciekawią, będę musiała w końcu wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam tonik ale średnio się u mnie spisywał, więc podarowałam go siostrze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Tymiankowy żel jest na mojej zakupowej liście, a i toniku jestem bardzo ciekawa :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!