Pharmaceris M - seria dla kobiet w ciąży i młodych mam

sobota, kwietnia 18, 2015

Jakiś czas temu, w "ciążowej euforii pierwszej", wygadałam się 'Paniom Eriskom', że moja skóra zaszalała, a powodem jest mój "odmienny stan". Cała rozmowa odbyła się przy okazji wyboru podkładów Pharmaceris i jakież było moje zdziwienie, gdy z wybranymi przeze mnie podkładami przyjechały do mnie kosmetyki spod litery M, jak Macierzyństwo ...i śliczna mamusiowa koszulka ;) Z uwagi na to, że wtedy jeszcze nie ogłaszałam szerzej w Internecie swojej ciążowej przygody, postanowiłam odwlec ten wpis o dobrych kilka tygodni.

Moja ciążowa historia pewnie kiedyś doczeka się osobnego wpisu, ale będzie to pewnie wtedy, kiedy będę miała za sobą szczęśliwy i terminowy poród ;) Nie jest łatwo nie drżeć, gdy na upragnione dwie kreski czekało się blisko 3 lata...





Przesyłka, która do mnie dotarła zawierała 3 kosmetyki z serii Pharmaceris M, czyli te przeznaczone dla kobiet w ciąży i młodych mam






Pharmaceris M - Preparat zmniejszający istniejące rozstępy TOCOREDUCT™ forte

Wskazania:
Preparat polecany w celu redukcji istniejących rozstępów dla kobiet w ciąży (od 4 miesiąca) i po porodzie, a także osób z tendencją do znacznych wahań wagi ciała, w szczególności w okresie dorastania, typowym do zmian masy ciała oraz dużego przyrostu. Krem nie zakłóca badań USG.

Działanie:
Preparat skutecznie spłyca głębokość i zmniejsza wielkość istniejących rozstępów na brzuchu, biodrach, pośladkach i udach, a także zapobiega powstawaniu nowych. Redukuje barwę rozstępów, które przybierają kolor otaczającej je skóry i stają się mniej widoczne. Zawarty w preparacie ekstrakt owocowy przyspiesza odnowę komórkową, sprzyjając regeneracji skóry. Proteiny z dyni zwyczajnej i witamina E wpływają na regenerację włókien kolagenu i elastyny przywracając skórze elastyczność i odpowiednie napięcie. Masło Shea wykazuje właściwości łagodzące, wygładzające oraz zmiękczające naskórek. Krem zapewnia natychmiastowe działanie ujędrniające i uelastyczniające oraz gwarantuje odpowiednie nawilżenie i natłuszczenie skóry, znacznie niwelując uczucie świądu. Krem szybko się wchłania. 100% testujących kobiet w ciąży uznało zapach kremu za przyjemny.
Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr ZF-K-53/08/11.




Pharmaceris M - Krem zapobiegający rozstępom wzmacniający strukturę skóry FOLIACTI ™

Wskazania:
Preparat zapobiegający powstawaniu rozstępów oraz wzmacniający strukturę osłabionej i nadwrażliwej skóry kobiet w ciąży. Rekomendowany dla kobiet od 4. miesiąca ciąży, w okresie karmienia, a także osób z tendencją do znacznych wahań wagi ciała, w szczególności w okresie dorastania, typowym do zmian masy ciała oraz dużego przyrostu. Krem nie zakłóca badań USG. Dlaczego kremy przeciw rozstępom stosujemy od 4 miesiąca ciąży? W I trymestrze ciąży nie zaleca się masowania i uciskania brzucha. Realne zagrożenie pojawienia się rozstępów na skutek rozciągania się skóry, występuje od II - trymestru jej trwania.

Działanie:
Receptura preparatu zawiera kwas foliowy działający kompleksowo na osłabioną skórę kobiet w okresie ciąży, przyspiesza produkcję kolagenu i elastyny, zwiększając elastyczność i zdolność skóry na rozciąganie. Wzmacnia jej wytrzymałość, dzięki czemu zachowuje ona jednolitą strukturę pozbawioną rozstępów. Fitokompleks (zawierający aminokwasy, saponiny i alkaloidy) poprawia mikrocyrkulację i hamuje proces odkładania się tkanki tłuszczowej w miejscach szczególnie na to narażonych (brzuch, uda, pośladki i biodra) oraz wygładza skórę. Olej bawełniany oraz witamina E zapewniają odżywienie, zmiękczenie i długotrwałe nawilżenie skóry suchej i napiętej. Preparat ma lekką i szybko wchłaniającą się konsystencję, nie pozostawia plam i tłustej warstwy na naskórku.
Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziacka nr ZF-K-5/12.




Pharmaceris M - Ujędrniający krem do pielęgnacji biustu w okresie ciąży i karmienia, redukcja rozstępów i intensywne ujędrnianie BUSTFIRM™

Wskazania:
Preparat polecany w celu ujędrnienia i poprawy kondycji skóry biustu, ukierunkowany na zapobieganie powstawaniu rozstępów i zmniejszanie napięcia skóry. Delikatna formuła kremu dostosowana do wymagań skóry kobiet w ciąży (od 4 miesiąca) oraz w okresie karmienia i po jego zakończeniu.

Działanie:
Krem zwiększa elastyczność i zdolność skóry na rozciąganie oraz zmniejsza ryzyko powstawania rozstępów. Delikatna formuła kremu o bardzo wysokim współczynniku tolerancji wzbogacona o alantoinę doskonale nawilża i odżywia skórę sprawiając, że jest elastyczna, przyjemna oraz miękka w dotyku. Krem skutecznie ujędrnia skórę osłabioną rozciąganiem, wygładza ją oraz poprawia jej sprężystość. Olej Canola działa łagodząco oraz aktywnie wpływa na procesy regeneracji naskórka. Zawartość sprawdzonych substancji kojących zmniejsza uczucie nadmiernie napiętej skóry biustu, łagodzi obrzmienie i bolesność piersi, a także koi podrażnienia (szczególnie w obszarze brodawek) powstałe podczas karmienia (uwaga: nie nakładać kremu na uszkodzone, popękane, czy krwawiące brodawki). Połączenie witaminy E z D-pantenolem działa przeciwrodnikowo, łagodzi podrażnienia oraz nieprzyjemne objawy wywołane czynnikami alergogennymi. Lekka, delikatnie kremowa konsystencja preparatu ułatwia jego aplikację na wrażliwą skórę piersi i zapewnia szybkie wchłanianie.
Posiada pozytywną opinię Instytutu Matki i Dziecka nr ZF-K-2/08/11.





Obecnie jestem w 21 t ciąży, czyli połowa już za mną... Mój brzucho jest już dość widoczny. W sumie to od praktycznie "od razu" był widoczny, ponieważ startowałam z wagą 48 kg i każdy przybrany kilogram (obecnie to już 6 kg ) wchodził właśnie tam ;) W początkach ciąży, z uwagi na silne przesuszenie skóry, stosowałam tylko oliwkę dla mam. Teraz kiedy od jakiegoś czasu z moją skórą jest trochę lepiej, mogę próbować przedstawionej wyżej serii Pharmaceris. Testy w toku i wrażenia na pewno pojawią się na tym blogu ;)






Znacie produkty Pharmaceris z serii M? 
Jestem ciekawa Waszych wrażeń.





25 komentarze

  1. ciekawa jestem jak się sprawdzą te kosmetyki:)
    przed ciążą ważyłaś tylko 48km? Boże, ja ważyłam tyle w liceum:P

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieję, że się spiszą. Ja póki co nie potrzebuję takich kosmetyków... niestety!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie potrzebowałam... a tu taka niespodzianka :)

      Usuń
  3. Nie znam tej serii.
    P.S. Brzusio rośnie i wygląda super :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też nie znałam tej serii, ale jest całkiem przyjemna.

      Dziękuję :)*

      Usuń
    2. Kochana :)
      Jeszcze brzusia nie ma :( za tydzień mam rezonans, więc w tym cyklu nici ze starań. Na te badanie zapisałam się 7 miesięcy temu, więc jak już dotrwałam, to chcę je mieć za sobą. Mam nadzieję, że wszystko będzie dobrze i wznowimy starania od maja ;)

      Usuń
    3. Trzymam zatem kciuki :*
      PS: Po wczorajszych badaniach u nas okazuje się, że będzie dziewczynka, która początkowo miała być chłopcem :)))

      Usuń
  4. ja juz po wiec na razie nie potrzebuje ale kto wie za jakis czas znowu moze sie uda:) Pozdrawiam i zdrowia dla Was;)

    OdpowiedzUsuń
  5. super seria, nie jestem w ciąży ale czasami używam kosmetyki dla przyszłych mam bo są dobrze skoncentrowane.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też czasem (przed ciążą) kupowałam sobie kosmetyki dla mam :)

      Usuń
  6. będę o nich pamiętać na przyszłosć:)

    OdpowiedzUsuń
  7. krem na rozstepy mnie zainteresowal:)

    OdpowiedzUsuń
  8. krem na rozstepy mnie zainteresowal:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szkoda, że mnie gdy dorastałam nikt nie poradził, żeby czegoś użyć na rozstępy ;/ Teraz są już bladziutkie i raczej z nimi nic nie zrobię, bo ten krem na już istniejące działa na te czerwone, a nie już zagojone?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja mam już "zagojone" z okresu dorastania właśnie... i nic ich nie rusza. Żadnych nowych jeszcze nie mam.

      Usuń
  10. fajnie że pomyśleli również o linii dla kobiet w ciąży ;)
    ciekawa jestem kremu na rozstępy ;)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!