Stylowe Zakupy z Grazią (10-12 kwietnia 2015) - kupony rabatowe online i stacjonarne

piątek, kwietnia 10, 2015

Już od dnia dzisiejszego możemy poszaleć w sklepach, gdyż rozpoczyna się weekend zniżek  -"Stylowe Zakupy", czyli największa akcja rabatowa w Polsce. Przez cały weekend, tj. 10 - 12 kwietnia można korzystać z okazji, które przygotowały nam liczne sklepy, partnerzy akcji rabatowej. Aby skorzystać z rabatów należy zakupić jeden z magazynów "Twój STYL" nr 04/2015 lub "GRAZIA nr 07/2015, gdzie na odpowiednich stronach zostały umieszczone kupony z kodami rabatowymi. Wybrałam dla Was tylko te urodowe.




Stacjonarnie:

Bath&Body Works - rabat 30% przy zakupie 2 sztuk. Rabat nie łączy się z innymi promocjami.

Dayli - rabat 20% na całe zakupy. Rabat nie dotyczy produktów objętych akcyzą. Promocje nie łączą się.

Hebe - rabat 50% rabatu na drugi tańszy dermokosmetyk. Promocja nie obejmuje zestawów.

Organique - rabat 20% do wykorzystania w sklepach stacjonarnych.

MAC - prezent: makijaż o wartości 250 zł przy zakupach za min. 150 zł.

Super-Pharm - rabat 30% na zakup jednego lub rabat 40% za zakup min. dwóch. Oferta nie dotyczy produktów marki Cetaphil i zestawów, nie łączy się z innymi promocjami.

The Body Shop - rabat 20% na cały asortyment. Promocje i rabaty nie łączą się.

Yves Rocher - rabat 30% na jeden kosmetyk poza Zielonym Punktem + tusz do rzęs w prezencie za zakup za min. 59 zł. Klient może otrzymać jeden tusz. Promocje nie łączą się.


Online:

Bandi - rabat 20% do wykorzystania na www.bandi.pl, kod: grazia20

Farmona - rabat 20% na kosmtyki do pielęgnacji twarzy, ciała i włosów, dostępny na www.sklep.farmona.pl, kod: Grazia15. Oferta ważna do 30 kwietnia.

Pat&Rub - rabat 20% do wykorzystania na www.patandrub.pl, kod: Grazia2015.

Thalgo - za każde wydane 250 zł, otrzymasz 50 zł zniżki. Rabat dostępny na www.sklep.thalgo.pl, kod: Grazia2015.

Wibo - rabat 40% do wykorzystania na www.wibo.pl, kod: GRAZIA2015.


Stacjonarnie i w sieci:

Alterna, Kevin Murphy, Living Proof - rabat 20% na kosmetyki tych marek w wybranych salonach fryzjerskich i na www.hair2go.pl, kod: Grazia2015.

Braun - rabat 20% na depilatory Braun Silk-epil 9 i zestawy Braun Face w wybranych sklepach RTV Euro Agd oraz na www.euro.com.pl, kod: Grazia2015.

Douglas - rabat 20% na zakpachy w perfumeriach stacjonarnych i na www.douglas.pl, kod: GRAZIA2015. Promocje i rabaty nie łączą się.

Golden Rose - rabat 20% na cały asortyment dostępny w sklepach stacjonarnych i na www.goldenrose.pl, kod: Grazia2015. Rabat nie łączy się z aktualnymi promocjami.

Inglot - rabat 20% na produkty z asortymentu, poza akcesoriami i perfumami Oryginal by Anja Rubik. Obowiązuje w sklepach stacjonarnych, jak i na www.inglot.pl, kod: Grazia2015.

L'occitane - rabat 15% na zakupy w salonach stacjonarnych i na www.pl.loccitane.com, kod: Grazia2015. Nie obejmuje produktów linii: Divine.

Mydlarnia u Franciszka - rabat 20% na zakupy stacjonarnie i online na www.ufranciszka.pl, kod: Grazia2015.

Paese - rabat 30% na stoiskach firmowych i na www.sklep.paese.pl, kod: Grazia2015.

Phenome - rabat 25% na zakupy w butikach i na www.phenome.pl, kod: Grazia2015.

Stenders - rabat 20% na cały asortyment, także na www.stenders-cosmetics.pl, kod: Grazia2015. Nie dotyczy towarów już przecenionych.



38 komentarze

  1. a ja tam na razie z niczego nie skorzystam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja dość często korzystam z kuponów dołączonych do pism, :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tylko kiedy są kupony kupuję jakiekolwiek gazety ;) Czasem też zgrzeszę dla jakiegoś dodatku, ale generalnie wystrzegam się zbędnej makulatury, która potem zalega nieruszona w domu.

      Usuń
  3. Dzięki za rabaty, właśnie zrobiłam zakupy w Golden Rose i rabat mi się przydał :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że rabacik się przydał :) Polecam się :)

      Usuń
  4. Oho, bardzo podobają mi się te kupony! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja już kupony wycięłam z TS jeszcze muszę wyciąć z Grazia, bo się czaję na -25% w Reserved :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja staram się nie patrzeć na te strony z kuponami "odzieżowymi", bo teraz kiedy przytyłam 6 kg i tak nie wiem w jakim rozmiarze ubrania kupować :)

      Usuń
  6. a jaki kod do reserved bo kurcze u mnie w miescie juz gazet nie ma hmmm, tylko ze dzisiaj dopiero sie ocknelam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Serdecznie dziekuje bo wszedzie bylam po gazete ale widocznie ma takie branie ze juz noe bylo ;)

      Usuń
    2. Proszę :) Kod działa również na rzeczy przecenione.

      Usuń
  7. No nic tylko brać portfel i biec na zakupy! :D Szkoda tylko, że pięniędzy nie ma wystarczająco ;)

    zapraszam do mnie!
    www.pompeje.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Dawno nie kupowałam takich magazynów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiem szczerze, że ja też bardzo rzadko to robię :)

      Usuń
  9. Promocje często są wtedy, gdy pieniędzy brak :)

    OdpowiedzUsuń
  10. świetne te rabaty:D
    zapewne bym skorzystała będąc w Pl...

    :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Za to ja często zazdroszczę Tobie, że jesteś tam... ;)

      Usuń
  11. Popatrzcie, na okładce Grazii obiecują rabaty do 50%, a jak przyjrzeć się szczegółom, to coś nie widzę ani jednego takiego. Niby normalka, standard, ale mam wrażenie, że zbyt często robią nas w bambuko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że większość tych rabatów jest na siłę. 50% widziałam w sklepie: 'girlsloveshopping' i może jeszcze na jakieś zabiegi. Tak wysokich zniżek jest naprawdę bardzo mało, a szkoda.

      Usuń
  12. Na jakiej zasadzie działa rabat 40% w City Sport? Są jakieś ograniczenia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabat - 40% na drugi produkt, dotyczy towarów w pełnej cenie.

      Usuń
  13. Kucze, nigdzie nie moge dorwać juz gazety :(. Moglabys podać Mi moze kod do Medicine ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rabat 25%, kod: TWOJ25. Rabat nie łączy się z innymi promocjami.

      Usuń
    2. Mozesz mi napisac kid do eastendu? Pilne, bardzo prosze

      Usuń
  14. potrzebuję kod do reerved może mi ktoś podać?

    OdpowiedzUsuń
  15. nigdy nie korzystalam z tych rabatow w gazetach, zawsze boje sie ze powiedzia ze np. nie przyjmuja itd

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie wiem jakim cudem przegapiłam ten weekend, chętnie skorzystałabym ze zniżek do Inglota i Paese.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawie napisane. Super wpis. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  18. Właśnie mi to się najbardziej podoba w sklepach internetowych i jestem wielką fanką robienia zakupów przez internet. W takim wypadku najbardziej pasuje mi to, aby dany sklep miał opcję wysyłki kurierem https://www.sendit.pl/cennik/cenniki-krajowe/fedex gdyż tak jest po prostu najszybciej.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!