Strach pomyśleć, że po prostu przepadłam!

czwartek, marca 27, 2014

Jakiś czas temu, poczyniłam moje pierwsze świeczkowo - woskowe zakupy internetowe ..i na nich się nie skończyło. Oczywiście skusiłam się na kolejne, jak tylko zobaczyłam, że z okazji Dnia Kobiet sklep goodies.pl ma darmową wysyłkę lub rabat. Tym razem (po uwzględnieniu Waszych podpowiedzi!) zdecydowałam się na woski: Yankee Candle - Lake Sunset, Black Coconut, Soft Blanket, Honey Blossom.



Opierając swój wybór na opisach, miałam pewne zapachowe oczekiwania. Oczywiście liczyłam na pozytywne emocje. Muszę powiedzieć, że jestem w pełni usatysfakcjonowana ;) 
W koszyku pojawiła się też rzecz dla mojego męża ;) Zarówno jemu, jak i mi spodobał się (bardzo!) zapach Midsummer's Night, który przetestowaliśmy w postaci samplera i kiedy tylko dowiedział się, że istnieje on również w wersji do samochodu - polecił zamówić ;)




Strach pomyśleć, że po prostu przepadłam! ;)

17 komentarze

  1. Lake Sunset i Honey Blossom mam i jestem zadowolona, zwlaszcza z Lake Sunset :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Oo fajna ciekawostka do samochodu :)
    Zapraszam do siebie :))

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak lubisz zapachy męskie polecam midnight oasis :)
    I nie martw się:) Wszyscy przepadają :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam wszystkie te woski, ale dopiero zdążyłam przetestować Black Coconut. To uzależnienie jest nieuleczalne ;-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze wiedzieć, że jest taka fajna strona :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam z tych tylko Soft Blanket i go uwielbiam. Na pewno wypróbuję pozostałe! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Lake Sunset jest prześlicznym zapachem...;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja się boję co to będzie jak ja pierwszy raz zamówię woski :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Black Coconut, Soft Blanket, Honey Blossom zapewne zagoszczą w moim pokoju.

    OdpowiedzUsuń
  10. chyba kazdy przepada po swoich pierwszych zakupach tart :)
    ja tez przepadlam !

    OdpowiedzUsuń
  11. Midsummer's Night uwielbiam <3

    OdpowiedzUsuń
  12. Midsummer's Night bardzo lubię! I rzeczywiście to taki typowo męski zapach.

    OdpowiedzUsuń
  13. uwielbiam zapach kokosa, ale wszystkie woski z tym zapachem mi śmierdzą. Nie wiem czemu

    OdpowiedzUsuń
  14. a wiesz, że ja coś ostatnio słabo palę me woski... muszę wrócić do tego;) Ale to do auta mnie zaciekawiło... Może dostanę jak będę w Pl...

    pozdrawiam ciepło
    :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ciekawi mnie zapach Black Coconut.

    OdpowiedzUsuń
  16. ja za soft blanket nie przepadam, ale jestem ciekawa pozostałych ;>

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!