Niezbędne nowości..

wtorek, marca 04, 2014

Dawno nie robiłam żadnych ekscytujących zakupów i tych kosmetyków/produktów też nie kupiłam za jednym zamachem, jednak przez ostatni miesiąc(?) nazbierało się ich trochę... Generalnie każda z poniższych rzeczy jest w mojej łazience 'niezbędną' nowością, pomijam jedynie odżywkę Marion, która wprowadza się po raz drugi ;)







DABUR - Olej do włosów Amla Jaśmin
Puma - Dezodorant w szkle - Flowing
Avon - Pędzel do różu
Glinkowa maseczka kosmetyczna - ZIELONA


Marion - 7 efektów, ultralekka odżywka z olejkiem arganowym
Love 2 MIX ORGANIC - Maska regeneracyjna do włosów zniszczonych z efektem laminowania
LADYCODE by Bell - Fluid supermatujacy perfekcyjne krycie - 01 Light Beige



Avon: Care - Cocoa Butteer - Regenerujaco - odżywczy krem do twarzy
Tołpa: dermo face, physio - Płyn micelarny do mycia twarzy i oczu
Tołpa: dermo face, physio - Żel do mycia twarzy i oczu
MIZON - Snail Recovery GEL cream
Adidas - 48h anti - perspirant 



LiP SMACKER - Coca Cola


---

Nie mogę się doczekać otwierania nowych opakowań, 
nowych zapachów i nowych doznań.. ;)


38 komentarze

  1. Także w końcu skusiłam się na maskę z efektem laminowania już nie mogę się doczekać testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie ciekawi działanie tej maski z efektem laminowania no i oczywiście jak się sprawdzi Ladycode-ciekawe czy będzie podobnej jakości co Bell:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciekawe produkty też bym się skusiła na maskę do włosów z efektem laminowania tylko gdzie moge ja kupic?

    OdpowiedzUsuń
  4. Pomadka do ust o smaku coca coli?? dobrze widzę?

    OdpowiedzUsuń
  5. też się nad lip smackerami zawsze zastanawiam ;)
    a płyn z Tołpy uwielbiam :) teraz mam matujący płyn micelarny-tonik 2w1 i też polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. mam Avon Regenerujaco - odżywczy krem do twarzy i miałam płyn z tołpy:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mam trochę tej maski z efektem laminowanie - daje fajny efekt, ale niestety trochę obciąża włosy i są do mycia już następnego dnia ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie włosy z tą maską wytrzymują do 3 dni :)

      Usuń
  8. Mam ten podkład Bell... No cóż... Delikatnie mówiąc to jak dla mnie ta kremowa konsystencja nie robi matu ani nie kryje za dobrze... poczekam na Twoją opinię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mogłabym przeżyć wszystko w tym podkładzie, ale to, że cholernie ciemnieje jest dla mnie nie do przejścia..

      Usuń
  9. Pamiętam ten zapach Pumy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam płyn micelarny z Tołpy i jestem póki co bardzo zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam zapachy z Pumy :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Odpowiedzi
    1. Ja jeszcze nie wiem czy lubię, bo czeka w kolejce :)

      Usuń
  13. Używałam kremu "ślimakowego", jest niezły.

    OdpowiedzUsuń
  14. Omnomnom świetne zakupy :D
    Mnie ciekawi ta mgiełka arganowa z Mariona, jest co liczyć na recenzję? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że to da się zrobić, bo to już moje drugie opakowanie tej odżywki :)

      Usuń
  15. ile nowości:)
    Zapraszam do mnie na rozdanie jeśli masz ochotę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. micel z tołpy od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zamierzam kupić ten żel z tołpy :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Korci mnie ta cała seria Lovemix, bo jestem maniaczką organiczych kosmetyków, daj znać, jak się sprawdzi :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Dużo fajnych kosmetyków. :P

    OdpowiedzUsuń
  20. Chciałam wczoraj kupić Lip Smacker w Biedrze, ale żaden nie wchodził na kasę. Chyba nie był mi pisany :D Ile masz nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Lip Smackery są najlepsze! :D Ciekawa jestem tej odżywki z Mariona, dlatego zostanę tu na dłużej żeby zobaczyć recenzję! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem co się stało, ale nie mogę dodać Cię do obserwacji :/

      Usuń
    2. Też mam ten problem od kilku dni - trzeba rozwinąć menu "więcej..." i wtedy po rozwinięciu nowego okna kliknąć (trochę niżej) "Obserwuj" :)
      U mnie to działa.

      Usuń
    3. okej! u mnie też! więc już mam Cię w obserwowanych! :*

      Usuń
  22. Prócz Pumy wszystko zupełnie mi obce ;P
    Ale zakupy widać udane :)

    OdpowiedzUsuń
  23. We take satisfaction in the high quality of labor we offer and strive to partner with purchasers, developing a relationship of trust and earning respect via years of service. As find a way to|you possibly can} see below, our huge array of apparatus permits us to be competitive on advanced elements properly as|in addition to} assemblies. Prototypes, brief runs and lengthy lasting manufacturing runs are all out there underneath one roof, shortening lead occasions and assuring high quality. As typical mechatronics products, CNC machine tools are a mix of mechanical know-how and CNC intelligence. CNC milling machines are used to create parts Stylus Pens for iPad with flat surfaces by cutting materials on a still or rotating milling desk.

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!