O tym jak esPe rybek Rival de Loop używała

środa, sierpnia 29, 2012

Ampułki Rival de Loop kupiłam już jakiś czas temu, ale że nagromadziłam trochę kosmetyków w mojej łazience, musiały poczekać na swoją kolej. Czekały cierpliwie i się doczekały :) Towarzyszyły mi cały tydzień i spokojnie mogę powiedzieć, że mnie zaintrygowały.


Rival de Loop tygodniowa kuracja 
przeciwzmarszczkowa w ampułkach



Producent:




Kuracja efektywnie i intensywnie pielęgnuje suchą skórę wymagającą ukojenia i już po paru sekundach nadaje twojej skórze uczucie świeżości i delikatności. Wygładza suche fałdki a dzięki jojobie i olejkowi migdałowemu chroni skórę przed wysuszeniem. Połączenie witamin A, E i F przyspiesza proces regeneracji skóry. Przy regularnym stosowaniu wysokogatunkowa witamina E chroni przed wolnymi rodnikami i jednocześnie hamuje zależny od światła proces starzenia skóry. 


Skład:



Simmondsia Chinensis Oil, Octyldodecanol, Prunus Amygdalus Dulcis Oil, Tocopheryl Acetate, Tocopherol, Retinyl Palmitate, Ascorbyl Palmitate, Trilinolein, Triolein, Tripalmitin, Parfum, Trilinolenin, Tristearin, Lecithin, Glyceryl Stereate, Citric Acid.

Cena: ok. 6zł

Dostępność: drogerie Rossmann




Opakowanie: to blister zawierający 7 ampułek, opakowany w kartonik - schludne, higieniczne opakowanie.




Zapach/konsystencja: Produkt praktycznie bezwonny, o oleistej konsystencji.

Moja opinia:
Tak jak producent zaleca, stosowałam ampułki przez tydzień, w dawce po jednej na każdą noc (była to moja pierwsza kuracja). Jedna taka ampułka spokojnie wystarcza na aplikację produktu na skórę twarzy i dekoltu. Delikatny masaż podobno jest działaniem wskazanym i taki też sobie fundowałam. Wybrałam aplikację na noc, ponieważ produkt wydawał mi się stanowczo za tłusty na dzień. Nie dość, że mam problemy ze świeceniem się skóry twarzy, to produkt ten ewidentnie by to jeszcze nasilił. Wnioskuję to po tym, że po aplikacji kremu na noc na ten że koncentrat, świeciłam się również jak przysłowiowe lusterko. Produkt pozostawia lekki, tłusty film na skórze i nie wchłania się za szybko i trzeba z nim odczekać, by po prostu nie wytrzeć wszystkiego w poduszkę. Rano nie zaobserwowałam jakiegoś tragicznego przetłuszczenia skóry.

Co zauważyłam po tygodniu?
Oczywiście nie mogę powiedzieć, że nie mam zmarszczek, a moja skóra jest pięknie gładka, bo tak nie jest.. jednak poprawił się poziom nawilżenia mojej skóry i stała się lekko napięta i jakby bardziej promienna. Nie ukrywam, że moja skóra ostatnio jest zmęczona kuracjami antytrądzikowymi i potrzebowałam czegoś co tę skórę nawilży i wzmocni(?). Była szara i prawdę mówiąc "bez polotu", po kuracji sytuacja się jakby trochę zmieniła.. Oczywiście może to być też reakcja na samo intensywne nawilżanie, jakie wprowadziłam do mojej codziennej pielęgnacji, ale łudzę się, że jest to efekt tych ampułek.
Na plus produktu można zaliczyć też to, że nie posiada parabenów i sylikonów, a w zamian ma wzbogacać naszą skórę o mix witamin A, E i F. Nie zapycha, nie powoduje podrażnień, ani też nie wzmaga jakby nie było zaognionej sytuacji na mojej twarzy. I tu taka mała dygresja - mając 29 lat, czuję się jak 15latka z mocnym wykwitem na twarzy :/




Podsumowanie:
Jestem dopiero po pierwszej kuracji z tym produktem i założyłam sobie, że zrobię jeszcze przynajmniej dwie, by sprawdzić jak rzeczywiście sprawuje się ten kosmetyk na mojej skórze. Póki co efekty są dość dobre, a wiadomo, że tydzień w stosowaniu kosmetyków tak naprawdę nie jest miarodajny i nie oddaje tych rzeczywistych rezultatów (przynajmniej takie jest moje zadanie w tym temacie). Za jakiś czas powtórzę kurację i wtedy się okaże czy moja pierwsza opinia (po tygodniu) jest rzeczywista czy jest to suma moich ogólnych działań na skórze twarzy.



Jakie ampułki warto jeszcze wypróbować?

17 komentarze

  1. Chętnie wypróbuję tego typu ampułki, chociaż nie wiem czy skuszę się na te czy na Alterrę. Lubię nakładać takie oleiste preparaty na noc więc powinnam być zadowolona :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Co prawda dosyć dawno, ale miałam ampułki nawilżające - byłam z nich zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. ciekawie wyglądają te ampułki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie jesteś sama z problemami skórnymi w tym wieku:( Z tej firmy miałam kiedyś serum pod oczy PRZECIWZMARSZCZKOWE:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Miałam je kiedyś i byłam zadowolona.
    Przypomniałaś mi o nich, przy następnych zakupach będą w moim koszyku.
    Pozdrawiam


    OdpowiedzUsuń
  6. ja stosowałam nawilżające i pozytywnie mnie zaskoczyły :) więc rybki bardzo polubiłam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. a mnie one nie intryguja, zdecydowanie bardziej wole dermogal

    OdpowiedzUsuń
  8. z chęcią bym w końcu je wypróbowała!

    OdpowiedzUsuń
  9. również bardzo chętnie je wypróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Miałam je i szczerze powiem strasznie przetłuszczały mi buzię,wręcz tragicznie dlatego bałam się tego serum z Biochemii jednak tamto serum a te rybki wogóle nie ma co do siebie porównywać bo to niebo a ziemie.Słyszałam,że rybki z Alterry są świetne i apteczne nazwy teraz nie pamiętam ale wiem,że jest w nich witamina A+E

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie stosowałam tego typu ampułek, ale jestem ciekawa, jak by się sprawdziły na mojej twarzy, która niestety też ostatnio jest zmęczona a w dodatku poszarzała...
    Daj znać, jak się sprawują po kolejnych użyciach:)

    OdpowiedzUsuń
  12. u mnie po tyogdzniu ta kuracja nie bylo zadnych efektów

    OdpowiedzUsuń
  13. Marzy mi się wypróbowanie tych ampułek aczkolwiek boję się że mnie zapchają :( i cała robota w walce z twarzą poszłaby na marne za niecale 6 zł.. ;)

    U mnie rozdanie, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja ich osobiście nie używam, ale wiem ze sprawdzonego źródła (od mamy :P) , że mają fantastyczne działanie ! Pozdrawiam i zapraszam na rozdanie:

    http://mfashionmyobsession.blogspot.com/2012/09/giveaway.html

    OdpowiedzUsuń
  15. MOja buzia rowniez ma juz dosc kuracji antytradzikowych ale niestety przedemna jeszcze jakis miesiac bede ja musiala meczyc.
    Poziom nawilzenia tez nie jest za dobry.
    Musze radykalnie zmienic swoja pielegnacje aby pomoc buzce i jej zbytnio nie meczyc.
    Takie ampulki przydaly by mi sie jednak boje sie ze mogly by mnie zapchac tym bardziej ze moja buzia nie przepada za takimi "olejkami".

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!