Już blisko..

poniedziałek, września 03, 2012

Już poniedziałek i czasu coraz mniej.. :)
Do naszego ślubu zostało już tylko 5 dni!

Starałam się ogarnąć wszystko w miniony weekend, ponieważ niespodziewanie znalazłam nową pracę i nie mogę liczyć na to, że nadchodzące dni będą dniami wolnymi :)

Nieskromnie powiem, że wszystko jest już dopięte na ostatni guzik, a jedyną rzeczą jaką pozostaje mi zrobić, to ogarnąć swoje paznokcie. Tę przyjemność zostawię już profesjonalistce, mojej koleżance, która będzie wiedziała jak mnie zadowolić :)

Najważniejszy kamień spadł mi z serca - mam wreszcie buty ślubne!
Znalazłam takie, które nie wyglądają jak wielkie buty komunijne, są bardzo szczupłe, a co więcej - nie wydałam na nie kosmicznej kwoty, bo i po co to robić, skoro tak naprawdę są to buty na jeden raz :)




Zaczynam się po woli stresować!

21 komentarze

  1. śliczne buty. Ja na razie nie mam czasu się stresować, bo jest jeszcze zbyt dużo do zrobienia.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ahh zazdroszczę tego dopięcia ;) U mnie była bieganina do ostatniej chwili. A buty zawsze można kupić kolorowe i zakładać np. na rocznice, ja swoje traktuję jako talizman :)
    Trzymam kciuki za Wasz dzień :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana glowa do gory. Zobaczysz bedzie dobrze.
    Trzymam kciuki za ciebie zebys sie nie stresowala.

    OdpowiedzUsuń
  4. nie stresuj się, na pewno wszystko będzie dobrze;)
    buciki śliczne:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Śliczne buciki.. :)
    Trzymam już kciuki, żeby wszystko poszło na ślubie i weselu tak jak sobie zaplanowałaś.. ;D

    OdpowiedzUsuń
  6. piekne buciki!!

    mam nadzieje ze zaszczycisz nas zdjeciem sukni chociaz :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Super!!! Dobrze ze juz mam wszystko ogarniete!!! Moja kolezanka zainwestowala w buty slubne troche wiecej bo znalazla firme, ktora potem te buty przemalowuje i masz normalne buty na codzien... Ona akurat wybrala takie zwykle biale szpilki, a potem z nich zrobila czarne... :)

    OdpowiedzUsuń
  8. to już coraz mniej czasu! zaczynam się stresować razem z Tobą :D będzie dobrze i na pewno będziesz pięknie wyglądać! :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj tak, ja również chętnie zobaczę sukienkę :) Oby w ten dzień wszystko udało się w 120%! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. wszystkiego dobrego! suknię chętnie zobaczę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne buciki :) wszystkiego dobrego życzę i również chcę zobaczyć suknie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję:)
    śliczne buty, nie lubie typowych białych czubasów:/
    Szybko Ci to minie, ja już 5 dni po slubie i jakoś strasznie szybko minęło:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gratuluję:) i również czekam na jakieś zdjęcia z ceremonii:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne buty:-)czekamy na relację:-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!