APART NATURAL z prebiotykami - figa i irys

środa, sierpnia 01, 2012

Z początkiem miesiąca przyszły do mnie żele Apart z serii APART NATURAL z prebiotykami. Przyznaję się, że nie zużyłam jeszcze żadnego żelu do końca, bo nie jestem w stanie zużyć 4 x 400ml w jeden miesiąc (mimo upałów :) ). Stosuję je wymiennie, ale w tym czasie poczyniłam już pewnie obserwacje..


APART NATURAL z prebiotykami - figa i irys



Producent: 

Hipoalergiczny żel pod prysznic Apart Natura - figa i irys zawiera naturalne prebiotyki, które odbudowują i wzmacniają korzystną dla człowieka florę bakteryjną. Wspomaga ona ochronę skóry przed chorobotwórczymi mikroorganizmami, podrażnieniami, starzeniem oraz utratą wilgoci. Figa zapewnia długotrwale nawilża i odżywia skórę. Dzięki witaminie C stymulującej produkcję kolagenu, posiada właściwości przeciwstarzeniowe. Irys pobudza metabolizm regeneracji komórek skóry przez co jest doskonałym środkiem wygładzającym i ujędrniającym. Hamuje działanie enzymów odpowiedzialnych za rozkład cząsteczek kolagenu i elastyny, uelastycznia skórę. Pochodna masła Murumuru chroni warstwę hydrolipidową naskórka.




Skład:



Opakowanie:
Poręczna plastikowa butla o pojemności 400ml.




Zapach/konsystencja:
Zapach kwiatowy, delikatny. Żel jest kremowej, dość gęstej konsystencji, jednak łatwo wydobywa się z opakowania.

Moja opinia:
Nie będę owijać w bawełnę - od żelu do mycia ciała nie wymagam wiele. Jedyne czego się wystrzegam to podrażnień i przesuszeń. Żel Apart Natural - figa i irys tego nie robi, więc zaraz na starcie dostał u mnie plusa. Czy nawilża? Możliwe, że tak. Ja tego nie wiem. Po kąpieli zawsze stosuję balsam lub masło do ciała, więc możliwe, że uzupełnia ich działanie. Nie zaobserwowałam jakiegoś spektakularnego działania żelu czy przemiany mojej skóry. Mimo to przyjemnie się go używa, bo nie jest rzadki i nie rozlewa się niepotrzebnie po wannie czy brodziku. Pieni się dosyć dobrze (jeśli tylko nie używałam go w twardej wodzie!). To co najbardziej podoba mi się w tym żelu, to ładny zapach jaki pozostawia na skórze i w łazience, kiedy z niej wychodzę.




Podsumowanie:
Nie jest to moje pierwsze spotkanie z produktami Apart, bo znam i lubię płyny do kąpieli tej firmy. Żel jest dla mnie fajną alternatywą na czas letnich krótszych czy dłuższych poczynań prysznicowych. Spełnia swoje zadanie podstawowe - myjące i to jest dla mnie najważniejsze. Duża pojemność i wg mnie dość niska cena, też przemawia za tym by wypróbować chociaż jeden. Nie przywiązuję się do tego typu produktów, ale pewnie kupię nie raz, nawet po to by zastosować jako płyn do kąpieli :)


Żel miałam okazję wypróbować dzięki uprzejmości
firmy Global Cosmed Group oraz portalowi Uroda i Zdrowie.

5 komentarze

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!