O pięknym księciu, który przemienia się w "żabę"

środa, sierpnia 15, 2012

Dziś będzie o lakierze pięknie wyglądającym z butelce.
Lakierze, który przez szkiełko skrada moje serce, 
a na paznokciach nie pozwala się już tak bardzo kochać.. :-)

Podobał mi się od razu, od razu kiedy przyszedł w paczce od vilandre
Podoba mi się nadal, ale ma trochę wad..


Eveline - Colour Instant - 625




Kolorem zachwycam się do tej pory, bo jest naprawdę piękny, 
ale sama aplikacja podoba mi się mniej.. 
by nie powiedzieć, że wcale. 

Żeby uzyskać przyzwoite krycie, musiałam położyć 3 warstwy, 
a i tak nie było to krycie takie, które by mnie zadowoliło.
Sam lakier jest dość rzadki..




Jeśli się dobrze przypatrzymy,
to na zdjęciach widać moje naturalnie białe końcówki..




To jeszcze mogę przeboleć, ale nie mogę przeboleć tego, 
że lakier nie kryje w ogóle dwóch bruzd, które przebiegając przez paznokieć lewego kciuka..

Na marginesie powiem, że po wiosennych badaniach wiem, że owe bruzdy nie są wynikiem choroby. Co więcej, nie radzi sobie z nimi żadna polerka. Może wygładza je minimalnie, ale powoduje też to, że mój paznokieć staje się tak cienki i miękki, że rozwarstwia się i łamie przeokrutnie :-/




Wracając do lakieru, to mogę powiedzieć, że trzyma się na paznokciach do 3-4 dni, w zależności od intensywności moich prac domowych.. a nie mam w zwyczaju robić czegokolwiek w rękawiczkach.




Poczekam aż lakier zgęstnieje trochę w buteleczce, może wtedy będzie sprawował się lepiej, bo kolor naprawdę mi się podoba..

---

Macie jakieś doświadczenia z lakierami z tej serii?
A może polecicie mi inny lakier w podobnym odcieniu?

Sugestie co do bruzd na paznokciu też będą przeze mnie mile widziane, 
bo spędzają mi sen z powiek..







15 komentarze

  1. Piękny kolor :) z tego co kojarzę mam go i u mnie o dziwo po 3 warstwach ładnie wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  2. kolor ma ładnyy, ale faktycznie 3 warstwy to sporo...

    OdpowiedzUsuń
  3. moje paznokcie błagały by o litość pod 3 warstwami lakieru :) Choć kolorek jest na prawdę piękny

    OdpowiedzUsuń
  4. cudowny kolor! ja mam miete od inglota ktora z czasem ciut ciut zgestniala ale i tak potrzebuje 3 solidnych warstw zeby dobrze wygladac :/ czesto musze domalowac 4

    OdpowiedzUsuń
  5. Kolor piękny, nie miałam jeszcze żadnego lakieru z Eveline, ale mam ochotę spróbować jakiegoś:)

    http://coconutlimee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny kolor ale nie lubię takich bajek z prześwitami

    OdpowiedzUsuń
  7. mam ten lakier, kolor spoko, ale wkurza mnie ta aplikacja i krycie właśnie

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam jeden, pomarańczowy z drobinkami i sprawdza się genialnie. Zaczynając od koloru, przechodząc w konsystencje; która wcale nie jest lejąca się poprzez utrzymywanie się na pazurach koło 4 dni-nie wiem,czy wytrwałby dłużej, bo nie umiem tak długo mieć na pazurach jednego koloru:)

    OdpowiedzUsuń
  9. z tej serii lakieru nie mam, ale hologramem od Eveline jestem zachwycona. Kolor bardzo piękny, ale widać, że z kryciem gorzej. Miałam kiedyś bruzdy na dużym palcu u nogi, po około roku przeszło mi samoistnie.

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczny kolorek uwielbiam kolor mięty na paznokciach...

    OdpowiedzUsuń
  11. Podobny kolor, żeby nie powiedzieć, że taki sam mam z Bell. I wystarczą dwie warstwy do pokrycia:)

    OdpowiedzUsuń
  12. ładnie wygląda, choć w przybliżeniu faktycznie szkoda, że nie kryje bruzd, mam z Bell miętkę i całkiem dobrze kryje :)

    OdpowiedzUsuń
  13. kolor faktycznie świetny! bardzo ładnie wygląda na paznokciach:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Przepiękny jest ten kolor! :-)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!