Polecam z Aliexpress #1 | Chińskie Allegro | Zakupy

niedziela, lutego 17, 2019

Kilka ładnych lat buszuję po Aliexpress i zakupy robię tam bardzo często. Jak to z majfrendami bywa, jakość i wygląd produktu nie zawsze idzie w parze z tym co aukcje pokazują aukcje. Zdarza się nawet, że najprostsza rzecz może nas zaskoczyć. Częściej jednak otrzymuję, to co rzeczywiście zamawiam i postanowiłam podzielić się z Wami tym, na co warto zwrócić uwagę.


Organizer na biżuterię na biżuterię, bardzo prosty, ale i bardzo praktyczny. Moja wersja mieści 28 par kolczyków i nie ukrywam, że pierścionki w rozmiarze 9 -10 też się mieszczą. Jeśli praktykujecie DIY wymagające uporządkowania drobnych elementów, to takie pudełko również może okazać się dla Was pomocne.


Już jakiś czas temu kupiłam bardzo dobrze wykonany pędzel, który sprawdza się znakomicie przy nakładaniu podkładów mineralnych. Włosie jest przyjemne w dotyku, gęsto osadzone i nie wypada, nawet po wielokrotnym już myciu. Pędzel za grosze, a tymczasem lepiej wykonany, niż to co proponuje nasz lokalny rynek ;)


Jedne z lepszych rzęs z chińskiego Allegro, to zdecydowanie te z powyższego zdjęcia. Tu mam je akurat w wersji kępek. Możemy je nabyć w rozmiarze od 6 do 12 mm. Kępki są dobrze wykonane, można je używać wielokrotnie, chociaż ta cena i ta ilość nie obliguje nas do aż takiej oszczędności ;)


Ostatnia rzecz na dziś, to coś dla osób lubiących ciekawe dodatki do zdjęć lub dla osób prowadzących notesy kreatywne - naklejki z tekstem motywacyjnym. Bardzo dobra jakość druku, a papierowe naklejki mają różne kształty, więc każdy może znaleźć wśród nich coś, co mu najbardziej odpowiada.


Miłej niedzieli!

44 komentarze

  1. Świetne są te naklejki :) kiedyś zamówiłam małe pudełko z przegrodami na leki i siostra mi je wzięła na swoje kolczyki :) a płaciłam za nie niecałą złotówkę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Często na Ali można za złotówkę kupić naprawdę fajne rzeczy :))

      Usuń
  2. Podoba mi się ten organizer na biżuterię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. Tak! Fajnie się prezentują i na żywo i na zdjęciach :)

      Usuń
  4. Ja lubię zamawiać z alliexpres washi tape <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też! ...a potem szkoda mi ich używać, bo one takie ładne :D

      Usuń
  5. ej ale naprawdę odkąd odkryłam aliexpress to nie mogę się oderwac

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te naklejki z tekstem motywacyjnym.Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę fajne rzeczy można tam znaleźć :)

      Usuń
  7. Bardzo ciekawe opisy poszczególnych kosmetyków wszelkich innych przedmiotów.
    Serdecznie pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. kępki wydają się być fajne

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zakupy sama tez zamawiam pedzle i rzesy z Ali, a te naklejki rowniez chetnie dorwe :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio zamówiłam kolejne pędzle. Jestem ciekawa co z nich będzie :D

      Usuń
  10. Całkiem fajny organizer. Ja rzadko zaglądam na Aliexpress bo ciężko mi się tam szuka rzeczy, ale ceny przyciągają :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja to mam tam wiecznie pełny koszyk :D A przebywanie na grupach związanych z zakupami na Ali wcale mi nie pomaga ten koszyk uszczuplać :D

      Usuń
  11. Rzęsy wyglądają super i jest ich naprawdę dużo:).

    OdpowiedzUsuń
  12. Pudełeczka, bardzo przydatne i fikuśne :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Naklejki bardzo mi się podobają. Takie by mi się przydały do zdjęć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Naklejki też ostatnio zamawialam, sa w drodze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Super zakupy- rzęsy i notesiki super pomysł- zwłaszcza za tak śmieszne pieniądze :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda tylko, że jak się te wszystkie zakupy tak zbiorą to kupa pieniędzy z tego wychodzi. Ja niestety kupuję tam "takie rzeczy" kilka razy w tygodniu :D

      Usuń
  16. Fajne naklejki ;) Ja sama uwielbiam robić zakupy na Aliexpress :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja najczęściej na Aliexpress zamawiam pokrowce na telefon, szkiełka na ekran i rzęsy :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak, pokrowce na telefon mają też bardzo fajne :D Mój ostatni zakup to tiulowa spódnica :D Jest piękna, ale nie wiem gdzie ją założę :D

      Usuń
  18. Ali jest w porządku, tylko ten czas oczekiwania ostatnio dokładnie 63 dni

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie zdarza się i więcej, ale liczę się z tym zwykle przy tak "odległych" zakupach :)

      Usuń
  19. Uwielbiam buszowanie po Ali :) Rzadko zamawiam, bo jestem niecierpliwa, ale mają tam tyle świetnych rzeczy :)

    Pozdrawiam,
    www.ankyls.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja mam dużo cierpliwości do 'majfrendów' :D

      Usuń
  20. Wszelkiego typu kosmetyki, czy zestawy do make-upu to coś, co chyba najbardziej opłaca się zamawiać z Aliexpress. Sama mam pędzle z Ali i jestem mega zadowolona!
    Dziewczyny, jeśli szukacie więcej inspiracji na stylowe zakupy to szczerze polecam https://natty.pl/co-warto-kupic-na-aliexpress/ szczególnie kategorię dla kobiet.

    OdpowiedzUsuń
  21. Jeśli produkty z aliexpress, kosmetyki, make up, itd to koniecznie sprawdźcie https://azjatyckikotek.pl
    katalog z produkami Aliexpress

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!