O wakacjach | ...i wygodnych Conversach

piątek, czerwca 29, 2018

To niesamowite, ale właśnie przyszedł czas, na który czekałam całe 10 miesięcy. Wiem, że w tej chwili wszyscy rodzice pracujący przeklinają moje wakacje, ale ja właśnie teraz zaczynam wakacje z moim osobistym dzieckiem. Dzieckiem, które całe 10 miesięcy (z lepszą i gorszą frekwencją) chodziło do żłobka i nie widziało swojej mamy przez większość dnia, ponieważ mama zajmowała się wychowywaniem i terapią innych dzieci. Praca nauczyciela terapeuty, a zwłaszcza dzieci autystycznych nie należy do najłatwiejszych, więc bardzo się cieszę, że wraz z nadchodzącym lipcem przyszedł czas mojego psychicznego odpoczynku od problemów innych osób ;)


Zrzucam więc zobowiązujące ubrania. Pozwalam sobie na wygodę i powrót do moich ulubionych dodatków, ponieważ zwykle do pracy nie zakładam tego typu rzeczy. Powód jest bardzo prosty - w czasie wypadków dnia codziennego kilkukrotnie (ładnie mówiąc) pozbyłam się niejednej fajnej rzeczy. Dzieci autystyczne (nie wszystkie) prezentują szereg zachowań, które często przeradzają się w agresję i autoagresję, a żeby przekierować takie zachowanie, zwykle narażamy swoją własną osobę lub to co mamy na sobie ;) Ryzyko zawodowe!


W pracy ograniczam biżuterię do tzw. minimum lub nie noszę jej w ogóle. Nauczyłam się, że w ciągu tygodnia ubieram się tak, by nie było mi szkoda (z różnych powodów) stracić tego co mam na sobie ;) Jeśli spotkasz mnie w ciągu tygodnia w pracy, to zauważysz, że zwykle mam na sobie trampki. Najwygodniejsze obuwie pracownicze, jakie mogę sobie w tej chwili wyobrazić! Oczywiście nie myślcie sobie, że tu narzekam na "warunki" pracy, a biegam do niej w białych Conversach. O nie! W pracy korzystam z tańszej oferty obuwniczej. Natomiast wychodząc z niej, mogę założyć to, co podoba mi się o wiele bardziej i niestety kosztuje trochę więcej ;)


Moje najnowsze białe Conversy pochodzą ze strony Footway i co niesamowite, przyjechały do mnie ze Szwecji w ciągu 24 h od zamówienia. Jestem naprawdę pełna podziwu, ponieważ często nasze krajowe przesyłki kurierskie docierają w nieco dłuższym czasie. Zamówienie w sklepie Footway* możemy złożyć bez zakładania konta, a mimo to jesteśmy na bieżąco informowani o miejscu, w jakim znajduje się nasza przesyłka. Obsługa jest naprawdę bardzo pomocna i służy radą, jeśli takiej w danej chwili potrzebujemy. Sklep oferuje bardzo szeroką gamę obuwia sportowego. Znajdą się oczywiście bardziej eleganckie buty niż moje Chuck Taylor Ballet Lace White, ale pamiętajcie, że ja właśnie poczułam wakacyjną wolność i szykuję się na upragniony urlop, zatem o bardziej kobiecych butach porozmawiamy innym razem ;)

* Wpis powstał we współpracy z Footway

12 komentarze

  1. Uwielbiam takie sportowe i wygodne buty :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Skąd ja to znam - też do pracy zakładam coś, czego ewentualnie nie byłoby mi bardzo szkoda.
    Również jestem nauczycielem i terapeutą, pracuję z dziećmi z autyzmem :)
    A no i uwielbiam takie butki, a szczególnie białe :) Pozdrawiam serdecznie i życzę udanych wakacji!

    OdpowiedzUsuń
  3. sportowe i wygodne, nie ma to jak urlop

    OdpowiedzUsuń
  4. prawdziwe Conversy mam w planach, kojarzą mi się z beztroską i młodością, muszę je kupić.

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam Conversy :D Mam dwie pary obie czarne, a właśnie kusi mnie zakup wersji białej, strasznie mi się podobają właśnie na lato :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się design Conversów, ale mam jedne i jakoś mi w nich niewygodnie... A co do wysyłki to naprawdę godna pochwały:) Mnie też bardzo miło zaskoczyli:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Widziałabym je u siebie, a czasem realizacji jestem zdziwiona i to bardzo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przesyłka rzeczywiście błyskawiczna. Ja swoje pierwsze conversy, kupiłam prawie 5 lat temu i mam je do tej pory. Wybrałam wersję skórzaną i przetrwały nie jeden deszcz. Na początku nie byłam przekonana, ale teraz wiem, że jak te odmówią posłuszeństwa na pewno kupię kolejne:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Masz bardzo ciężką i wymagającą pracę - urlop zdecydowanie się należy i na pewno miło będzie na jakiś czas zmienić otoczenie. Zawsze podziwiam takie osoby, które oddają innym tyle swojej energii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudownego urlopu,odpoczywaj do syta! :)
    Conversy fajne,ja właśnie szukam jakichś kobiecych trampek na swoje wakacje :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!