OnlyBio | Laboratorium Naturella | Kosmetyki wegańskie dla dzieci

niedziela, października 29, 2017

Dość duże zainteresowanie wywołało ostatnio zdjęcie ukazujące kosmetyki OnlyBio, które tworzy i oferuje polska firma - Laboratorium Naturella. Dostałam sporo wiadomości z pytaniami A co to? ;) Dziś postanowiłam opowiedzieć nieco szerzej o kosmetykach, które testowałam i w zasadzie w dalszym ciągu używam razem z moją córką. 


Płyn do kąpieli dla dzieci od pierwszego dnia do 3-go roku życia - receptura kosmetyku została dostosowana do niedojrzałej skóry dziecka do 3-go roku życia, w celu jej wspomagania i ochrony m.in. przed uszkodzeniami bariery hydrolipidowej oraz podrażnieniami. Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Olej z sezamu utrzymuje wilgoć w skórze, odżywia i posiada właściwości antyseptyczne oraz chroni skórę przed działaniem środowiska zewnętrznego. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, barwników, syntetycznych kompozycji zapachowych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

Skład:
Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Glycerin, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Sodium Surfactine, Parfum, Sesamum Indicum Seed Oil, Sodium Chloride, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate, Geraniol.

Używamy tego płynu przy każdej kąpieli, ale dozujemy jedynie małą nakrętkę, która w moim odczuciu i tak jest sporą ilością. Moja córka ciągle jeszcze kąpie się korzystając z dziecięcej wanny, więc na ilość wody, jaka się w niej mieści, ilość piany pojawiającej się w trakcie rytuałów kąpielowych jest duża ;) Jeśli nasz dzień jest mało intensywny lub kiedy moje dziecko wyje jak syrena w czasie siedzenia w wannie i wyraźnie protestuje w czasie kąpieli, to niejednokrotnie samo mycie wodą w połączeniu z tym płynem, dało nam dobre efekty myjące. Skóra jest po nim nadal delikatna i przyjemna w dotyku. Czasem kiedy delikatnie przesadzimy w ilością, mam wrażenie, że skóra mojego dziecka zachowuje się tak, jak po pokryciu jej balsamem. My nie stosujemy po kąpieli obecnie żadnych kosmetyków, ponieważ nie uważam, by skóra córki aktualnie tego potrzebowała. Kosmetyk pachnie, dość słodko i cukierkowo, ale jest to zapach bardzo przyjemny. Pojemność butelki to 500 ml i myślę, że zawartość jest naprawdę bardzo wydajna.


Hipoalergiczna pianka do mycia dla dzieci (skóra alergiczna atopowa) - receptura kosmetyku została dostosowana do skóry dziecka z objawami atopowego zapalenia skóry lub uczuleniami alergicznymi lub skłonnością do podrażnień. Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole zatrzymują wilgoć, pobudzają wytwarzanie kolagenu, odpowiedzialnego za jędrność i regenerację skóry. Delikatny olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć i uelastycznia naskórek. Produkt nie zawiera barwników oraz olejków i substancji zapachowych mogących wywołać podrażnienia i alergie. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

Skład:
Aqua, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Cocamidopropyl Betaine, Coco - Glucoside, Glycerin, Glyceryl Oleate, Sodium Surfactine, Canola Oil, Citric Acid , Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

To w zasadzie produkt, od którego rozpoczęłyśmy naszą przygodę z kosmetykami OnlyBio. Przyjemna w użyciu pianka, która zachęca moje dziecko do korzystania z uroków kąpieli i przesiadywania w wannie, a musicie wiedzieć, że nie jest to w naszym przypadku takie oczywiste. Kosmetyk jest niesamowicie delikatny, ale skuteczny w swoim działaniu. Dziś np. udało nam się doczyścić dzięki niemu nawet pozostałości nieszczęsnej ciastoliny, która ufarbowała nam ręce na niebiesko. Myje, a jednocześnie nie podrażnia i nie szkodzi skórze mojej córki. Stosujemy ją do mycia twarzy, ciała i nie zaobserwowałam by obróciło się to w niekorzystne działanie. Próbowałam doszukać się tutaj jakiegoś zapachu, ale chyba rzeczywiście go nie ma. Ten egzemplarz przeznaczony jest dla skóry atopowej, więc i ja korzystam w czasie kąpieli córki, ponieważ to ja, nie ona na co dzień borykam się z tym problemem. Zauważyłam, że skóra nie reaguje negatywnie na kontakt z pianką, szczególnie teraz kiedy zrobiło się już naprawdę zimno, a moje dłonie nie wyglądają najlepiej. Pragnę zaznaczyć, że nie mogę powiedzieć tego samego np. o płynie Babydream, którego używałyśmy do tej pory. Butelka mieści 250 ml płynu i w moim odczuciu zawartość jest naprawdę wydajna, chociaż nie żałujemy jej sobie, gdyż moje dziecko ma ostatnio etap samodzielnego mydlenia swojego ciała w wannie ;) Pompka działa bez zarzutu.


Hipoalergiczny szampon dla dzieci (skóra alergiczna atopowa skłonna do podrażnień) - receptura kosmetyku została dostosowana do skóry dziecka z objawami atopowego zapalenia skóry lub uczuleniami alergicznymi lub skłonnością do podrażnień. Wytwarzana przez mikroorganizmy, naturalna biosurfaktyna z rzepaku skutecznie i delikatnie myje skórę i włosy, wytwarza pianę, działa antyseptycznie. Fitosterole odżywiają i chronią włosy przed szkodliwymi czynnikami zewnętrznymi, łagodzą podrażnienia i pomagają zatrzymać wilgoć w skórze głowy. Delikatny olej z rzepaku zatrzymuje wilgoć, wzmacnia, dodaje blasku włosom, jest delikatny dla skóry, chroni przed działaniem środowiska zewnętrznego. Produkt nie zawiera barwników oraz olejków i substancji zapachowych mogących wywołać podrażnienia i alergie. Bez niepożądanych: SLS, SLES, parabenów, PEGów, silikonów, parafin, olejów mineralnych, fosforanów, substancji petrochemicznych i zwierzęcych. Testowany dermatologicznie. Biodegradowalny. Produkt Wegański.

Skład:
Aqua, Coco-Glucoside, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Coco-Sulfate, Disodium Cocoyl Glutamate, Sodium Cocoyl Glutamate, Glyceryl Oleate, Glycerin, Sodium Surfactine, Canola Oil, Sodium Chloride, Citric Acid, Potassium Sorbate, Sodium Benzoate.

Szampon przetestowałyśmy na włosach córki i moich również. Zdecydowanie lepiej wypada na nieskażonych zabiegami fryzjerskimi włosach córki. Moje włosy nie lubią naturalnych szamponów i bardzo trudno mi je po takich produktach rozczesać, chociaż same właściwości myjące są naprawdę dobre. Kosmetyk pieni się ku mojemu zaskoczeniu i to w zasadzie bez najmniejszego problemu. Zabieg myjący odbywa się szybko i bezboleśnie. Nie zauważyłam by szampon powodował szczypanie oczu. Moje dziecko włącza syrenę alarmową przy każdym myciu włosów, bez względu na to jakiego produktu w danym czasie używamy. Wypłukuje się z włosów łatwo i szybko. Moje włosy po nim były dość szorstkie, ale zdrowe włosy dziecka są przyjemne w dotyku i nie dzieje się z nimi nic złego. Kręcą się po nim jak szalone ;) Szampon nie powoduje żadnych podrażnień na skórze głowy. Moim zdaniem pachnie delikatnie i to całkiem przyjemnie. Butelka zamykana na korek typu klik.


Nasze pierwsze spotkanie z wegańskimi kosmetykami OnlyBio uważam za udane :)

8 komentarze

  1. Ostatnio często napotykam na tę markę. Opakowania przypominają mi Yope :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Chyba dobrze byłoby się z nimi zaprzyjaźnić ;-) Ciekawe, jak sprawdziłyby się u moich dzieci ;-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wow! Polecę mojej siostrze, która jest Mamą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zachęciłaś mnie :) Muszę się rozejrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Sama używam tylko naturalnych, wegańskich kosmetyków,ale teraz trafi,lam tutaj i widzę,że masz kosmetyki dla dzieci.Więc to jest to, co chętnie podam dalej, bo mamy w rodzinie kruszynkę, a jej mama tak jak ja kładzie nacisk na zdrowe, naturalne kosmetyki. Przyda się. Dzięki:)
    Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!