Eko Pasaż Helfy Toruń | Mohani | Tints of Nature

niedziela, października 08, 2017

W czasie poprzedniego weekendu, miałam okazję odwiedzić EKO Pasaż Helfy w Toruniu, mieszczący się przy Nowym Rynku. Przyznaję, że chociaż nie jest to miejsce dalekie od mojego punktu zamieszkania, to nie byłam tam chyba cały rok. Odwiedzanie jakichkolwiek sklepów z dzieckiem zawsze mnie delikatnie mówiąc osłabia, a czasu na wyjścia samotne też nie mam zbyt wiele. Najczęściej kupuję wszystko online, a teraz to już szczególnie... ;) 



Korzystając z tego, że moje dziecko miało chorobowe zostawiłam je z Tatą i udałam się do sklepu poznać nowości, które się tam pojawiły. Miałam też okazję pooglądać, podotykać i powąchać sobie wszystko na miejscu. Przesympatyczna Pani, którą spotkałam na miejscu praktycznie od mojego wejścia wiedziała, że ja to ja. Chyba miałam wymalowane na twarzy, że przyszłam z nieco inną wizytą niż wszyscy inni odwiedzający sklep tego dnia. A musicie wiedzieć, że klientów przewija się tam całkiem sporo ;)


Helfy to eko pasaż oferujący asortyment z zakresu kosmetyków naturalnych do pielęgnacji ciała, twarzy, włosów, zdrowej żywności wegańskiej i wegetariańskiej, ekologicznych suplementów diety, organicznych perfum, olejków zapachowych czy ekologicznych środków czystości. Pod szyldem Helfy znajduje się sklep internetowy oraz sklepy stacjonarne we Wrocławiu, Krakowie i w Toruniu. W każdym ze sklepów mamy możliwość by zapłacić kartą lub zakupić bon podarunkowy do wykorzystania przez osobę obdarowaną. Bony nie mają z góry narzuconego nominału, więc sami decydujemy jaką kwotę chcemy przeznaczyć na prezent.

Celem, jaki sobie wyznaczyliśmy, jest upowszechnienie wiedzy na temat naturalnych i orientalnych metod pielęgnacji urody, a także propagowanie zdrowego, ekologicznego stylu życia – dlatego powstał sklep Helfy.pl.


W helfy.pl wyznajemy kult naturalnego piękna i ekologicznych metod dbania o siebie. Chcemy zarażać natchnieniem i pasją do naturalnych metod dbania o siebie oraz do zdrowego stylu życia. Sami odkryliśmy je kilka lat temu i zachwyciły nas bezgranicznie. To nie tylko zauroczenie, to już stabilny, harmonijny związek z ekologicznym stylem życia. Nasz eko sklep Helfy to wyraz tego zachwytu i miejsce, w którym możemy spotkać się z Wami i Waszymi potrzebami, a jednocześnie platforma wymiany opinii i receptur oraz giełda sposobów na życie w stylu eko. Chcemy dzielić się swoją wiedzą, ale jeszcze bardziej jesteśmy otwarci na komunikację z klientami naszego sklepu oraz entuzjastami wszystkiego, co organiczne, BIO i wege.


Asortyment sklepu jest naprawdę bogaty. Sama tym razem spędziłam tam chyba godzinę, by dokładnie przyjrzeć się temu co chciałam sprawdzić osobiście. Obsługa sklepu jest naprawdę pomocna i rzeczowa, co więcej zna się na produktach, które znajdują się na sklepowych półkach. Podpowiada, ale nie namawia usilnie do zakupu, co mnie jako klienta zawsze bardzo cieszy ;) Jeśli akurat mieszkacie w miastach, w których są sklepy Helfy, to swoje zamówienie internetowe możecie odebrać na miejscu całkowicie za darmo. 

W nowościach produktowych pojawiły się ostatnio bambusowe szczoteczki do zębów marki Mohani. Firma ta jest mi znana z olejków, które miałam okazję stosować w swojej pielęgnacji. O jednym z nich już pisałam na moim blogu - Olej z konopi siewnej
Szczoteczki do zębów otrzymujemy w czterech wersjach: 
  • czarna - włosie średnie,
  • naturalna - włosie średnie,
  • pomarańczowa - włosie miękkie,
  • turkusowa - włosie miękkie.
Ja zdecydowałam się na szczoteczkę czarną, która oferuje włosie średnie. Jest wykonana z bambusa i włosia nylonowego, wolna od BPA. Szczoteczka ma nie podrażniać dziąseł, usuwać z zębów osad i zanieczyszczenia, zapobiegać rozwojowi bakterii w jamie ustnej. Pudełko szczoteczki zostało wykonane z materiałów pochodzących z recyklingu.



Nową propozycją od marki Tints of Naturefarby oraz nawilżające i odżywcze produkty do włosów. W związku z moim problemami łuszczycowymi postanowiłam wypróbować Kurację odżywczą do skóry głowy. Produkt ma niwelować suchość i swędzenie skóry głowy, dzięki zawartości składników pochodzenia roślinnego:
  • ekstraktowi z nasion kopru - chroni przed uszkodzeniami skóry głowy i włosów;
  • aloesowi - nawilża, zmiękcza i koi skórę, przynosi ulgę;
  • marunie nadmorskiej - redukuje napięcie skóry, minimalizuje pieczenie. Poprawia komfort cienkiej, wrażliwej i suchej skóry;
  • ekstraktowi z rumianku - przywraca skórze głowy komfort, zapobiega uszkodzeniom, regeneruje.


Oprócz nowości, postanowiłam przetestować również produkty, które już jakiś czas znajdują się w ofercie sklepu Helfy. I tak będę miała okazję sprawdzić działanie olejku marki Mohani SACHA INCHI oraz masła ze słodkich migdałów. Pierwszy raz sprawdzę możliwości pasty Dabur Herbal, a dokładnie Ziołowej pasty do zębów z miodlą indyjską. Moja paczka zawierała również sporo próbek kosmetyków i herbat, co przecież zawsze cieszy i robi dobre wrażenie ;)

Na koniec małe grzechy, które chodziły mi głowie już od dłuższego czasu. Nie mogłam przejść obojętnie obok półek z perfumami w formie olejków. Zapachów całe mnóstwo, a wybór naprawdę nie był taki prosty, tym bardziej, że poszłam tam w trakcie choroby i obawiałam się, że mój nos mnie tym razem zawiedzie. Z pomocą przyszła mi obsługa sklepu i tym sposobem przyniosłam do domu aż trzy sztuki, które już kilka razy porwała moja Córka ;) Mała uwielbia małe buteleczki!


W Grodzie Kopernika sklep Helfy znajdziecie przy ul. Rynek Nowomiejski 18. 
Zapraszam i serdecznie polecam!

9 komentarze

  1. wybieram sie do Torunia i mam nadzieje dotrzeć tam:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam Helfy, i bardzo ubolewam, że mam tak trochę daleko :)

    OdpowiedzUsuń
  3. to moje miasto, wiem gdzie jest ten sklep.

    OdpowiedzUsuń
  4. Helfy mam rzut beretem od siebie, ale meeega dawno tam nie byłam :D trzeba nadrobić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę spojrzeć czy u mnie jest Helfy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zdarza mi się bywać w Toruniu i następnym razem z wielką przyjemnością odwiedzę to miejsce!

    OdpowiedzUsuń
  7. Lubie ten sklep, zawsze znajdę coś ciekawego, zwłaszcza do jedzenia :D

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!