Chmiuro - narzędzie on-line, które ułatwi pracę blogerom
czwartek, lutego 16, 2017
Należę do osób, które odnajdują się w prowadzeniu tradycyjnych plannerów, kalendarzy. Uwielbiam pisać ręcznie. Moim marzeniem jest prowadzić zeszyt typu BJ. Jednak od czasu, kiedy zostałam mamą i mam znacznie mniej czasu na swoje przyjemności, korzystam z postępu techniki i ułatwiam sobie życie. Zarządzam czasem poprzez różne serwisy i programy, które mogę mieć pod ręką, również w telefonie. Czasami nie ogarniam karteczek, na których zostawiam różne ważne informacje i kontakty, pomysły z tematami postów na bloga, czy zlecenia związane z blogiem. Z taką pomocą przychodzi mi serwis Chmiuro, który ułatwia pracę blogerom - influancerom prowadzącym jednoosobową działalność.
Krótko i zwięźle mówiąc, serwis Chmiuro to CRM w chmurze, czyli bardzo prosta alternatywa dla skomplikowanych systemów CRM (Customer Relationship Management – Zarządzanie Relacjami z Klientami). Tego typu program pozwala na przechowywanie dokumentów w jednym miejscu i udostępnianie ich szerszej grupie odbiorców. Ułatwia zarządzanie czasem i planowanie postów z konkretną datą. Daje możliwość by do zadań dopisywać komentarze i dodatkowe opisy, informacje, co ogranicza do zera wszelkie luźne kartki w naszym otoczeniu. Chmiuro to narzędzie, które w jednym miejscu zbiera wszystkie służbowe e-maile. Buduje nam bazę, do której mamy dostęp chociażby przy użyciu telefonu. Dzięki mobilnej wersji tego serwisu, mamy do niego dostęp z każdego miejsca, w którym przebywamy. Wielojęzyczna wersja programu bierze pod uwagę nasze preferencje językowe.
Z serwisu korzystam od niedawna, ale powiem szczerze, że po moich ostatnich weekendowych przypadkach z komputerem, cieszę się, że nie trzymałam wszystkiego „luzem” po prostu na dysku. Część z Was pewnie wie, że mój komputer najzwyczajniej w świecie padł podczas kolejnej już aktualizacji Windowsa 10. Padł do tego stopnia, że uszkodził nawet BIOS. Trochę czasu minęło, nim zorientowaliśmy się kogo obarczyć winą za wiele bezsensownych godzin przed komputerem. Komputer powstał dopiero w niedzielę wieczorem, ale dostęp do wszystkich kontaktów i dokumentów związanych z blogiem, miałam przez cały czas. Od czego mamy telefon i komputer męża ;)
Rejestracja w serwisie jest darmowa, dzięki czemu bez problemu możecie wypróbować jego funkcje przed podjęciem decyzji o prowadzeniu swojego plannera w takiej formie.
#chmiuro #CRM #influencer #chmiuro_dla_blogera
12 komentarze
Świetna opcja dla blogerów :)
OdpowiedzUsuńMnie się nie przyda,ja planuję sobie posty w blogerze.Ale może komuś innemu podpasuje.Fajnie,że coś takiego jest
OdpowiedzUsuńChętnie sprawdzę 😜
OdpowiedzUsuńJa lubię wszystko papierowo planować ;D nie dla mnie on :D
OdpowiedzUsuńSprawdzić zawsze można :)
OdpowiedzUsuńFajne :)Można zerknąć :)
OdpowiedzUsuńChętnie zobaczę co to takiego :)
OdpowiedzUsuńZaraz spojrzę co to :)
OdpowiedzUsuńciekawa sprawa :) choc kojarzy mi sie z korpo:)
OdpowiedzUsuńJak wrócę z pracy to przyglądne się jej bliżej :)
OdpowiedzUsuńciekawe rozwiązanie , jednak ja wolę wszystko zapisywać w notesie a nie w wersji elektronicznej ;)
OdpowiedzUsuńKto z was korzysta już z archiwizacji dokumentów? Sporo moich znajomych posiadających swoje firmy wprowadziło to u siebie. Też zaczynam się poważnie zastanawiać nad takim rozwiązaniem. Sprawdzałam i ta firma https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/ ma u siebie cos takiego. Nie jest to drogie a podobno bardzo usprawnia działanie firmy.
OdpowiedzUsuńCześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)
Przyznaję, że usuwam spam :)
Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com
Pozdrawiam!