My Tea

wtorek, czerwca 28, 2016

Chłodzenie się gorącą herbatą działa tylko w suchym klimacie. W Polsce takiego nie uświadczymy i generalnie każdy chłodzi się jak tylko potrafi. Niezależnie od tego czy mamy upały, czy za oknem deszcz lub śnieg, ja piję herbatę każdego dnia. Jedynie w początkach karmienia piersią ograniczyłam herbaty czarne praktycznie do zera, by nie pobudzać dodatkowo i tak dość żywotnego dziecka naszego ;)




Chociaż szafka z herbatami w naszym domu ledwo się domyka, ja ciągle przynoszę do domu  kolejne i kolejne. Nie upieram się tylko przy herbatach sypanych, chociaż wiem, że te są najbardziej wartościowe. Czasem jednak nie mam czasu, by bawić się z separatorem do fusów, a pluć fusami strasznie nie lubię, więc sięgam również po herbaty w torebkach. 




Ostatnim naszym (a właściwie to moim, bo mąż herbaty nie pije praktycznie w ogóle) nabytkiem jest herbata na wagę Czarna Pigwa ze sklepu Smaczna Herbata. Mieszanka My Tea to mieszanka premium. Herbaty My Tea to wysokogatunkowe odmiany herbat, połączone z starannie wyselekcjonowanymi dodatkami i aromatami. Każda herbata pakowana jest  w papierową torebkę. Producentem herbat jest Herbapol - Lublin.




Jak widać na zdjęciu, skład mojej herbaty jest krótki i prosty, mimo to odwdzięcza się ona pięknym zapachem i smakiem. Dobrze smakuje bardzo ciepła, ale i zimna, z kostkami lodu, również ma swój urok. Sposób parzenia producent określa na 96 stopni i powiem szczerze, że znakomicie sprawdza się w tym przypadku czajnik z możliwością ręcznego ustawiania temperatury wody. Ja przekraczam zazwyczaj nieznacznie czas parzenia herbaty, ponieważ lubię te mocniejsze ;)




Jak już wspomniałam, do tego typu herbat używam specjalnych separatorów lub po prostu delikatnych papierowych woreczków, przeznaczonych do parzenia herbaty. Jest to sposób wygodny i z powodzeniem pozwala mi zachować czystość kubka, ponieważ nie znoszę, gdy coś pływa w herbacie, a w przypadku tego rodzaju herbat jest to nieuniknione.




Herbata Czarna pigwa, rzeczywiście w pierwszej kolejności smakuje pigwą, ale okraszona jest jeszcze kolejną nutą słodyczy. Sama w sobie jest słodka, jednak ja profanuję ją jeszcze dodatkową łyżeczką cukru. Ot, taki mój mały grzeszek na dobry początek dnia, a dni ostatnio zaczynamy bardzo wcześnie, więc trzeba je sobie dość szybko umilać. Herbata jest bardzo aromatyczna. Zaraz po jej zaparzeniu zapach roznosi się po całej kuchni. Bardzo lubię ten stan ;)




Strona Smaczna Herbata umożliwia skomponowanie swojej własnej herbaty, gdzie wybieramy rodzaj herbaty, smaki, dodatki, a na samym końcu wybieramy również opakowanie. Myślę, że to bardzo fajne rozwiązanie dla osób, które lubią eksperymentować lub dla tych, który są wybredni i po prostu nie lubią niektórych dodatków, które nagminnie pojawiają się w różnych mieszankach. Serdecznie polecam skorzystać z tej aromatycznej zabawy. Ja tymczasem kończę pić moją herbatę i udaję się na zasłużony odpoczynek, gdyż zaczynałam dzień w okolicy 4 rano. Pozdrawiam!


16 komentarze

  1. Nie mogę żyć bez herbaty! Obojętnie czy zima czy lato:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam identycznie, szafki pękają w szwach a ja dalej przynoszę herbaty :) prawdę mówiąc piję tylko je i wodę. Na pewno odwiedzę tę stronę by skomponować własną mieszankę a i wypróbuję opisany przez Ciebie wariant :) super post!

    OdpowiedzUsuń
  3. ja mam jakąś cytrynową wersję i ją uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu, ale nie widzę zdjęć w tym poście mimo, że odświeżam stronę:(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hmm.. teraz już chyba wszystko ok. Ja ładuję zdjęcia na oddzielny serwer, więc może tam była jakaś chwilowa przerwa.

      Usuń
  5. Uwielbiam herbaty, a te liściaste to już w ogóle ale chyba muszę zainwestować w taki separator, ponieważ nienawidzę tych pływających liści! :D

    OdpowiedzUsuń
  6. nie wiedziałam, że można skomponować swoją herbatkę :) ja zdecydowanie wolę herbatę od kawy. Lubię zazwyczaj zwykłą czarną ale też od czasu do czasu piję owocowe. Za zieloną nie przepadam.

    OdpowiedzUsuń
  7. lubię pić herbatę,choć piję ją rzadziej niż kawkę
    pigwę uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jestem maniaczką herbat, co prawda aż tak nie eksperymentuję :P I za to nienawidzę kawy :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Kocham herbaty wszelkiego rodzaju:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niedawno udało mi się wygrać dwie herbaty tej firmy, ale jedna okazała się być po terminie. Tak czy siak zużyję, bo pachnie i smakuje cudownie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam herbatę i nie wyobrażam sobie życia codziennego bez niej :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!