Nicole 160, czyli 'Just Cavalli 1013"

piątek, października 23, 2015

Mam kolejny flakonik perfum Nicole. Tym razem trafiła do mnie buteleczka Nicole 160, która należy do kategorii zapachów zmysłowych. Jest odpowiednikiem zapachu Cavalli - Just Cavalli 2013O poprzedniej buteleczce pisałam już we wrześniu - Nicole 118


Nicole Cosmetics 
160



Producent:
Produkty Nicole to odpowiedniki markowych perfum, często nazywane jako lane perfumy lub nalewane perfumy czy też perfumy na mililitry. Wszystkie produkty przechodzą testy dermatologiczne oraz posiadają wszelkie niezbędne zezwolenia i certyfikaty, w tym IFRA, międzynarodowy gwarant jakości. W ofercie zapachów Nicole proponujemy zakup perfum o unikalnym, trwałym i wyjątkowym zapachu. Produkty Nicole to odpowiedniki markowych, oryginalnych perfum (damskich i męskich). Możemy wyróżnić nuty: kwiatowe, świeże jak i zmysłowe. W ofercie jest ponad 140 zapachów, w tym 2/3 damskich i 1/3 męskich. Zgodnie ze zmieniającymi się tendencjami i porami roku, regularnie wprowadzamy nowości. Nasze zapachy są przyjazne dla środowiska, nie są syntetycznie farbowane na różowo czy niebiesko, kolory są naturalne. To odcienie żółci mniej lub bardziej nasycone.

Nuty zapachowe (160):
neroli, kwiat tiare, palisander



Nr 160 to zapach trudny. Na pewno nie będzie podobał się każdej z Was. To woń zmysłowa, ciepła, w moim odczuciu dość ciężka. Za sprawą swojej intensywności, dla mnie tylko w okresie chłodniejszych dni do noszenia przez cały dzień. Nosząc go mam wrażenie, że non stop pulsuje i rozwija się w ciągu dnia na mojej skórze. W zapachu przeważają tony drzewne przeplatane z goryczą neroli. Gdybym nie czytała nut zapachowych powiedziałabym, że wyczuwam tam moje ukochane lilie zmieszane z paczuli... Absolutnie 'jeden psik' wystarczy by być zauważoną w towarzystwie. Nadużycie tego zapachu grozi 'katastrofą'. Są chyba trwalsze niż mój poprzednik 118. Jestem z nich bardzo zadowolona. Nie znam oryginału, więc nie pokuszę się o porównanie.




Zakupu odpowiedników możecie dokonać on-line lub stacjonarnie. Jeśli jesteście zainteresowani dystrybucją, firma oferuję członkostwo w Klubie Nicole, o którym szerzej możecie poczytaj w [ tym ] miejscu.


10 komentarze

  1. Przeważnie zamienniki bardzo odbiegają od oryginału. Ja poznałam kilka zapachów nicole ale nie pamiętam numerków nawet.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach raczej nie w moim klimacie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jja swoje oddalam mamie bo potrzebowala:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ciekawa jestem zapachu, domyślam się, że może mi się podobać :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzę tu bardzo ciekawe nuty zapachowe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To samo miałam napisać, ciekawe jak z zapachem :D Chciałabym go powąchać na żywo :)

      Usuń
  6. Zapach miała co prawda nie trafiony ale wodzie nie mogę nic zarzucić. Tania i trwała. Warta polecenia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mój mąż testował męski zapach- bardzo długo trzymał się na ciele! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy nie miałam tych perfum, może kiedyś się skuszę :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!