Yankee Candle - Wild Sea Grass

piątek, października 30, 2015

Poleżałabym na zielonej trawie. Poczytałabym mało ambitną książkę. Odpoczęłabym sobie. Czas ostatnio chyba przyspieszył, a dni stały się niezwykle intensywne i wymagające. Chodź poleżymy na przypalonej słońcem trawie... ;)

Yankee Candle
Wild Sea Grass


Wild Sea Grass to wosk z leniej kolekcji Life's a Beach Yankee Candle. Pochodzi z rześkiej linii zapachowej z serii Classic. To aromat traw morskich, porastających piaszczyste wydmy.


Wild Sea Grass nie jest najpiękniejszym zapachem jaki mam w swojej kolekcji, bo tak naprawdę nie czuć w nim nic poza suchą trawą, trawą przypaloną letnim słońcem.  Może wydawać się brzydki. Przywołuje jednak bardzo miłe wspomnienia beztroskiego dzieciństwa na wsi, kiedy biegałam w białych rajstopach i lakierkach w wysokich trawach za domem mojego dziadka ;) Kiedy wiatr czesał włosy, a wysoka trwa smyrała i lekko kaleczyła delikatną skórę. Wild Sea Grass to zapach świeży, ale mało intensywny. Pachnie niestety krótko. Myślę, że nie każdemu może się podobać.


Ten i inne woski Yankee Candle możecie zakupić na stronie goodies.pl.


13 komentarze

  1. Powącham przy najbliższej okazji :) Tulę na miły weekend :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi już woski zbrzydły, dawno nie paliłam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam go, ale niestety srednio sie polubilismy :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja bardzo lubię świece czy też woski o świeżym zapachu.

    OdpowiedzUsuń
  5. mnie by się pewnie nie spodobał ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy przypadłby mi do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Szata graficzna bardzo ujmująca, jednak zapach nie wiem czy jest dla mnie odpowiedni, zawsze mimo nie zbyt optymistycznemu opisowi sama chcę poznać dany zapach.

    OdpowiedzUsuń
  8. Już gdzieś czytałam o tym wosku, a po twojej recenzji jestem jeszcze bardziej zachęcona by go spróbować

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam zapachu, ale jeżeli będę miała okazję to sprawdzę go. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Musi być super z tego co opisujesz :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie bym teraz otuliła swój pokój takim zapachem :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Przyjemny zapach, wyobrażam go sobie w moim pokoju :)

    OdpowiedzUsuń

Cześć! Mam na imię Aneta i czytam wszystkie komentarze, które zostawiacie. Chętnie na nie odpowiadam, jeśli tylko mam czas :)

Przyznaję, że usuwam spam :)

Jeśli chcesz napisać do mnie całkiem prywatnie, korzystaj z maila: espe.blog@gmail.com

Pozdrawiam!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...
50% rabatu na ponad 100 tytułów!